Okay, omdat je een beetje dom bent zal ik het je uitleggen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:12 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Welk punt probeer je nou precies te maken met deze post? Welk "ander beeld" geeft dit?
Nadat Red Bull een 2019 move van Sainz naar Renault blokte kwamen er een aantal coureurs in aanmerking voor zijn stoeltje ja. Renault wil immers niet met maar 1 auto aan de start komen. Dat kan ik zelf ook wel bedenken. Wat is je punt?
Zolang Abiteboul daar de leiding heeft zal dat niet gaan gebeuren. Ze zakken allen maar steeds verder af. Zelfs McLaren is ze inmiddels al voorbij met dezelfde motor.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:16 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Waarom zou Ricciardo interesse hebben in een Sauber zitje? Dat is een dood spoor. Renault gaat de top wel weer halen, Sauber nooit.
denk niet dat het (alleen) aan hem ligt, qua budget zitten ze natuurlijk zwaar onder de topteamsquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:22 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Zolang Abiteboul daar de leiding heeft zal dat niet gaan gebeuren. Ze zakken allen maar steeds verder af. Zelfs McLaren is ze inmiddels al voorbij met dezelfde motor.
Maar de focus bij dat team ligt helemaal verkeerd, dat heeft een teambaas wel in de hand hoorquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk niet dat het (alleen) aan hem ligt, qua budget zitten ze natuurlijk zwaar onder de topteams
Begrijp ik goed dat opreis van het FOK!forum beter op de hoogte is van de Sainz/ Ricciardo situatie dan Cyril Abiteboul van het Renault F1 Team?quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:17 schreef opreis het volgende:
[..]
Okay, omdat je een beetje dom bent zal ik het je uitleggen.
Red Bull had Sainz niet meer nodig maar ze hadden wel zn carriere betaald en ze wilde nog wat geld aan hem verdienen. Dus mocht hij weg, maar dan moest zijn contract worden uitgekocht. Zie artikel 1.
Renault wilde liever veel meer geld uitgeven aan het salaris van Ricciardo, dan de afkoopsom van Sainz betalen.
Had Ricciardo bij Red Bull gebleven dan hadden ze bij renault wellicht wel voldaan aan de afkoop som aangezien ze idd een rijder wilden (al had dat dus ook Ocon kunnen zijn).
Maar het was dus Ricciardo zijn beslissing die definitief het einde voor Sainz bij Renault betekende.
waar ligt de focus dan volgens jou en waarom is die verkeerd? Al zie ik zelf ook wel dat McLaren ze nu voorbij is, die hebben meen ik een jong designteam die met aardige dingen komen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:26 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Maar de focus bij dat team ligt helemaal verkeerd, dat heeft een teambaas wel in de hand hoor
Okay doeiquote:Op donderdag 2 mei 2019 15:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat opreis van het FOK!forum beter op de hoogte is van de Sainz/ Ricciardo situatie dan Cyril Abiteboul van het Renault F1 Team?
Je hebt echt geen flauw benul waar je over praat. Op de vorige pagina beweerde je nog dat Sainz vrij was om te gaan en staan waar hij wilde in 2019 en nu ben je erachter gekomen dat dit niet het geval was en heb je het opeens over de afkoopsom. Je googled ter plekke je onzin posts bij elkaar.
Je zoekt het maar uit verder.
Veel te weinig gefocust op wat er binnen zijn eigen team fout gaat en veel teveel aandacht richten op andere teams die volgens Abiteboul dingen fout doen waardoor Renault niet zou presteren...quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar ligt de focus dan volgens jou en waarom is die verkeerd? Al zie ik zelf ook wel dat McLaren ze nu voorbij is, die hebben meen ik een jong designteam die met aardige dingen komen.
dat vind ik veel te vaag, wat iemand zegt is toch wat anders dan wat hij doet, hij moet zichzelf en het team ook verkopen aan zijn board dus politiek bedrijven, part of the job maar betekent niet dat hij het andere niet doet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:43 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Veel te weinig gefocust op wat er binnen zijn eigen team fout gaat en veel teveel aandacht richten op andere teams die volgens Abiteboul dingen fout doen waardoor Renault niet zou presteren...
No offense maar Cyril Abiteboul lult gewoon heel vaak uit zijn nek. Je weet gewoon niet wat er waar is uit de mond van die vent. Die had de politiek in moeten gaan, had goed gepast.quote:Op donderdag 2 mei 2019 15:29 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Begrijp ik goed dat opreis van het FOK!forum beter op de hoogte is van de Sainz/ Ricciardo situatie dan Cyril Abiteboul van het Renault F1 Team?
Je hebt echt geen flauw benul waar je over praat. Op de vorige pagina beweerde je nog dat Sainz vrij was om te gaan en staan waar hij wilde in 2019 en nu ben je erachter gekomen dat dit niet het geval was en heb je het opeens over de afkoopsom. Je googled ter plekke je onzin posts bij elkaar.
Je zoekt het maar uit verder.
Vergeet je de FOK!vlag niet?quote:Op donderdag 2 mei 2019 17:38 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Volgende week gaan we rond deze tijd rijden richting Barcelona
*lieg-modus* zekerquote:Op donderdag 2 mei 2019 17:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Vergeet je de FOK!vlag niet?
Ze zijn hem al aan het downplayenquote:Op donderdag 2 mei 2019 22:42 schreef mikieu het volgende:
Die update zal wel net zo tegenvallen als bij de RB13b
Andere kant is wel dat de race in Baku best goed was.quote:
Dat doen ze al 6 jaar niet.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Kimi is 38. Dus als Ricciardo het net zo lang vol houdt, dan heeft Renault nog bijna 9 jaar om een fatsoenlijke auto te bouwen
Prestaties uit het verleden....quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:20 schreef twiFight het volgende:
Een renault motor heeft 168 keer een grand prix gewonnen.
Volgens die logica zou Mercedes nu niets kunnen winnen. Die hebben in het verleden ook slechte periodes gehad. Dito voor Ferrari.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:21 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Prestaties uit het verleden....
Aanvulling: 30+ jaar in de Formule 1 en Renault als fabrieksteam heeft precies 2 kampioenschappen gewonnen. Ik ga mijn adem niet inhouden, als je het niet erg vindt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:28 schreef twiFight het volgende:
[..]
Volgens die logica zou Mercedes nu niets kunnen winnen. Die hebben in het verleden ook slechte periodes gehad. Dito voor Ferrari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |