ja godverquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:21 schreef Deisyy het volgende:
Je had er op zijn minst een t tussen kunnen zetten
Overheen gelezenquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:21 schreef Deisyy het volgende:
Je had er op zijn minst een t tussen kunnen zetten
Ik deed het ook mobiel hoorquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:20 schreef Charmian het volgende:
Thanks D.Niks kuttiger dan op je mobiel een nieuw deel te moeten openen.
Hoe is het met u, helemaal opgeknapt of toch een griepje geworden?quote:
Mango?quote:
Ik zie de link tussen kontjes en teefjes niet zo...of toch wel?quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:22 schreef chufi het volgende:
wentelteefjes zijn switchbitches dus of draaikontjes
Dat wil ook wel als je maar dikke jas aan doetquote:
Ik heb er niet eens één.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die ligt al jaren levenloos in de la.
ja maar ik ben ziekquote:
Er liggen er een stuk of drie hier en waarom weet niemand.quote:
ik fiets op de plekquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat wil ook wel als je maar dikke jas aan doet
Ik zou me er vooral niet al te druk om maken ..quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:24 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ik zie de link tussen kontjes en teefjes niet zo...of toch wel?
Het is richting een bronchitus gegaan. Pijn in mijn luchtwegen, spierpijn en hoofdpijn van het hoesten. Maar ik zei al eerder, wat extra pufjes, slapen als het kan en dan wordt het wel weer wat. Ik heb nog geen behoefte om naar de HA te gaan in ieder geval.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe is het met u, helemaal opgeknapt of toch een griepje geworden?
op een dag weet je hetquote:Op woensdag 1 mei 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er liggen er een stuk of drie hier en waarom weet niemand.![]()
Jij zakjes, of alleen koffie?
Ik alleen zakjes, voor de visite, thee drink ik alleen op mijn werk.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Er liggen er een stuk of drie hier en waarom weet niemand.![]()
Jij zakjes, of alleen koffie?
verschrikkelijkquote:
Meh, dat klinkt niet fijn. Toch maar wel even in de gaten houden hoor.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Het is richting een bronchitus gegaan. Pijn in mijn luchtwegen, spierpijn en hoofdpijn van het hoesten. Maar ik zei al eerder, wat extra pufjes, slapen als het kan en dan wordt het wel weer wat. Ik heb nog geen behoefte om naar de HA te gaan in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |