Hoe zeker is dat? Ik dacht juist dat het 3 mei zou zijn?quote:Op maandag 29 april 2019 09:33 schreef sasquatsch het volgende:
De Grand Prix van Nederland gaat waarschijnlijk gehouden worden op 10 mei 2020 in plaats van de GP van Spanje volgens het wekelijkse nieuwsoverzicht van Joe Saward in mijn mailbox. Ook Duitsland zal van de kalender af gaan om plaats te maken voor Hanoi.
Silverstone zou een nieuwe deal hebben tot en met 2022.
Center Parcs is nog te boekenquote:Op maandag 29 april 2019 09:33 schreef sasquatsch het volgende:
De Grand Prix van Nederland gaat waarschijnlijk gehouden worden op 10 mei 2020 in plaats van de GP van Spanje volgens het wekelijkse nieuwsoverzicht van Joe Saward in mijn mailbox. Ook Duitsland zal van de kalender af gaan om plaats te maken voor Hanoi.
Silverstone zou een nieuwe deal hebben tot en met 2022.
Uit het artikel:quote:Op maandag 29 april 2019 09:40 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Hoe zeker is dat? Ik dacht juist dat het 3 mei zou zijn?
quote:The first Grand Prix in Europe in 2020 will be the new Dutch Grand Prix, which we believe will take place at Zandvoort on May 10 next year.
quote:
quote:The event will, by all accounts,
take the place of the Spanish Grand Prix, leaving that event off the calendar. The switch highlights the departure from F1 of Fernando Alonso and the subsequent drop in interest in F1 in Spain, and the rise of Dutch interest as
Max Verstappen becomes a stronger and stronger force.
De GP verkeert in zwaar weer, zo vergezocht is het niet dat het zal verdwijnen.quote:Op maandag 29 april 2019 13:11 schreef Lionheaad het volgende:
Contract voor Spanje loopt wel af dit jaar. Maakten in 2017 en 2018 wel verlies.
Conclusie dat hij geheel van de kalender zal verdwijnen vind ik wel erg vroeg.
Volgens mij zijn ze nog in onderhandeling en heeft de provincie Catalonië aangegeven dat ze er nog wel geld voor over hebben.
Duitsland verrast me totaal niet. Is al jaren lastig om daar de GP van de grond te krijgen.quote:Op maandag 29 april 2019 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De GP verkeert in zwaar weer, zo vergezocht is het niet dat het zal verdwijnen.
Duitsland verrast me wel, en dat zo ik echt gigantisch kut vinden gezien wat er voor terug komt voor bagger.
Mwoah als Ferrari volgend jaar Mick Schumacher in de Alfa Romeo lepelt dan krijgen ze Hockenheim zo weer uitverkocht hoor.quote:Op maandag 29 april 2019 13:15 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Duitsland verrast me totaal niet. Is al jaren lastig om daar de GP van de grond te krijgen.
Maar Mick is niet zo goed.quote:Op maandag 29 april 2019 13:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Mwoah als Ferrari volgend jaar Mick Schumacher in de Alfa Romeo lepelt dan krijgen ze Hockenheim zo weer uitverkocht hoor.
Klopt, B rijder maar wordt flink gehyped door Ferrari en FOM dankzij zijn achternaam.quote:
Niet echt. Hockenheim wilde altijd al om het jaar een GP organiseren en alleen door druk van Liberty zijn ze voor dit jaar daar van afgeweken en loopt het contract na dit jaar af.quote:Op maandag 29 april 2019 13:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De GP verkeert in zwaar weer, zo vergezocht is het niet dat het zal verdwijnen.
Duitsland verrast me wel, en dat zo ik echt gigantisch kut vinden gezien wat er voor terug komt voor bagger.
dit Hockenheim-circuit is ook treurigheidquote:Op maandag 29 april 2019 14:35 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Niet echt. Hockenheim wilde altijd al om het jaar een GP organiseren en alleen door druk van Liberty zijn ze voor dit jaar daar van afgeweken en loopt het contract na dit jaar af.
Ik zat jankend voor de tv toen die helikopter opsteeg.quote:Op woensdag 1 mei 2019 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Tijd vliegt, maar heb dat moment nooit bewust meegemaakt.
Tijd vliegtquote:
Zie ook: SPT / DTM #3 Met Robin Frijns bij Audi!quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:52 schreef spectrumanalyser het volgende:
Zaterdag om 16:10 is de eerste race van de WSeries. Het is live te volgen op het Ziggo tv-kanaal Ziggo Racing.
x2, want op 30 April ging er ook een coureur heen.quote:
Ik zou eerder hier kijken aangezien het geen DTM betreftquote:Op woensdag 1 mei 2019 12:59 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Zie ook: SPT / DTM #3 Met Robin Frijns bij Audi!
30 april en 1 mei. Niet de 29ste. Toen crashte Barrichello hard, maar die overleefde de crash.quote:Op woensdag 1 mei 2019 13:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
x2, want op 30 April ging er ook een coureur heen.
Had alleen een gebroken neus, wat een klap was dat ook...quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
30 april en 1 mei. Niet de 29ste. Toen crashte Barrichello hard, maar die overleefde de crash.
dat zeg ik toch, "op 30 April"quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
30 april en 1 mei. Niet de 29ste. Toen crashte Barrichello hard, maar die overleefde de crash.
Dat vind ik van Jules ook maar het is nooit populair dat soort dingen te ventileren helaas.quote:Op woensdag 1 mei 2019 15:24 schreef tja77 het volgende:
Ratzenberger natuurlijk ook treurig.
Maar daar had ik minder mee als persoonlijkheid, en was toch ook enigszins eigen schuld.
De post die je quote was van de 29stequote:
Dat was Ralf Schumacher eigenlijk ook niet en die redde het ook. En kijk nar Stroll. Hij is niet superslecht maar zo'n beetje iedereen is het er over eens dat er grotere talenten in die auto hadden kunnen zitten. Dus Mick gaat het echt wel tot de F1 schoppen.quote:
Echt wel ja. Een inktzwarte bladzijde in de sportquote:Op woensdag 1 mei 2019 09:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik zat jankend voor de tv toen die helikopter opsteeg.
Godver wat een heftig weekend in de F1 was dat.
quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:06 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
De post die je quote was van de 29ste
#nattekrant
quote:Op woensdag 1 mei 2019 14:49 schreef Smacked_Actor het volgende:
[..]
Had alleen een gebroken neus, wat een klap was dat ook...
Ook tot Ferrari?quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:29 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat was Ralf Schumacher eigenlijk ook niet en die redde het ook. En kijk nar Stroll. Hij is niet superslecht maar zo'n beetje iedereen is het er over eens dat er grotere talenten in die auto hadden kunnen zitten. Dus Mick gaat het echt wel tot de F1 schoppen.
ook zo lekker rechtopgezet door de stewardsquote:Op woensdag 1 mei 2019 18:58 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wat een klapper, eigenlijk de heftigste van dat weekend
Nee dat niet. Mijn post was gewoon meer om aan te geven dat je met een hoop geld ook ver kan komen. Kijk Stroll bv. Die Mick Schumacher kan racen maar het is geen wereldtopper. Maar zet hem in een Ferrari en hij doet gewoon met de top 6 mee hoor. Zelfs Stroll zou gewoon met de top 6 meedoen in een Ferrari, komt gewoon door het gat tussen de top 3 teams en de rest.quote:
Ralf was echt niet slecht. Liet bij Jordan mooie dingen zien en had bij Williams BMW ook een hele sterke fase. Uiteindelijk voor het geld gekozen bij Toyota.quote:Op woensdag 1 mei 2019 16:29 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat was Ralf Schumacher eigenlijk ook niet en die redde het ook. En kijk nar Stroll. Hij is niet superslecht maar zo'n beetje iedereen is het er over eens dat er grotere talenten in die auto hadden kunnen zitten. Dus Mick gaat het echt wel tot de F1 schoppen.
Eigenlijk hetzelfde wat gebeurt bij Ricciardo dus? Nu hij bij Renault zit, is zijn carrière ook bijna voorbij...quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ralf was echt niet slecht. Liet bij Jordan mooie dingen zien en had bij Williams BMW ook een hele sterke fase. Uiteindelijk voor het geld gekozen bij Toyota.
met het verschil dat Toyota alles had om de absolute top de worden (a la Mercedes nu) qua budget, topmensen uit andere takken van de autosport en megafaciliteiten in Keulen bv. En Renault, tsja, budget kan niet tippen aan de toppers, Abiteboul als leider, en een team waar ze nog steeds mee bezig zijn om het op te bouwen sinds ze het terug gekocht hebben van Genii Capital en daar ook nog een deel goede mensen van weggejaagd hebben.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde wat gebeurt bij Ricciardo dus? Nu hij bij Renault zit, is zijn carrière ook bijna voorbij...
Nou inderdaad, wat kansloosquote:Op woensdag 1 mei 2019 20:00 schreef Ener-G het volgende:
[..]
ook zo lekker rechtopgezet door de stewards
Het grote verschil is dat Ralf Schumacher volgens mij niet zo'n geliefd persoon in de paddock was. Dat heeft Ricciardo wel mee en is een enorme pr-booster voor je team.quote:Op donderdag 2 mei 2019 09:05 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Eigenlijk hetzelfde wat gebeurt bij Ricciardo dus? Nu hij bij Renault zit, is zijn carrière ook bijna voorbij...
Maar dan rijdt-ie waarschijnlijk dus wel de rest van z'n carrière bij mindere teams dan waar-ie eerder voor reed.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat Ralf Schumacher volgens mij niet zo'n geliefd persoon in de paddock was. Dat heeft Ricciardo wel mee en is een enorme pr-booster voor je team.
Ik gok dat hij straks nog wel eens het plekje van Raikkonen over kan nemen als hij er na 2020 mee stopt of naar McLaren gaat als Sainz of Norris progressie maken (most likely Norris dan).
Die Sainz zal dan wel een pleuris hekel aan Ricciardo krijgen dan. Op het moment dat Sainz eindelijk een beetje aanspraak kan gaan maken op eem RB zitje blijft Ricciardo nog zitten. Gaat Sainz vervolgens weg naar Renault om daar verder te groeien jn zn carriere moet ie plaats maken voor Ricciardo. Als hij hem straks ook uit die Mclaren duwt zou het helemaal pijnlijk zijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 11:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat Ralf Schumacher volgens mij niet zo'n geliefd persoon in de paddock was. Dat heeft Ricciardo wel mee en is een enorme pr-booster voor je team.
Ik gok dat hij straks nog wel eens het plekje van Raikkonen over kan nemen als hij er na 2020 mee stopt of naar McLaren gaat als Sainz of Norris progressie maken (most likely Norris dan).
Waarom zou Ricciardo interesse hebben in een Sauber zitje? Dat is een dood spoor. Renault gaat de top wel weer halen, Sauber nooit.quote:Op donderdag 2 mei 2019 11:57 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Het grote verschil is dat Ralf Schumacher volgens mij niet zo'n geliefd persoon in de paddock was. Dat heeft Ricciardo wel mee en is een enorme pr-booster voor je team.
Ik gok dat hij straks nog wel eens het plekje van Raikkonen over kan nemen als hij er na 2020 mee stopt of naar McLaren gaat als Sainz of Norris progressie maken (most likely Norris dan).
Zo is het niet gegaan. In eerste instantie wilde Renault Sainz definitief overnemen van Red Bull en voor 2019 hun Hulkenberg/Sainz line-up behouden. Maar rancuneus als ze bij Red Bull zijn wilden ze daar niet aan meewerken. Vervolgens heeft Renault Ricciardo weggekaapt bij Red Bull zoals we allemaal weten. Omdat ze een Verstappen/ Sainz line-up niet zagen zitten had Red Bull er opeens geen probleem mee om Sainz naar McLaren te laten vertrekken.quote:Op donderdag 2 mei 2019 13:18 schreef opreis het volgende:
[..]
Die Sainz zal dan wel een pleuris hekel aan Ricciardo krijgen dan. Op het moment dat Sainz eindelijk een beetje aanspraak kan gaan maken op eem RB zitje blijft Ricciardo nog zitten. Gaat Sainz vervolgens weg naar Renault om daar verder te groeien jn zn carriere moet ie plaats maken voor Ricciardo. Als hij hem straks ook uit die Mclaren duwt zou het helemaal pijnlijk zijn
Als Renault weer top is dan is Ricciardo denk ik geen F1 coureur meer, die wordt ook al 30 dit jaarquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom zou Ricciardo interesse hebben in een Sauber zitje? Dat is een dood spoor. Renault gaat de top wel weer halen, Sauber nooit.
[..]
Zo is het niet gegaan. In eerste instantie wilde Renault Sainz definitief overnemen van Red Bull en voor 2019 hun Hulkenberg/Sainz line-up behouden. Maar rancuneus als ze bij Red Bull zijn wilden ze daar niet aan meewerken. Vervolgens heeft Renault Ricciardo weggekaapt bij Red Bull zoals we allemaal weten. Omdat ze een Verstappen/ Sainz line-up niet zagen zitten had Red Bull er opeens geen probleem mee om Sainz naar McLaren te laten vertrekken.
Het is dus niet zo dat Ricciardo Sainz uit de Renault gedrukt heeft maar het heeft puur met het kinderachtige gedrag van Red Bull te maken.
Kimi is 38. Dus als Ricciardo het net zo lang vol houdt, dan heeft Renault nog bijna 9 jaar om een fatsoenlijke auto te bouwenquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als Renault weer top is dan is Ricciardo denk ik geen F1 coureur meer, die wordt ook al 30 dit jaar
ja is Kimi nog zo goed als op z'n 29e?quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kimi is 38. Dus als Ricciardo het net zo lang vol houdt, dan heeft Renault nog bijna 9 jaar om een fatsoenlijke auto te bouwen
Je hoeft niet op je top te zijn om wereldkampioen te worden, als je auto maar goed genoeg is.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja is Kimi nog zo goed als op z'n 29e?
Je zuigt vanalles uit je duim.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zo is het niet gegaan. In eerste instantie wilde Renault Sainz definitief overnemen van Red Bull en voor 2019 hun Hulkenberg/Sainz line-up behouden. Maar rancuneus als ze bij Red Bull zijn wilden ze daar niet aan meewerken. Vervolgens heeft Renault Ricciardo weggekaapt bij Red Bull zoals we allemaal weten. Omdat ze een Verstappen/ Sainz line-up niet zagen zitten had Red Bull er opeens geen probleem mee om Sainz naar McLaren te laten vertrekken.
Het is dus niet zo dat Ricciardo Sainz uit de Renault gedrukt heeft maar het heeft puur met het kinderachtige gedrag van Red Bull te maken.
Oke.quote:
en je teammaat net niet goed genoegquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je hoeft niet op je top te zijn om wereldkampioen te worden, als je auto maar goed genoeg is.
Zie Button bijvoorbeeld
Hier lekker jouw tekstenquote:
Ach, als Ricciardo het onderspit delft tegen Hulkenberg dan willen ze liever Hulkenberg. En Italiaanse media zijn enorm gecharmeerd van Verstappen ondanks dat ze hem in 2016 en 2017 bijna kapot schreven vanwege zijn gedrag om de baan.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Wellicht dat Ferrari in de toekomst nog een optie voor Ricciardo kan zijn als Vettel echt het onderspit gaat delven ten opzicht van Leclerc en fouten blijft maken. Ik denk niet dat Ferrari Leclerc en Verstappen aan elkaar wil koppelen.
Het klopt allemaal wat ik geschreven heb. Jij bent gewoon niet goed op de hoogte met je "Ricciardo heeft Sainz uit de Renault gedrukt."quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:40 schreef opreis het volgende:
[..]
Hier lekker jouw teksten
1 In eerste instantie wilde Renault Sainz definitief overnemen van Red Bull en voor 2019 hun Hulkenberg/Sainz line-up behouden.
2 Maar rancuneus als ze bij Red Bull zijn wilden ze daar niet aan meewerken.
voor zo ver ik weet geld dat alleen voor 2018 en was Sainz in 2019 gewoon vrij om te gaan
3 Het is dus niet zo dat Ricciardo Sainz uit de Renault gedrukt heeft maar het heeft puur met het kinderachtige gedrag van Red Bull te maken.
Ik zeg ook niet dat hij slecht was, maar geen niveau M.Schumacher. Net als zijn zoon dus.quote:Op donderdag 2 mei 2019 01:56 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Ralf was echt niet slecht. Liet bij Jordan mooie dingen zien en had bij Williams BMW ook een hele sterke fase. Uiteindelijk voor het geld gekozen bij Toyota.
zie Verstappen toch nog eerder naar Mercedes gaanquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:42 schreef opreis het volgende:
[..]
Ach, als Ricciardo het onderspit delft tegen Hulkenberg dan willen ze liever Hulkenberg. En Italiaanse media zijn enorm gecharmeerd van Verstappen ondanks dat ze hem in 2016 en 2017 bijna kapot schreven vanwege zijn gedrag om de baan.
Ik zou Verstappen naar Ferrari niet uitsluiten, met of zonder Leclerc daar.
Goed onderbouwd.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:45 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het klopt allemaal wat ik geschreven heb. Jij bent gewoon niet goed op de hoogte met je "Ricciardo heeft Sainz uit de Renault gedrukt."
Renault was heel tevreden over Sainz en wilde hem voor 2019 behouden. Toen Red Bull daar niet aan mee wilden werken zijn ze doorgeschakeld en uiteindelijk bij Ricciardo uitgekomen. Sainz was niet vrij om te gaan en staan waar hij wilde in 2019.
Als hij kan kiezen wel denk ik. Maar gaat er van af hangen denk ik. Hoe doet Bottas het, hoe doen Vettel/Leclerc het.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
zie Verstappen toch nog eerder naar Mercedes gaan
Je bent gewoon niet op de hoogte , arrogant mannetje.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:49 schreef opreis het volgende:
[..]
Goed onderbouwd.
Ik geloof best dat ze tevreden waren over Sainz, maar dan kunnen ze nog steeds liever Ricciardo nemen.
Als Lewis stopt, vertrekt Max naar Mercedes. Eerder niet, Mercedes heeft met Lewis hun golden boy en Bottas is een perfecte tweede rijder.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
zie Verstappen toch nog eerder naar Mercedes gaan
begrijp ik, niet volgend jaar maar in 2021 of zo en het is sowieso maar een gevoel, het is natuurlijk mooier als hij met Red Bull een titel pakt maar dan moeten ze aardig gaan doorpakken dit jaar om er volgend jaar klaar voor te zijnquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:52 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als Lewis stopt, vertrekt Max naar Mercedes. Eerder niet, Mercedes heeft met Lewis hun golden boy en Bottas is een perfecte tweede rijder.
Komt van de man die totaal geen wrok heeft tegen Red Bullquote:Op donderdag 2 mei 2019 14:51 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Je bent gewoon niet op de hoogte , arrogant mannetje.
https://www.motorsport.co(...)l-ricciardo/3188773/
Welk punt probeer je nou precies te maken met deze post? Welk "ander beeld" geeft dit?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:01 schreef opreis het volgende:
[..]
Komt van de man die totaal geen wrok heeft tegen Red Bull
Dit geeft een ander beeld
https://www.gptoday.net/n(...)er-direct-vertrekken
Of deze
https://www.marca.com/en/(...)2704ef4148b4634.html
Tevens zou ook zelfs Esteban Ocon aanspraak hebben gehad op dat zitje van Sainz
arrogant mannetje
Okay, omdat je een beetje dom bent zal ik het je uitleggen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Welk punt probeer je nou precies te maken met deze post? Welk "ander beeld" geeft dit?
Nadat Red Bull een 2019 move van Sainz naar Renault blokte kwamen er een aantal coureurs in aanmerking voor zijn stoeltje ja. Renault wil immers niet met maar 1 auto aan de start komen. Dat kan ik zelf ook wel bedenken. Wat is je punt?
Zolang Abiteboul daar de leiding heeft zal dat niet gaan gebeuren. Ze zakken allen maar steeds verder af. Zelfs McLaren is ze inmiddels al voorbij met dezelfde motor.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom zou Ricciardo interesse hebben in een Sauber zitje? Dat is een dood spoor. Renault gaat de top wel weer halen, Sauber nooit.
denk niet dat het (alleen) aan hem ligt, qua budget zitten ze natuurlijk zwaar onder de topteamsquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zolang Abiteboul daar de leiding heeft zal dat niet gaan gebeuren. Ze zakken allen maar steeds verder af. Zelfs McLaren is ze inmiddels al voorbij met dezelfde motor.
Maar de focus bij dat team ligt helemaal verkeerd, dat heeft een teambaas wel in de hand hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk niet dat het (alleen) aan hem ligt, qua budget zitten ze natuurlijk zwaar onder de topteams
Begrijp ik goed dat opreis van het FOK!forum beter op de hoogte is van de Sainz/ Ricciardo situatie dan Cyril Abiteboul van het Renault F1 Team?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Okay, omdat je een beetje dom bent zal ik het je uitleggen.
Red Bull had Sainz niet meer nodig maar ze hadden wel zn carriere betaald en ze wilde nog wat geld aan hem verdienen. Dus mocht hij weg, maar dan moest zijn contract worden uitgekocht. Zie artikel 1.
Renault wilde liever veel meer geld uitgeven aan het salaris van Ricciardo, dan de afkoopsom van Sainz betalen.
Had Ricciardo bij Red Bull gebleven dan hadden ze bij renault wellicht wel voldaan aan de afkoop som aangezien ze idd een rijder wilden (al had dat dus ook Ocon kunnen zijn).
Maar het was dus Ricciardo zijn beslissing die definitief het einde voor Sainz bij Renault betekende.
waar ligt de focus dan volgens jou en waarom is die verkeerd? Al zie ik zelf ook wel dat McLaren ze nu voorbij is, die hebben meen ik een jong designteam die met aardige dingen komen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar de focus bij dat team ligt helemaal verkeerd, dat heeft een teambaas wel in de hand hoor
Okay doeiquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat opreis van het FOK!forum beter op de hoogte is van de Sainz/ Ricciardo situatie dan Cyril Abiteboul van het Renault F1 Team?
Je hebt echt geen flauw benul waar je over praat. Op de vorige pagina beweerde je nog dat Sainz vrij was om te gaan en staan waar hij wilde in 2019 en nu ben je erachter gekomen dat dit niet het geval was en heb je het opeens over de afkoopsom. Je googled ter plekke je onzin posts bij elkaar.
Je zoekt het maar uit verder.
Veel te weinig gefocust op wat er binnen zijn eigen team fout gaat en veel teveel aandacht richten op andere teams die volgens Abiteboul dingen fout doen waardoor Renault niet zou presteren...quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar ligt de focus dan volgens jou en waarom is die verkeerd? Al zie ik zelf ook wel dat McLaren ze nu voorbij is, die hebben meen ik een jong designteam die met aardige dingen komen.
dat vind ik veel te vaag, wat iemand zegt is toch wat anders dan wat hij doet, hij moet zichzelf en het team ook verkopen aan zijn board dus politiek bedrijven, part of the job maar betekent niet dat hij het andere niet doet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Veel te weinig gefocust op wat er binnen zijn eigen team fout gaat en veel teveel aandacht richten op andere teams die volgens Abiteboul dingen fout doen waardoor Renault niet zou presteren...
Hij wordt 17 oktober 40quote:
Oja, hij is al 39quote:
No offense maar Cyril Abiteboul lult gewoon heel vaak uit zijn nek. Je weet gewoon niet wat er waar is uit de mond van die vent. Die had de politiek in moeten gaan, had goed gepast.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat opreis van het FOK!forum beter op de hoogte is van de Sainz/ Ricciardo situatie dan Cyril Abiteboul van het Renault F1 Team?
Je hebt echt geen flauw benul waar je over praat. Op de vorige pagina beweerde je nog dat Sainz vrij was om te gaan en staan waar hij wilde in 2019 en nu ben je erachter gekomen dat dit niet het geval was en heb je het opeens over de afkoopsom. Je googled ter plekke je onzin posts bij elkaar.
Je zoekt het maar uit verder.
Vergeet je de FOK!vlag niet?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:38 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Volgende week gaan we rond deze tijd rijden richting Barcelona
*lieg-modus* zekerquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vergeet je de FOK!vlag niet?
Ze zijn hem al aan het downplayenquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:42 schreef mikieu het volgende:
Die update zal wel net zo tegenvallen als bij de RB13b
Andere kant is wel dat de race in Baku best goed was.quote:
Dat doen ze al 6 jaar niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kimi is 38. Dus als Ricciardo het net zo lang vol houdt, dan heeft Renault nog bijna 9 jaar om een fatsoenlijke auto te bouwen
Prestaties uit het verleden....quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:20 schreef twiFight het volgende:
Een renault motor heeft 168 keer een grand prix gewonnen.
Volgens die logica zou Mercedes nu niets kunnen winnen. Die hebben in het verleden ook slechte periodes gehad. Dito voor Ferrari.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Prestaties uit het verleden....
Aanvulling: 30+ jaar in de Formule 1 en Renault als fabrieksteam heeft precies 2 kampioenschappen gewonnen. Ik ga mijn adem niet inhouden, als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Volgens die logica zou Mercedes nu niets kunnen winnen. Die hebben in het verleden ook slechte periodes gehad. Dito voor Ferrari.
kijken hoe ze zich dit jaar verbeteren, ze staan nu 7e, als ze aan het eind van het jaar weer 4 staan zijn ze toch op de goeie weg al is het dan wel een weggegooid jaar geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:35 schreef twiFight het volgende:
Dat mag, maar ik vind het ongefundeerd.
Mercedes (als fabrieksteam zijnde) kwam ook redelijk uit het niets en domineerde hard. Elke fabrikant heeft in principe de kaarten om het te kunnen doen. Dat Renault met bepaalde problemen kampt is duidelijk, maar alleen zijzelf staan zich in de weg om dat te veranderen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat doen ze al 6 jaar niet.
Geen idee waar jij je cijfers vandaan haalt. Er klopt namelijk niks van. Renault is pas 4 jaar terug in de F1 en 2016/2017 waren sowieso verloren jaren omdat ze het team opnieuw op moesten bouwen. Alles bij elkaar heeft Renault misschien 20 seizoenen een fabrieksteam gehad in de F1.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Aanvulling: 30+ jaar in de Formule 1 en Renault als fabrieksteam heeft precies 2 kampioenschappen gewonnen. Ik ga mijn adem niet inhouden, als je het niet erg vindt.
Overigens is je aanname krom. Ik zeg niet dat Renault niets kan winnen, alleen dat ik de kans klein acht.
Josgodquote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-keer-vader-geworden
Jason Jaxx
@:Zipportal @:Powerloungen @:Anonymousz
Hoe willen ze dat doen als ze niet weten wat de regels zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:15 schreef Rossdale het volgende:
Wie weet komt Renault in 2021 wel met een revolutionair concept zoals Mercedes dat een aantal jaar terug had. Het kan makkelijk dat ze al lang en breed bezig zijn met de volgende generatie terwijl de andere teams vooral op dit en volgend seizoen focussen.
Het lijkt me stug, maar wellicht weten Abitoliebol en Ricciardo wel een stuk meer dan wij denken
Regels voor de motoren veranderen niet veel in 2021. Het plan is om met het huidige motorenconcept tot 2025 door te gaan. Hooguit dat de fuel flow wordt verhoogd zodat er met meer toeren (en dus meer geluid) gereden kan worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat doen als ze niet weten wat de regels zijn?
Stond dat al vast?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Regels voor de motoren veranderen niet veel in 2021. Het plan is om met het huidige motorenconcept tot 2025 door te gaan. Hooguit dat de fuel flow wordt verhoogd zodat er met meer toeren (en dus meer geluid) gereden kan worden.
Jas Verstoppen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-keer-vader-geworden
Jason Jaxx
@:Zipportal @:Powerloungen @:Anonymousz
Goede timing, over een jaar of 20 kan hij zo de F1 in en de volgende Verstappen WK worden, opgeleid door Max en Jos samen.quote:
Heeft hij snel gedaan dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-keer-vader-geworden
Jason Jaxx
@:Zipportal @:Powerloungen @:Anonymousz
Jij beweerde dat hij niet zo goed was. Ralf was ook zonder de achternaam Schumacher wel in de F1 gekomen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij slecht was, maar geen niveau M.Schumacher. Net als zijn zoon dus.
Het is te veel, punt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:17 schreef vosss het volgende:
Gasly gebruikte 0,02 gram te veel benzine.
Ok ik snap dat regels regels zijn en dat er ergens een grens moet liggen, maar serieus, 0,02 gram??
Nee, daar heb je 0,02 gram voordeel van.quote:
Zakquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, daar heb je 0,02 gram voordeel van.
En hoeveel tijd heeft hij daarmee gewonnen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, daar heb je 0,02 gram voordeel van.
het is te veel, punt. En dan zal het vast ook nog met een zekere foutmarge gekomen zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:23 schreef vosss het volgende:
Ik snap het, maar als je 100.000 gram per uur door je flowmeter mag gooien, waarom meten ze dan in 0,01 grammen?
Meet dan gewoon in hele grammen zou ik zeggen.
Die 0,02 gram is dus 1 / 5.000.000ste te veel. Het slaat compleet nergens op op dat zo nauwkeurig te meten. Daar heb je 0,0 voordeel van.
0,0quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel tijd heeft hij daarmee gewonnen?
Jamaar kilometers te hard rijden meten ze ook niet 2 cijfers achter de komma. Althans ik heb nog nooit een bekeuring gehad omdat ik (eventueel na correctie) maar liefst 100,02km/u reed waar 100 is toegestaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het is te veel, punt. En dan zal het vast ook nog met een zekere foutmarge gekomen zijn.
Net als mensen die zeiken dat ze een kilometer te hard zijn bekeurd. Nee zak, je reed 6km te hard en bent gematst met de correctie.
Ze hadden gewoon de zaakjes weer niet op orde en dan moet je gestraft worden. Daarom wint Mercedes al jaren. Alles is op orde.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar kilometers te hard rijden meten ze ook niet 2 cijfers achter de komma. Althans ik heb nog nooit een bekeuring gehad omdat ik (eventueel na correctie) maar liefst 100,02km/u reed waar 100 is toegestaan.
Het is compleet debiel om dit zo nauwkeurig te meten en dat snap je zelf ook wel.
Dat klinkt echt als een naam voor een mislukte rapper...quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-keer-vader-geworden
Jason Jaxx
@:Zipportal @:Powerloungen @:Anonymousz
Veroorzaakt doordat de auto op het lange rechte stuk door een tow in de toerenbegrenzer terecht kwam. Dat hebben ze daarna door een software aanpassing aangepastquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Las iets over een trilling in de sensor die de oorzaak was.
Maargoed, teveel is teveel.
https://www.racefans.net/2019/05/03/racefans-round-up-03-05-2/quote:Basically the fuel flow sensor sometimes get a little bit of oscillation and he got a good tow on his lap from I think it was a [Racing Point] so that puts it into the limiter in top gear and the resonance was just such that it dipped in and out of the limit by 0.02 of a gram or something. So in terms of performance, nothing, but obviously zero tolerance from the FIA.
[Afterwards] we changed the code which is why he got another penalty because it was a change in parc ferme so he got a penalty for that.
Natuurlijk snap ik dat. Ik snap alleen niet waarom ze op 0,01 gram nauwkeurig meten. Dat is op 1 miljoenste nauwkeurig. Waarom is dat niet op de gram nauwkeurig? Of waarom dan niet tot 0,001 nauwkeurig meten? Daar merk je ook niks van dus waarom niet?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:43 schreef opreis het volgende:
Je snapt toch ook wel dat er een grens is en als ze toestaan dat die overtreden wordt dat dan het einde zoek is?
Als 0.02 gram te veel nog goed is, is 0.03 dan ook nog goed? Het is immers maar 0.01 meer. Zo kun je blijven doorgaan
Omdat die technologie er is om zo nauwkeurig te meten. Nauwkeuriger wordt waarschijnlijk te duur of te ingewikkeld.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:12 schreef vosss het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat. Ik snap alleen niet waarom ze op 0,01 gram nauwkeurig meten. Dat is op 1 miljoenste nauwkeurig. Waarom is dat niet op de gram nauwkeurig? Of waarom dan niet tot 0,001 nauwkeurig meten? Daar merk je ook niks van dus waarom niet?
Dar het teveel is snap ik dondersgoed, alleen de nauwkeurigheid snap ik geen flikker van
Je denkt zelf achterlijk.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:16 schreef vosss het volgende:
Overigens mijn vergelijking met 100km/u en dat dat dan 100,02 zou zijn klopt niet, dat zou dan 100 km en 2cm zijn volgens mij. Per uur. Ik hoop dat iedereen de achterlijkheid daarvan in ziet.
Dat is dus gewoon grote onzin. Die Correctie is er niet voor niets. De apparatuur heeft een afwijking van +/- 5 km. Dus hij kan echt 5 km teveel hebben gemeten. In dat geval heb je dus echt maar 1 km te hard gereden. Het kan ook zijn dat je 11km te hard hebt gereden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Net als mensen die zeiken dat ze een kilometer te hard zijn bekeurd. Nee zak, je reed 6km te hard en bent gematst met de correctie.
Waarom meten ze de vleugels niet in micrometer? Dat kan prima en kost geen hol extra.quote:
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het om 0,02 gram per seconde gaat.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:48 schreef twiFight het volgende:
[..]
Je denkt zelf achterlijk.
Uitgangspunt: als een F1 team ergens een miniscuul voordeel kan halen dan doen ze dat, want de marges in F1 zijn klein.
Het gaat hier om 0,02 gram. Maar dat is niet over 105 kg in een race. Het ging om de fuel flow. De 0,02 gram is dus aannemelijk per seconde.
100 kg/uur fuel flow komt neer op ruwweg 28 gram/sec. 0,02 gram is dan een verbetering van 0,07%. Helemaal niets toch? Nu ja, dat klopt aardig.
Maar stel dat ze op de gram nauwkeurig rekenen (jouw voorstel) en het afronden. Dus 0,49 gram is nog geen afwijking en 0,50 gram wordt afgerond naar 1 gram en is wel een afwijking. Dan kun je dus legaal tot (0,49 / 28) 1,75% meer fuel flow gebruiken dan toegestaan. In de marges van F1 is dat een supergroot performanceverschil.
Het is 'te veel'.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Waarom meten ze de vleugels niet in micrometer? Dat kan prima en kost geen hol extra.
Hij verbruikte teveel tijdens de Q. Dus mij lijkt teveel verbruik in 1 ronde of in die 6 minuten.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het om 0,02 gram per seconde gaat.
Je mag 100 kilo per uur gebruiken. En overal op internet staat dat Gasly 0,02 gram te veel gebruikte. Dan neem ik aan dat hij op 100,02gram per uur zat. Waar haal jij die 0,02 per seconde vandaan en waarom niet per minuut? Het staat er niet bij. Dus dan mag jd aannemen dat hetgeen hij te veel verbruikte hetzelfde is als wat wel vermeld wordt. Namelijk per uur.
Is hij toch ook niet, als het vergelijkings materiaal zijn vader is. Christus zeg, dat begrijpt een kind van 3 nog.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:04 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Jij beweerde dat hij niet zo goed was. Ralf was ook zonder de achternaam Schumacher wel in de F1 gekomen.
Hij verbruikte in totaal niet teveel brandstof, maar de snelheid waarmee de brandstof de motor in ging was op een bepaald moment te hoog.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:05 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Hij verbruikte teveel tijdens de Q. Dus mij lijkt teveel verbruik in 1 ronde of in die 6 minuten.
Als een coureur in een race van 2 uur 10 gram teveel heeft verbruikt, dan is dat in die 2 uur en niet omgerekend naar 110 kg p/u. Right?
Maar tijdens die Q. Als hij zijn ronde nu langzamer gereden had met hetzelfde verbruik, dan had hij geen fout gemaakt?
Dat maak jij er nu van. Nogal een open deur als je de beste rijder ooit als benchmark neemt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 15:25 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Is hij toch ook niet, als het vergelijkings materiaal zijn vader is. Christus zeg, dat begrijpt een kind van 3 nog.
Nee, de apparatuur heeft geen afwijking van 5 km/u. Ze kunnen garanderen dat de afwijkingen nooit groter is als 5km/u. De standaardafwijking van de apparatuur is veel, echt veel lager.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 13:48 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon grote onzin. Die Correctie is er niet voor niets. De apparatuur heeft een afwijking van +/- 5 km. Dus hij kan echt 5 km teveel hebben gemeten. In dat geval heb je dus echt maar 1 km te hard gereden. Het kan ook zijn dat je 11km te hard hebt gereden.
Maar dan neem je de menselijke factor niet mee, die 3pootjes kunnen ze nooit op de millimeter nauwkeurig afstellen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 16:16 schreef papert het volgende:
[..]
Nee, de apparatuur heeft geen afwijking van 5 km/u. Ze kunnen garanderen dat de afwijkingen nooit groter is als 5km/u. De standaardafwijking van de apparatuur is veel, echt veel lager.
Ja maar, what about......quote:
Als dat nodig is om de Merc hegemonie te doorbreken, prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 09:23 schreef Fer het volgende:
Weet je wat een leuke plottwist zou zijn. Als in 2021 Ross Brawn weer teambaas zou worden en dan bijvoorbeeld met Mick Schumacher kampioen zou worden in een auto die stiekem weer net een beetje illegaal is.
Wat wat???quote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:09 schreef Fer het volgende:
”Ross Brawn replaces Abiteboul and becomes shareholder of new Benetton Renault F1 team. Signs Mick Schumacher.
Lol...
1 april is al geweestquote:Op zaterdag 4 mei 2019 12:09 schreef Fer het volgende:
”Ross Brawn replaces Abiteboul and becomes shareholder of new Benetton Renault F1 team. Signs Mick Schumacher.
Lol...
Ja ach, als Verstappen naar Mercedes was gegaan en ricc was gebleven was het de schuld van Verstappen geweest. Marko lult ook maar wat.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:40 schreef opgebaarde het volgende:
Ach ja. Helmuth Marko zegt 't. Hij is geen Abitaboul, maar klets ook behoorlijk veel en hier zegt hij alleen dat Ricciardo de bocht niet had gehaald (zoals vorige week in Baku)
Omdat je maar één keer van je lijn af mag wijken om te verdedigen. Volgens de stewards maakte Verstappen twee verdedigende bewegingen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 18:35 schreef Donderkonijn het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)daar-zijn-ze-goed-in
Dat laatste stukje heb ik altijd al raar gevonden. Ricc klapte er bij verstappen in, hoe de neuk was het dan Verstappen's fout. Nu blijkt dus dat RB het zelf ook Ricc's fout vond....
Dat is niet correct. Dat wilden ze graag, maar was natuurlijk niet zo.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat je maar één keer van je lijn af mag wijken om te verdedigen. Volgens de stewards maakte Verstappen twee verdedigende bewegingen.
Precies, omdat ze dat niet hard konden maken. En omdat Ricciardo natuurlijk eigenlijk de hoofdschuldige is.quote:
Het staat wel zo in de stewards decision.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:20 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet correct. Dat wilden ze graag, maar was natuurlijk niet zo.
https://www.fia.com/file/67883/downloadquote:The driver of car 33 made two moves, both of
which were relatively minor.
Ja maar als dat echt zo was zou hij dus bestraft zijn. Het is dus onzin, dat hele document sloeg helemaal nergens op. De stewards probeerden duidelijk Verstappen de schuld te geven maar konden het niet hard maken.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:24 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Het staat wel zo in de stewards decision.
Jawel. Met een reprimand. Net zoals Ricciardo.quote:
Als reactie op een andere postquote:Op zondag 5 mei 2019 13:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja maar als dat echt zo was zou hij dus bestraft zijn. Het is dus onzin, dat hele document sloeg helemaal nergens op. De stewards probeerden duidelijk Verstappen de schuld te geven maar konden het niet hard maken.
Geen idee waarom je dit soort onzin nou weer moet oprakelen .
OK maar dus niet als enige, ik keek net nog even terug, RIC was wel laat met z'n actiequote:Op zondag 5 mei 2019 13:26 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Jawel. Met een reprimand. Net zoals Ricciardo.
Daarom is hij ook bestraft.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar dus niet als enige, ik keek net nog even terug, RIC was wel laat met z'n actie
Mercs en Ferrari krijgen ook updates, maar worden niet in de pers gemeld.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:36 schreef ShaoliN het volgende:
Subtiele upgrades voor RBR.
Die zitten er nog niet bij voorlopig.
Tuurlijk, maar RBR had bij de tests in Bahrein ontdekt waar ze de mist in gingen met hun chassis / aeropakket en zou dat met significante updates in Barcelona oplossen.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:47 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Mercs en Ferrari krijgen ook updates, maar worden niet in de pers gemeld.
Mercedes kopieren, sandbaggen werktquote:Op zondag 5 mei 2019 13:36 schreef ShaoliN het volgende:
Subtiele upgrades voor RBR.
Die zitten er nog niet bij voorlopig.
Dat was toch een setup probleem dat ze opgelost hadden?quote:Op zondag 5 mei 2019 13:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar RBR had bij de tests in Bahrein ontdekt waar ze de mist in gingen met hun chassis / aeropakket en zou dat met significante updates in Barcelona oplossen.
Niet dus
Ik dacht dat ze los van de setup ook dingen hadden gevonden.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat was toch een setup probleem dat ze opgelost hadden?
Er zat een onderdeel verkeerdom vastgeschroefd dacht ikquote:Op zondag 5 mei 2019 13:56 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze los van de setup ook dingen hadden gevonden.
In de remzone ja. Max deed 1 actie voor de remzone en 1 in de remzone.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat je maar één keer van je lijn af mag wijken om te verdedigen. Volgens de stewards maakte Verstappen twee verdedigende bewegingen.
Er staat niets in de regels over remzone. Dat is er al lang weer uit.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:18 schreef vosss het volgende:
[..]
In de remzone ja. Max deed 1 actie voor de remzone en 1 in de remzone.
Die Ricciardo heeft zich daar gewoon laten piepelen en niet zo een beetje ook.
Overigens afgelopen week ook weer een compleet kansloze divebomb van hem op Kvyat. Man man man
Halverwege 2016 er in gekomen en voor het seizoen 2017 er weer uit gehaald.quote:
Krijgen we hier ook weer, als Olav een keer Norris te spreken krijgt.quote:Op zondag 5 mei 2019 14:00 schreef Max23 het volgende:
Moest lachen om deze post in het motogp topic
[ afbeelding ]
Hulk spreekt Nederlands
Die regel is geschrapt. Je hebt het over de verstappen regel. Dat wilden ze graag maar die regel is er nooit officieel geweest, was mer een gentleman's agreement. Riccardio heeft zich in de Verstappen/Ricc battle meermalen gewoon ontzettend kinderachtig gedragen toen eenmaal definitief duidelijk werd dat hij het ging afleggen.quote:Op zondag 5 mei 2019 13:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Omdat je maar één keer van je lijn af mag wijken om te verdedigen. Volgens de stewards maakte Verstappen twee verdedigende bewegingen.
Dit is niet de Verstappen-regel. Deze regel was er daarvoor ook al en staat gewoon in de Sporting Regulations. Ooit ingesteld omdat Michael Schumacher voorkwam dat hij door Hamilton werd ingehaald door constant heen en weer te bewegen.quote:Op zondag 5 mei 2019 16:17 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die regel is geschrapt. Je hebt het over de verstappen regel. Dat wilden ze graag maar die regel is er nooit officieel geweest, was mer een gentleman's agreement. Riccardio heeft zich in de Verstappen/Ricc battle meermalen gewoon ontzettend kinderachtig gedragen toen eenmaal definitief duidelijk werd dat hij het ging afleggen.
quote:More than one change of direction to defend a position is not permitted.
Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner
Barcelona gaat nog fantastischer worden dan Baku. Of 2016 moet zich even meldenquote:
Benzquote:Op maandag 6 mei 2019 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Hoe spreken de mensen die 'Merc' gebruiken dat eigenlijk uit?
Merk? Murk? Mers, wat gezien 'Mercedes' het meest logisch zou zijn?
Denk dat Bottas eerst z'n contractverlenging rond wil hebben voordat hij Lewis van de baan af kegelt.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:40 schreef Gezicht het volgende:
Wordt wel weer eens tijd voor een herhaling van Barcelona/Oostenrijk 2016.
Mag wel wat gaan rommelen binnen Merc zodat Lewis het benauwd krijgt.
Gewoon op zijn plat Amerikaans, Murk komt dan denk ik het beste in de buurtquote:Op maandag 6 mei 2019 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Hoe spreken de mensen die 'Merc' gebruiken dat eigenlijk uit?
Merk? Murk? Mers, wat gezien 'Mercedes' het meest logisch zou zijn?
Mùrk dekt de lading welquote:Op maandag 6 mei 2019 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Hoe spreken de mensen die 'Merc' gebruiken dat eigenlijk uit?
Merk? Murk? Mers, wat gezien 'Mercedes' het meest logisch zou zijn?
Merkquote:Op maandag 6 mei 2019 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Hoe spreken de mensen die 'Merc' gebruiken dat eigenlijk uit?
Merk? Murk? Mers, wat gezien 'Mercedes' het meest logisch zou zijn?
Goede UI(ers)quote:Op maandag 6 mei 2019 09:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Barcelona gaat nog fantastischer worden dan Baku. Of 2016 moet zich even melden
Taxiquote:Op maandag 6 mei 2019 09:46 schreef heywoodu het volgende:
Hoe spreken de mensen die 'Merc' gebruiken dat eigenlijk uit?
Merk? Murk? Mers, wat gezien 'Mercedes' het meest logisch zou zijn?
Lewis of bottas maakt me niet veel uit. Maar iets meer wrijving mag wel bij gebrek aan competitie van ferrari of red bull.quote:Op maandag 6 mei 2019 09:40 schreef Gezicht het volgende:
Wordt wel weer eens tijd voor een herhaling van Barcelona/Oostenrijk 2016.
Mag wel wat gaan rommelen binnen Merc zodat Lewis het benauwd krijgt.
Idealiter laat Bottas hem staan waarna Lewis zijn eigen auto crashed.quote:Op maandag 6 mei 2019 12:59 schreef opreis het volgende:
[..]
Lewis of bottas maakt me niet veel uit. Maar iets meer wrijving mag wel bij gebrek aan competitie van ferrari of red bull.
Zelfs bij ferrari rommelt het nu meer
4x 1-2 van mercedes hakt er wel inquote:Op maandag 6 mei 2019 13:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Idealiter laat Bottas hem staan waarna Lewis zijn eigen auto crashed.
Bottas aan de leiding en Hamilton die met vingers gaat wijzen.
Ligt het trouwens aan mij, of zijn jullie met zijn alle minder enthousiast dit seizoen?
Beter wachten ze met die contractverlenging want vorig jaar was het niet veel meer daarna.quote:Op maandag 6 mei 2019 10:08 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Denk dat Bottas eerst z'n contractverlenging rond wil hebben voordat hij Lewis van de baan af kegelt.
Meer, want bij McLaren is die kans nihil met Sainz en Norris.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:04 schreef Lionheaad het volgende:
De Vries zit niet meer bij McLaren lees ik net.
Weet niet of hem dit nou meer of minder kans op F1 gaat geven.
Al denk ik dat hij nu toch eerst maar eens kampioen in F2 moet gaan worden, anders is het helemaal geen F1 voor hem.
Met alle junioren die dit jaar zijn ingestapt denk ik dat de mogelijkheden de komende jaren zeer klein zijn voor rijders die naar de F1 willen. 1-2 plekken per jaar voor niet f1-rijders en dan heb je het wel weer gehad.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:04 schreef Lionheaad het volgende:
De Vries zit niet meer bij McLaren lees ik net.
Weet niet of hem dit nou meer of minder kans op F1 gaat geven.
Al denk ik dat hij nu toch eerst maar eens kampioen in F2 moet gaan worden, anders is het helemaal geen F1 voor hem.
Gasly reed in Baku wel al een stuk beter, was op een gegeven moment even snel of sneller dan Leclerc.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:12 schreef NicolasJoy het volgende:
De spanning op het middenveld is wel tof, maar dat het inderdaad gewoon 1-2 Mercedes is en dan Max de kruimels op mag rapen die Ferrari laat liggen is niet zo tof. Je mist de tweede RB en het werkelijke racen tussen de top 6.. Mag wel wat meer actie komen.
ik denk dat NL wel aan z'n max zit met Max qua rijders, is voor Red Bull iig niet commercieel interessant om er nog 1 te contracteren, tenzij beter maar dat is hij nietquote:Op maandag 6 mei 2019 13:35 schreef Rossdale het volgende:
De Vries zou geluk kunnen hebben als Kvyat het veld weer moet ruimen en Ticktum faalt in het halen van zijn licentiepunten. Wellicht dat TR dan een optie voor hem is.
Ik zie Mercedes hem niet oppikken (Ocon heeft al geen zitje) en Ferrari heeft met Giovinazzi al een backup rijder in de F1 rijden. Als ze al iemand promoveren dan zal dat Schumacher wel zijn, hoe slecht hij ook is.
Laatste optie zou eventueel Haas zijn als Grosjean er ook dit jaar weer een potje van blijft maken. Ferruci is ook helemaal niets.
True. Ik hoop ook dat hij aan kan haken, maar vooralsnog is het nog heel erg wennen..quote:Op maandag 6 mei 2019 13:34 schreef opreis het volgende:
[..]
Gasly reed in Baku wel al een stuk beter, was op een gegeven moment even snel of sneller dan Leclerc.
Even verder kijkend naar andere talenten en hun vooruitzichten.... Red Bull zou in dat geval ook het management van George Russel kunnen benaderen?quote:Op maandag 6 mei 2019 13:35 schreef Rossdale het volgende:
De Vries zou geluk kunnen hebben als Kvyat het veld weer moet ruimen en Ticktum faalt in het halen van zijn licentiepunten. Wellicht dat TR dan een optie voor hem is.
Ik zie Mercedes hem niet oppikken (Ocon heeft al geen zitje) en Ferrari heeft met Giovinazzi al een backup rijder in de F1 rijden. Als ze al iemand promoveren dan zal dat Schumacher wel zijn, hoe slecht hij ook is.
Laatste optie zou eventueel Haas zijn als Grosjean er ook dit jaar weer een potje van blijft maken. Ferruci is ook helemaal niets.
Zie hier waarom Jos en Raymond er goed aan hebben gedaan bij RB te tekenen.quote:Op maandag 6 mei 2019 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Even verder kijkend naar andere talenten en hun vooruitzichten.... Red Bull zou in dat geval ook het management van George Russel kunnen benaderen?
Ik kan me niet voorstellen dat die gast zin heeft om een tweede seizoen kansloos de rode lantaarn te blijven dragen met Williams. Zijn marktwaarde gaat op een bepaald moment kelderen.
En zijn vooruitzicht bij Mercedes is ook allerminst duidelijk met spelers als Bottas en Ocon (aka de schaduw van Toto) die ook op hetzelfde contract azen.
persoonlijk denk ik, dat Ric gewoon de reactietijd van Max onderschat heeft. De overige F1 coureurs trapten allemaal in zijn "move", maar Max zal daar wel iets beter op geanticipeerd hebbenquote:Op zondag 5 mei 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK maar dus niet als enige, ik keek net nog even terug, RIC was wel laat met z'n actie
De Vries moet F2 met overmacht winnen dit jaar en zich zeker niet door een Latifi of Aitken voorbij laten rijden.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:35 schreef Rossdale het volgende:
De Vries zou geluk kunnen hebben als Kvyat het veld weer moet ruimen en Ticktum faalt in het halen van zijn licentiepunten. Wellicht dat TR dan een optie voor hem is.
Ik zie Mercedes hem niet oppikken (Ocon heeft al geen zitje) en Ferrari heeft met Giovinazzi al een backup rijder in de F1 rijden. Als ze al iemand promoveren dan zal dat Schumacher wel zijn, hoe slecht hij ook is.
Laatste optie zou eventueel Haas zijn als Grosjean er ook dit jaar weer een potje van blijft maken. Ferruci is ook helemaal niets.
Klopt, gaat hem alleen niet lukken. Hij zal wel richting WEC, DTM of Blancpain ofzo verdwijnen denk ik. Beetje de Frijns-routequote:Op maandag 6 mei 2019 17:11 schreef Fer het volgende:
[..]
De Vries moet F2 met overmacht winnen dit jaar en zich zeker niet door een Latifi of Aitken voorbij laten rijden.
Waarbij het bij Frijns aan talent niet ontbreekt.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, gaat hem alleen niet lukken. Hij zal wel richting WEC, DTM of Blancpain ofzo verdwijnen denk ik. Beetje de Frijns-route
Sowieso al LMP2 dit jaar bij de gele bolidequote:Op maandag 6 mei 2019 17:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, gaat hem alleen niet lukken. Hij zal wel richting WEC, DTM of Blancpain ofzo verdwijnen denk ik. Beetje de Frijns-route
Dit, niks aan toe te voegen👍🏼quote:Op maandag 6 mei 2019 16:40 schreef twiFight het volgende:
Ik denk dat de vries gewoon lekker weg moet blijven uit de F1.
No offense maar hij breekt niet bepaald potten (hooguit banden).
Aan een nederlandse stroll hebben we weinig.
Hulk! Beste optiequote:Op maandag 6 mei 2019 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Even verder kijkend naar andere talenten en hun vooruitzichten.... Red Bull zou in dat geval ook het management van George Russel kunnen benaderen?
Ik kan me niet voorstellen dat die gast zin heeft om een tweede seizoen kansloos de rode lantaarn te blijven dragen met Williams. Zijn marktwaarde gaat op een bepaald moment kelderen.
En zijn vooruitzicht bij Mercedes is ook allerminst duidelijk met spelers als Bottas en Ocon (aka de schaduw van Toto) die ook op hetzelfde contract azen.
Yeah, maar daarvoor ook al.quote:
Dat de andere teams beter hun best moeten doen, bedoel je.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:37 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Yeah, maar daarvoor ook al.
Misschien is het ook wel goed, hoe saaier Merc het nu maakt hoe meer men doorkrijgt dat men zaken veranderen moet.
Zelf de praatjes van de teams zijn al jaren hetzelfde.
Budget cap helpt misschien ja, het inhalen is ook een probleem (laatste 2 jaar nog meer nog meer) dus daar zal men wel wat aan moeten doen. Misschien ook de vrijdag trainingen best schrappen en het verzamelen van data wat tegengaan. Vast te rigoureus, maar denk dat Mercedes met hun centen de concurrentie voorlopig wel voor blijft.quote:Op maandag 6 mei 2019 19:53 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat de andere teams beter hun best moeten doen, bedoel je.
Mercedes heeft zijn zaakjes al jaren het beste voor elkaar.
Veranderende regels gaan daar imho niet bij helpen. Die zorgen eerder weer voor een groter verschil dat daarna weer door de andere teams gedicht moet worden.
Enige wat zou kunnen helpen is de budget cap waardoor ze niet meer zoveel meer geld kunnen besteden.
Zo spreek je meer uit wat er tegenwoordig in de 2 hands mercedes van een generatie terug rijd.quote:
We hebben 2 doodsaaie races achter elkaar gehad en Max lijkt geen aanspraak op podia te kunnen gaan maken.quote:Op maandag 6 mei 2019 13:05 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Idealiter laat Bottas hem staan waarna Lewis zijn eigen auto crashed.
Bottas aan de leiding en Hamilton die met vingers gaat wijzen.
Ligt het trouwens aan mij, of zijn jullie met zijn alle minder enthousiast dit seizoen?
Dit inderdaad. Terwijl die echt sterk en volwassen rijdt. Dit is op dit moment gewoon maximaal haalbare en dat is gewoon jammer. Alweer een jaar waarbij RB niet mee kan doen. Zelfs Ferrari kan niet meekomen met de Mercedes op dit moment.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:10 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
We hebben 2 doodsaaie races achter elkaar gehad en Max lijkt geen aanspraak op podia te kunnen gaan maken.
Ik ben benieuwd of Spanje minder saai wordt.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:10 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
We hebben 2 doodsaaie races achter elkaar gehad en Max lijkt geen aanspraak op podia te kunnen gaan maken.
De prestaties van de Ferrari zijn echt wisselvallig en opmerkelijk. Ik ben benieuwd of ze de potentie uit de motor gaan krijgen want snel kunnen ze zeker zijn alleen nu wordt in de motor geknepen.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Kyran het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Terwijl die echt sterk en volwassen rijdt. Dit is op dit moment gewoon maximaal haalbare en dat is gewoon jammer. Alweer een jaar waarbij RB niet mee kan doen. Zelfs Ferrari kan niet meekomen met de Mercedes op dit moment.
Ze hebben de sterkste motor op dit moment. Het is vooral de aero waar het aan schort. Wat ze winnen op het rechte stuk verliezen ze (ruim) in de bochten.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De prestaties van de Ferrari zijn echt wisselvallig en opmerkelijk. Ik ben benieuwd of ze de potentie uit de motor gaan krijgen want snel kunnen ze zeker zijn alleen nu wordt in de motor geknepen.
En het is opvallend dat Vettel deze auto zo slecht ligt, misschien dat de aangekondigde updates echt verandering gaan brengen
Beide. Dit jaar rijden ze volgens mij met de banden die een 0,4 millimeter dunner loopvlak hebben. Murk ging vorig jaar al erg goed op de circuits waar die banden ingezet werden.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:47 schreef THEFXR het volgende:
zijn de motoren echt zo belangrijk of is het meer of je de banden kunt laten werken op de auto?
Iedereen ging daar beter op.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beide. Dit jaar rijden ze volgens mij met de banden die een 0,4 millimeter dunner loopvlak hebben. Murk ging vorig jaar al erg goed op de circuits waar die banden ingezet werden.
Ferrari heeft meer moeite met deze bandenquote:Op maandag 6 mei 2019 21:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Iedereen ging daar beter op.
Deze banden slijten minder snel dan de banden van vorig jaar. Dat verschil was goed te zien tijdens de in-season test vorig jaar op het circuit van Barcelona. Daar reden ze na de Grand Prix weer met het dikkere loopvlak en toen hielden die banden het niet lang vol.
Dat zouden ze met de andere banden nog meer hebben. Die oververhitten veel sneller.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari heeft meer moeite met deze banden
https://www.autosport.com(...)t-every-race-in-2019quote:The 0.4mm thinner tread was the cause of some controversy as it had been intimated that Mercedes had lobbied Pirelli into making the change, which coincided with a loss of form for Ferrari and Mercedes winning at Barcelona.
However, Ferrari driver Sebastian Vettel admitted after the Spanish GP weekend, having suffered blistering on the standard, thicker tyre in the post-race test, that Pirelli had made the right decision.
Blistering occurs when the temperature of the tyres surpasses a certain threshold and this phenomenon happens more easily with thicker tread, which retains the heat and can cause chunks of the tyre to be torn from the surface.
Hoe wil GvdG dat in vredesnaam wetenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:00 schreef opreis het volgende:
GvdG net bij peptalk dat de red bull toch een flinke update krijgt
contact met Max misschien.quote:
Zou mooi zijn als ze "echt" kunnen aansluiten, maar er wordt altijd zo veel geroepen over die mid-season updates dat ik ze altijd met een flinke korrel zout neem. Al helemaal als die beweringen van buitenstaanders komen, en ook nog in de popi-jopi media aan tafel bij Sjek.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:12 schreef opreis het volgende:
[..]
contact met Max misschien.
Hij had het over een hele nieuwe vloer en dat de zijkant helemaal anders was geloof ik. We gaan het zien dit weekend
Tja, maar als er 1 team is dat goede in season development heeft dan is het Red Bull wel, en misschien Racing point/FI, maar dat had andere redenen.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze "echt" kunnen aansluiten, maar er wordt altijd zo veel geroepen over die mid-season updates dat ik ze altijd met een flinke korrel zout neem. Al helemaal als die beweringen van buitenstaanders komen, en ook nog in de popi-jopi media aan tafel bij Sjek.
Iedereen komt met updates, halve seconde inhalen betekent al snel een hele seconde verbeteren.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze "echt" kunnen aansluiten, maar er wordt altijd zo veel geroepen over die mid-season updates dat ik ze altijd met een flinke korrel zout neem. Al helemaal als die beweringen van buitenstaanders komen, en ook nog in de popi-jopi media aan tafel bij Sjek.
ze zitten er te ver vanaf denk ik maar laat me graag verrassen, beter vol op 2020 gooien en dan hopen dat je het hele pakket kampioenswaardig is vanaf dag 1quote:Op maandag 6 mei 2019 22:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Tja, maar als er 1 team is dat goede in season development heeft dan is het Red Bull wel, en misschien Racing point/FI, maar dat had andere redenen.
Behalve de motor kunnen ze volgens mij nog niet zo veel doen voor 2020.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zitten er te ver vanaf denk ik maar laat me graag verrassen, beter vol op 2020 gooien en dan hopen dat je het hele pakket kampioenswaardig is vanaf dag 1
de regels blijven toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Behalve de motor kunnen ze volgens mij nog niet zo veel doen voor 2020.
O zou ook kunnen, maar dan juist heeft het geen zin om op 2020 te richten toch? Het beter maken van de auto nu is dan automatisch ook het beter maken van de auto van volgend jaar. Tenzij ze een verkeerde weg zijn ingeslagen maar dat kan ik nog niet bespeuren.quote:
dat is ook weer waar maar Mercedes had bijvoorbeeld bij de tests een conservatieve auto neergezet en ondertussen meer tijd genomen om voor de eerste race een beduidend beter versie neer te zetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:00 schreef opreis het volgende:
[..]
O zou ook kunnen, maar dan juist heeft het geen zin om op 2020 te richten toch? Het beter maken van de auto nu is dan automatisch ook het beter maken van de auto van volgend jaar. Tenzij ze een verkeerde weg zijn ingeslagen maar dat kan ik nog niet bespeuren.
Fair enoughquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook weer waar maar Mercedes had bijvoorbeeld bij de tests een conservatieve auto neergezet en ondertussen meer tijd genomen om voor de eerste race een beduidend beter versie neer te zetten.
je kan dus met kleine snelle updates op zoek naar tienden of je zet meer mensen op een grotere sprong die dan wat langer duurt
Red Bull is meer van een basisconcept neerzetten en deze in de loop van het jaar uitbouwen toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook weer waar maar Mercedes had bijvoorbeeld bij de tests een conservatieve auto neergezet en ondertussen meer tijd genomen om voor de eerste race een beduidend beter versie neer te zetten.
je kan dus met kleine snelle updates op zoek naar tienden of je zet meer mensen op een grotere sprong die dan wat langer duurt
Dat is hun plan ja, ze hopen einde van het seizoen Mercedes en Ferrari al voorbij te kunnen zijn dmv veel updates. In ieder geval er dicht op zitten om vanaf begin volgend jaar er direct bij te zitten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Red Bull is meer van een basisconcept neerzetten en deze in de loop van het jaar uitbouwen toch?
Idealiter komen ze eind van dit jaar uit voor een goeie start voor volgend jaar.
allemaal nach hause fahrenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Denk dat je het in Barcelona wel kunt vergeten dat de RB de Mercedes en de Ferrari gaat pakken als er niks bijzonders gebeurt. Beter de pijlen richten op Monaco.
ook daar wordt het moeilijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Denk dat je het in Barcelona wel kunt vergeten dat de RB de Mercedes en de Ferrari gaat pakken als er niks bijzonders gebeurt. Beter de pijlen richten op Monaco.
is dat niet ieders plan?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is hun plan ja, ze hopen einde van het seizoen Mercedes en Ferrari al voorbij te kunnen zijn dmv veel updates. In ieder geval er dicht op zitten om vanaf begin volgend jaar er direct bij te zitten.
Dan maar Canada Zit daar in bocht 1 en wil toch wel wat te vieren hebbenquote:
Zeiden ze in 2016 ook.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Denk dat je het in Barcelona wel kunt vergeten dat de RB de Mercedes en de Ferrari gaat pakken als er niks bijzonders gebeurt. Beter de pijlen richten op Monaco.
Ferrari op de baan verslagenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar toen gebeurde er iets bijzonders...
Is voor mij al een jaar of 6 geleden, maar eigenlijk mag dat altijd wel. Je moet niet met een tray bier aan komen natuurlijk. Maar als je een paar dingetjes in een rugzak hebt doet normaliter niemand daar moeilijk overquote:Op dinsdag 7 mei 2019 14:00 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Iemand al eens bij de gp van Spanje geweest (recent)? Mag je eigen eten en/of drinken mee nemen?
De drank mag sowieso niet. Alcoholvrij circuit naar ik hoor. Maar de rest klinkt positiefquote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is voor mij al een jaar of 6 geleden, maar eigenlijk mag dat altijd wel. Je moet niet met een tray bier aan komen natuurlijk. Maar als je een paar dingetjes in een rugzak hebt doet normaliter niemand daar moeilijk over
Dat sowieso. Na de herstart achter de SC hebben de Ferrari's ook nog tot rondje 8 klem gezeten achter de STR van Sainz, wat ook plezierig was.quote:
Ga altijd met een tray bier t circuit op.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 16:08 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is voor mij al een jaar of 6 geleden, maar eigenlijk mag dat altijd wel. Je moet niet met een tray bier aan komen natuurlijk. Maar als je een paar dingetjes in een rugzak hebt doet normaliter niemand daar moeilijk over
quote:
Wat een bizar goeie beelden, voor die tijd En gewoon tshirt met korte mouwen he HELD!quote:
Vergeet ook niet dat ze toen geen gordels hadden, zo'n open helm met een simpel brilletje aan een elastisch bandje, gewoon open en blood de benzine tankte rechtstreeks uit het vat (met draaiende motor? Geen probleem!).quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat een bizar goeie beelden, voor die tijd En gewoon tshirt met korte mouwen he HELD!
Het grootste probleem is de aero. Ik hoop dat ze daar ook een update voor hebben.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:09 schreef opreis het volgende:
Ferrari ook met motor upgrade voor Barcelona. Iets naar voren gehaald om het gat met Mercedes te dichten. Voornamelijk voor extra power
het is ook niet tijdens een race, er staan nog overal auto's geparkeerdquote:Op dinsdag 7 mei 2019 20:24 schreef flipsen het volgende:
[..]
Wat een bizar goeie beelden, voor die tijd En gewoon tshirt met korte mouwen he HELD!
Toen probeerde Mercedes ook nog de schuld bij Rosberg te leggen, terwijl Hamilton het gras op gaat.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 13:51 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Maar toen gebeurde er iets bijzonders...
[ afbeelding ]
Klinkt als een top bron.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:15 schreef Justevo het volgende:
Vanmiddag was er iemand op radio Veronica bij Genee die zei dat hij via iemand van de gemeente had gehoord dat Zandvoort het geld niet bij elkaar krijgt en het alsnog naar Assen gaat. Ik hoor en lees er helemaal niks over?
Maar toen gebeurde er dus iets wat normaal nooit gebeurt, namelijk een dubbele Mercedes-uitval. In 2016 had Red Bull trouwens ook een betere auto dan Ferrari, wat ook blijkt uit het aantal race-wins en de eindklassering in het kampioenschap dat jaar.quote:
Scorebord journalistiekquote:Op woensdag 8 mei 2019 09:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maar toen gebeurde er dus iets wat normaal nooit gebeurt, namelijk een dubbele Mercedes-uitval. In 2016 had Red Bull trouwens ook een betere auto dan Ferrari, wat ook blijkt uit het aantal race-wins en de eindklassering in het kampioenschap dat jaar.
Niet echt. 2016 was gewoon een misser voor Ferrari. Jaar ervoor en 2 jaar erna hadden ze het gewoon beter op de rit.quote:
Nee absoluut niet, maar die man was er echt heilig van overtuigd.quote:
Zo rolden ze toen gewoon jonguhquote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het is ook niet tijdens een race, er staan nog overal auto's geparkeerd
En terecht. Rosberg miste door een verkeerde motorsetting snelheid en blokte Hamilton die niets anders kon doen dan uitwijken.quote:Op woensdag 8 mei 2019 07:42 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Toen probeerde Mercedes ook nog de schuld bij Rosberg te leggen, terwijl Hamilton het gras op gaat.
Ah gelukkig. Ik heb nooit begrepen waarom veel mensen Hamilton de schuld gavenquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En terecht. Rosberg miste door een verkeerde motorsetting snelheid en blokte Hamilton die niets anders kon doen dan uitwijken.
Omdat dit pas door speurwerk van Sky aan het licht kwam. Geen idee of Ziggy het zelf gemeld heeft.quote:Op woensdag 8 mei 2019 14:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ah gelukkig. Ik heb nooit begrepen waarom veel mensen Hamilton de schuld gaven
Hij kon van het gas af, maar het was gewoon een schuld van beiden. Onzin om hier één schuldige aan te wijzen. Net als dat geneuzel over Max en Daniel in Baku. Zelfde verhaalquote:Op woensdag 8 mei 2019 14:23 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
En terecht. Rosberg miste door een verkeerde motorsetting snelheid en blokte Hamilton die niets anders kon doen dan uitwijken.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Renault_F1_Teamquote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Geen idee waar jij je cijfers vandaan haalt.
Ditquote:Op woensdag 8 mei 2019 16:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij kon van het gas af, maar het was gewoon een schuld van beiden. Onzin om hier één schuldige aan te wijzen. Net als dat geneuzel over Max en Daniel in Baku. Zelfde verhaal
Tuurlijk.quote:
Alleen Europa.quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:03 schreef Gezicht het volgende:
Blijft bizar dat ze met zo'n dingen ieder jaar opnieuw de halve wereld rond reizen. Oh, en dan zijn er ook nog 9 andere teams die allemaal hun eigen variant hebben.
Je vergeet Pirelli en de FIA en het is alleen in Europaquote:Op woensdag 8 mei 2019 19:03 schreef Gezicht het volgende:
Blijft bizar dat ze met zo'n dingen ieder jaar opnieuw de halve wereld rond reizen. Oh, en dan zijn er ook nog 9 andere teams die allemaal hun eigen variant hebben.
En jij vergeet de FOM ook nog eens...quote:Op woensdag 8 mei 2019 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Je vergeet Pirelli en de FIA en het is alleen in Europa
Dat zou wel een genot zijn alleen al vanwege die BernhardLul.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 23:15 schreef Justevo het volgende:
Vanmiddag was er iemand op radio Veronica bij Genee die zei dat hij via iemand van de gemeente had gehoord dat Zandvoort het geld niet bij elkaar krijgt en het alsnog naar Assen gaat. Ik hoor en lees er helemaal niks over?
Die financiering is wel een prachtige vorm van witwassen van drugsgeld en dat over de rug van Sennaquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:39 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens de Braziliaanse president rijdt de F1 volgend jaar op een nieuw circuit bij Rio de Janeiro.
https://www.motorsport.co(...)d-prix-2020/4383940/
Gifjesmachine kapot of wat?quote:
Dat kan hem net als Frijns een prima carrière opleveren.quote:Op maandag 6 mei 2019 17:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Klopt, gaat hem alleen niet lukken. Hij zal wel richting WEC, DTM of Blancpain ofzo verdwijnen denk ik. Beetje de Frijns-route
Dat zou wel bijzonder jammer zijn. Zeker omdat die megalomane lul het dan ongetwijfeld ook nog gaat presenteren als prestatie van zichzelf ofzo, maar ook omdat Interlagosquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:39 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens de Braziliaanse president rijdt de F1 volgend jaar op een nieuw circuit bij Rio de Janeiro.
https://www.motorsport.co(...)d-prix-2020/4383940/
is er al wat meer bekend over hoe dat circuit wordt? En moet het nog helemaal gebouwd worden.... we weten van de Spelen dat op tijd dingen af hebben best lastig is in Braziliëquote:Op woensdag 8 mei 2019 22:39 schreef sasquatsch het volgende:
Volgens de Braziliaanse president rijdt de F1 volgend jaar op een nieuw circuit bij Rio de Janeiro.
https://www.motorsport.co(...)d-prix-2020/4383940/
#anoniem zo te zien.quote:
Man man manquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |