echteliefde shamingquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
eik wel ja...een kamer vol russinnen met hun nederlandse datingsitepartners is sowieso kweenie...awkward
en nu mag je dat beeld weer weg toverenquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:48 schreef Charmian het volgende:
[..]
dr pimplepopper had vandaag een halve kardasian reet onder behandeling.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er staat een map met mellow klaar.
ik ben een plankquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Issie een beetje Kardashiany?
[ afbeelding ]
maar mijn schoonzus is wel schetig hoorquote:
Geule neugermix is al geweest.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:50 schreef Charmian het volgende:
[..]een vrouw kan wel meer dan mellow aan hoor, we benne geen mietjes
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
geeft niks, planksletjes zijn óók sletjes
bestaat dat echt?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
*kaartje voor slettensloep bestellen gaat*
Was niks vies, ze was er op gevallen en toen groeide er een extra plankje. Ze heeft geliposuct om het weer plat te krijgen. Iets anders was wel vies, wil je het horen?quote:
In utrecht had je toch slettenboten zeg maar?quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Caf krijgt het drukquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ach ja, natuurlijk. Dat moest weg, maar of het ooit zover gekomen is weet ik eik niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
In utrecht had je toch slettenboten zeg maar?
quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als dat zo was zat ik hier niet te typen.
ja graagquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:53 schreef Charmian het volgende:
[..]
Was niks vies, ze was er op gevallen en toen groeide er een extra plankje. Ze heeft geliposuct om het weer plat te krijgen. Iets anders was wel vies, wil je het horen?
Ik ook...quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:49 schreef Charmian het volgende:
[..]
Maar ik ben gewoon benieuwd hoe een vrouwvriendelijk setje klinkt.
Leider ....quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nou, vanavond vanaf 21.00 uur is het te horen.
Afhankelijk van de slet of het met visfond of maggi gekruid wordtquote:Op woensdag 1 mei 2019 15:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Verrotte lekkende slettensloep.
eventueel nog aan te vullen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |