En er wordt zo vlak voor het eten ook niet over gepraat.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb niets met ongesteldheidsperikelen van doen! Ongesteld zijn doe je maar in je eigen tijd.
Gelukkig eet ik iets met saté sausquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En er wordt zo vlak voor het eten ook niet over gepraat.
Soms is een beetje schaamte rond een onderwerp juist goed. Ik hoef ook niet te weten wie er net naar de WC is geweest en of dat is gelukt en ik wil al helemaal niet weten dat sommige mensen dat wel willen weten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
PERIODSHAMING je houdt een onnodig stigma in stand voor iets heel natuurlijks, misschien moet je even werken aan deze cognitieve dissonantie
Ik krijg plots zin in een kaassoufflé met ketchup.quote:
waarom niet?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Soms is een beetje schaamte rond een onderwerp juist goed. Ik hoef ook niet te weten wie er net naar de WC is geweest en of dat is gelukt en ik wil al helemaal niet weten dat sommige mensen dat wel willen weten.
quote:
Eeenschhquote:
Poepen is gewoon nasty maar dankzij ongesteldheid wordt het menselijk ras voortgezet!quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Soms is een beetje schaamte rond een onderwerp juist goed. Ik hoef ook niet te weten wie er net naar de WC is geweest en of dat is gelukt en ik wil al helemaal niet weten dat sommige mensen dat wel willen weten.
Was dat met opzet ?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mijn ouders flikkerden ooit een restant pindasaus in het toilet bij mijn zus zonder door te trekken.
Sorry, Recce.
Ik heb wat anders geleerd op skoolquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Poepen is gewoon nasty maar dankzij ongesteldheid wordt het menselijk ras voortgezet!
Zonder te schijten houdt het ook snel op.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Poepen is gewoon nasty maar dankzij ongesteldheid wordt het menselijk ras voortgezet!
Poepen is een noodzaak, hoe moet je anders al die onregelmatigheden uit je lijf kwijt raken?quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik moet nog eten.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:25 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Mijn ouders flikkerden ooit een restant pindasaus in het toilet bij mijn zus zonder door te trekken.
Sorry, Recce.
Oh ok maar tijdens net even niet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:28 schreef TillyB het volgende:
[..]
Probeer maar eens babies te maken zonder lekkende baarmoeder, toe maar
Nee, als je ongesteld wordt, wordt het menselijk ras juist niet voortgezet.quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 mei 2019 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, als je ongesteld wordt, wordt het menselijk ras juist niet voortgezet.
Ja maar als je gekakt hebt is het klaar en hou je alleen afval over. Ongesteldheid draagt bij aan wonderwolkjes van kinderenquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:27 schreef Charmian het volgende:
[..]
Poepen is een noodzaak, hoe moet je anders al die onregelmatigheden uit je lijf kwijt raken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |