kijken hoe ze zich dit jaar verbeteren, ze staan nu 7e, als ze aan het eind van het jaar weer 4 staan zijn ze toch op de goeie weg al is het dan wel een weggegooid jaar geweestquote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:35 schreef twiFight het volgende:
Dat mag, maar ik vind het ongefundeerd.
Mercedes (als fabrieksteam zijnde) kwam ook redelijk uit het niets en domineerde hard. Elke fabrikant heeft in principe de kaarten om het te kunnen doen. Dat Renault met bepaalde problemen kampt is duidelijk, maar alleen zijzelf staan zich in de weg om dat te veranderen.
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat doen ze al 6 jaar niet.
Geen idee waar jij je cijfers vandaan haalt. Er klopt namelijk niks van. Renault is pas 4 jaar terug in de F1 en 2016/2017 waren sowieso verloren jaren omdat ze het team opnieuw op moesten bouwen. Alles bij elkaar heeft Renault misschien 20 seizoenen een fabrieksteam gehad in de F1.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 01:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Aanvulling: 30+ jaar in de Formule 1 en Renault als fabrieksteam heeft precies 2 kampioenschappen gewonnen. Ik ga mijn adem niet inhouden, als je het niet erg vindt.
Overigens is je aanname krom. Ik zeg niet dat Renault niets kan winnen, alleen dat ik de kans klein acht.
Josgodquote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-keer-vader-geworden
Jason Jaxx
@:Zipportal @:Powerloungen @:Anonymousz
Hoe willen ze dat doen als ze niet weten wat de regels zijn?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:15 schreef Rossdale het volgende:
Wie weet komt Renault in 2021 wel met een revolutionair concept zoals Mercedes dat een aantal jaar terug had. Het kan makkelijk dat ze al lang en breed bezig zijn met de volgende generatie terwijl de andere teams vooral op dit en volgend seizoen focussen.
Het lijkt me stug, maar wellicht weten Abitoliebol en Ricciardo wel een stuk meer dan wij denken
Regels voor de motoren veranderen niet veel in 2021. Het plan is om met het huidige motorenconcept tot 2025 door te gaan. Hooguit dat de fuel flow wordt verhoogd zodat er met meer toeren (en dus meer geluid) gereden kan worden.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Hoe willen ze dat doen als ze niet weten wat de regels zijn?
Stond dat al vast?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 09:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Regels voor de motoren veranderen niet veel in 2021. Het plan is om met het huidige motorenconcept tot 2025 door te gaan. Hooguit dat de fuel flow wordt verhoogd zodat er met meer toeren (en dus meer geluid) gereden kan worden.
Jas Verstoppen.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-keer-vader-geworden
Jason Jaxx
@:Zipportal @:Powerloungen @:Anonymousz
Goede timing, over een jaar of 20 kan hij zo de F1 in en de volgende Verstappen WK worden, opgeleid door Max en Jos samen.quote:
Heeft hij snel gedaan dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-keer-vader-geworden
Jason Jaxx
@:Zipportal @:Powerloungen @:Anonymousz
Jij beweerde dat hij niet zo goed was. Ralf was ook zonder de achternaam Schumacher wel in de F1 gekomen.quote:Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij slecht was, maar geen niveau M.Schumacher. Net als zijn zoon dus.
Het is te veel, punt.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:17 schreef vosss het volgende:
Gasly gebruikte 0,02 gram te veel benzine.
Ok ik snap dat regels regels zijn en dat er ergens een grens moet liggen, maar serieus, 0,02 gram??
Nee, daar heb je 0,02 gram voordeel van.quote:
Zakquote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, daar heb je 0,02 gram voordeel van.
En hoeveel tijd heeft hij daarmee gewonnen?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:24 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, daar heb je 0,02 gram voordeel van.
het is te veel, punt. En dan zal het vast ook nog met een zekere foutmarge gekomen zijn.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:23 schreef vosss het volgende:
Ik snap het, maar als je 100.000 gram per uur door je flowmeter mag gooien, waarom meten ze dan in 0,01 grammen?
Meet dan gewoon in hele grammen zou ik zeggen.
Die 0,02 gram is dus 1 / 5.000.000ste te veel. Het slaat compleet nergens op op dat zo nauwkeurig te meten. Daar heb je 0,0 voordeel van.
0,0quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoeveel tijd heeft hij daarmee gewonnen?
Jamaar kilometers te hard rijden meten ze ook niet 2 cijfers achter de komma. Althans ik heb nog nooit een bekeuring gehad omdat ik (eventueel na correctie) maar liefst 100,02km/u reed waar 100 is toegestaan.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
het is te veel, punt. En dan zal het vast ook nog met een zekere foutmarge gekomen zijn.
Net als mensen die zeiken dat ze een kilometer te hard zijn bekeurd. Nee zak, je reed 6km te hard en bent gematst met de correctie.
Ze hadden gewoon de zaakjes weer niet op orde en dan moet je gestraft worden. Daarom wint Mercedes al jaren. Alles is op orde.quote:Op vrijdag 3 mei 2019 12:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Jamaar kilometers te hard rijden meten ze ook niet 2 cijfers achter de komma. Althans ik heb nog nooit een bekeuring gehad omdat ik (eventueel na correctie) maar liefst 100,02km/u reed waar 100 is toegestaan.
Het is compleet debiel om dit zo nauwkeurig te meten en dat snap je zelf ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |