abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 3 mei 2019 @ 01:35:29 #101
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_186578553
Dat mag, maar ik vind het ongefundeerd.
Mercedes (als fabrieksteam zijnde) kwam ook redelijk uit het niets en domineerde hard. Elke fabrikant heeft in principe de kaarten om het te kunnen doen. Dat Renault met bepaalde problemen kampt is duidelijk, maar alleen zijzelf staan zich in de weg om dat te veranderen.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  vrijdag 3 mei 2019 @ 08:15:52 #102
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186579697
Wie weet komt Renault in 2021 wel met een revolutionair concept zoals Mercedes dat een aantal jaar terug had. Het kan makkelijk dat ze al lang en breed bezig zijn met de volgende generatie terwijl de andere teams vooral op dit en volgend seizoen focussen.

Het lijkt me stug, maar wellicht weten Abitoliebol en Ricciardo wel een stuk meer dan wij denken
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 3 mei 2019 @ 08:54:52 #103
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186580123
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:35 schreef twiFight het volgende:
Dat mag, maar ik vind het ongefundeerd.
Mercedes (als fabrieksteam zijnde) kwam ook redelijk uit het niets en domineerde hard. Elke fabrikant heeft in principe de kaarten om het te kunnen doen. Dat Renault met bepaalde problemen kampt is duidelijk, maar alleen zijzelf staan zich in de weg om dat te veranderen.
kijken hoe ze zich dit jaar verbeteren, ze staan nu 7e, als ze aan het eind van het jaar weer 4 staan zijn ze toch op de goeie weg al is het dan wel een weggegooid jaar geweest
pi_186580196
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Dat doen ze al 6 jaar niet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 01:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Aanvulling: 30+ jaar in de Formule 1 en Renault als fabrieksteam heeft precies 2 kampioenschappen gewonnen. Ik ga mijn adem niet inhouden, als je het niet erg vindt.

Overigens is je aanname krom. Ik zeg niet dat Renault niets kan winnen, alleen dat ik de kans klein acht.
Geen idee waar jij je cijfers vandaan haalt. Er klopt namelijk niks van. Renault is pas 4 jaar terug in de F1 en 2016/2017 waren sowieso verloren jaren omdat ze het team opnieuw op moesten bouwen. Alles bij elkaar heeft Renault misschien 20 seizoenen een fabrieksteam gehad in de F1.

Het is zinvoller om naar de cijfers van het Enstone team (Benetton/ Renault/ Lotus) als geheel te kijken en dan zul je zien dat ze in de afgelopen 25 jaar 4 rijderstitels en 3 constructeurstitels gewonnen hebben met relatief beperkte middelen.

Als er een merk is wat al ±.30 jaar niks gepresteerd heeft dan is het Honda wel.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  vrijdag 3 mei 2019 @ 09:22:17 #106
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_186580502
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-keer-vader-geworden

Jason Jaxx :')

@:Zipportal @:Powerloungen @:Anonymousz
Josgod
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_186580773
quote:
3s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 08:15 schreef Rossdale het volgende:
Wie weet komt Renault in 2021 wel met een revolutionair concept zoals Mercedes dat een aantal jaar terug had. Het kan makkelijk dat ze al lang en breed bezig zijn met de volgende generatie terwijl de andere teams vooral op dit en volgend seizoen focussen.

Het lijkt me stug, maar wellicht weten Abitoliebol en Ricciardo wel een stuk meer dan wij denken
Hoe willen ze dat doen als ze niet weten wat de regels zijn?
pi_186580996
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 09:37 schreef opreis het volgende:

[..]

Hoe willen ze dat doen als ze niet weten wat de regels zijn?
Regels voor de motoren veranderen niet veel in 2021. Het plan is om met het huidige motorenconcept tot 2025 door te gaan. Hooguit dat de fuel flow wordt verhoogd zodat er met meer toeren (en dus meer geluid) gereden kan worden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_186581267
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 09:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Regels voor de motoren veranderen niet veel in 2021. Het plan is om met het huidige motorenconcept tot 2025 door te gaan. Hooguit dat de fuel flow wordt verhoogd zodat er met meer toeren (en dus meer geluid) gereden kan worden.
Stond dat al vast?
En dan nog is er niet zo heel veel dat ze al kunnen vooruit werken aan 2021 om zo een voorsprong te krijgen anders dan door gaan met het ontwikkelen van de 2019 motor.
Ze kunnen wat budget verschuiven van de aero afdeling naar de motor, maar ik denk dat ze dan nog steeds achterlopen op de andere motor fabrikanten
pi_186581672
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-keer-vader-geworden

Jason Jaxx :')

@:Zipportal @:Powerloungen @:Anonymousz
Jas Verstoppen.
pi_186581723
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 10:35 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Jas Verstoppen.
Goede timing, over een jaar of 20 kan hij zo de F1 in en de volgende Verstappen WK worden, opgeleid door Max en Jos samen.
pi_186582284
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-keer-vader-geworden

Jason Jaxx :')

@:Zipportal @:Powerloungen @:Anonymousz
Heeft hij snel gedaan dan.
Liep hij begin vorig jaar niet nog rond met die Braziliaanse? _O-
pi_186583198
quote:
0s.gif Op donderdag 2 mei 2019 14:46 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat hij slecht was, maar geen niveau M.Schumacher. Net als zijn zoon dus.
Jij beweerde dat hij niet zo goed was. Ralf was ook zonder de achternaam Schumacher wel in de F1 gekomen.
pi_186583386
Inb4 ellenlange discussie hin und wieder over iets wat we toch nooit te weten zullen komen en totaal niet hard te maken is...
pi_186583387
Gasly gebruikte 0,02 gram te veel benzine.

Ok ik snap dat regels regels zijn en dat er ergens een grens moet liggen, maar serieus, 0,02 gram?? 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 12:20:45 #116
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186583428
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:17 schreef vosss het volgende:
Gasly gebruikte 0,02 gram te veel benzine.

Ok ik snap dat regels regels zijn en dat er ergens een grens moet liggen, maar serieus, 0,02 gram?? 8)7
Het is te veel, punt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_186583473
Ik snap het, maar als je 100.000 gram per uur door je flowmeter mag gooien, waarom meten ze dan in 0,01 grammen?

Meet dan gewoon in hele grammen zou ik zeggen.

Die 0,02 gram is dus 1 / 5.000.000ste te veel. Het slaat compleet nergens op op dat zo nauwkeurig te meten. Daar heb je 0,0 voordeel van.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 12:24:24 #118
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186583496
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:23 schreef vosss het volgende:
Daar heb je 0,0 voordeel van.
Nee, daar heb je 0,02 gram voordeel van.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186583501
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, daar heb je 0,02 gram voordeel van.
Zak :')
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 12:26:15 #120
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_186583524
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:24 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee, daar heb je 0,02 gram voordeel van.
En hoeveel tijd heeft hij daarmee gewonnen?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 3 mei 2019 @ 12:30:17 #121
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186583602
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:23 schreef vosss het volgende:
Ik snap het, maar als je 100.000 gram per uur door je flowmeter mag gooien, waarom meten ze dan in 0,01 grammen?

Meet dan gewoon in hele grammen zou ik zeggen.

Die 0,02 gram is dus 1 / 5.000.000ste te veel. Het slaat compleet nergens op op dat zo nauwkeurig te meten. Daar heb je 0,0 voordeel van.
het is te veel, punt. En dan zal het vast ook nog met een zekere foutmarge gekomen zijn.

Net als mensen die zeiken dat ze een kilometer te hard zijn bekeurd. Nee zak, je reed 6km te hard en bent gematst met de correctie.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_186583734
quote:
11s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]

En hoeveel tijd heeft hij daarmee gewonnen?
0,0
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186583746
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

het is te veel, punt. En dan zal het vast ook nog met een zekere foutmarge gekomen zijn.

Net als mensen die zeiken dat ze een kilometer te hard zijn bekeurd. Nee zak, je reed 6km te hard en bent gematst met de correctie.
Jamaar kilometers te hard rijden meten ze ook niet 2 cijfers achter de komma. Althans ik heb nog nooit een bekeuring gehad omdat ik (eventueel na correctie) maar liefst 100,02km/u reed waar 100 is toegestaan.

Het is compleet debiel om dit zo nauwkeurig te meten en dat snap je zelf ook wel.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186583764
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:40 schreef vosss het volgende:

[..]

Jamaar kilometers te hard rijden meten ze ook niet 2 cijfers achter de komma. Althans ik heb nog nooit een bekeuring gehad omdat ik (eventueel na correctie) maar liefst 100,02km/u reed waar 100 is toegestaan.

Het is compleet debiel om dit zo nauwkeurig te meten en dat snap je zelf ook wel.
Ze hadden gewoon de zaakjes weer niet op orde en dan moet je gestraft worden. Daarom wint Mercedes al jaren. Alles is op orde.
pi_186583793
Je snapt toch ook wel dat er een grens is en als ze toestaan dat die overtreden wordt dat dan het einde zoek is?
Als 0.02 gram te veel nog goed is, is 0.03 dan ook nog goed? Het is immers maar 0.01 meer. Zo kun je blijven doorgaan
  vrijdag 3 mei 2019 @ 12:48:22 #126
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_186583876
Las iets over een trilling in de sensor die de oorzaak was.

Maargoed, teveel is teveel.
And so is the past
pi_186584013
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 08:57 schreef Wereldgozer het volgende:
https://www.rtlboulevard.(...)-keer-vader-geworden

Jason Jaxx :')

@:Zipportal @:Powerloungen @:Anonymousz
Dat klinkt echt als een naam voor een mislukte rapper...
pi_186584163
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Las iets over een trilling in de sensor die de oorzaak was.

Maargoed, teveel is teveel.
Veroorzaakt doordat de auto op het lange rechte stuk door een tow in de toerenbegrenzer terecht kwam. Dat hebben ze daarna door een software aanpassing aangepast
quote:
Basically the fuel flow sensor sometimes get a little bit of oscillation and he got a good tow on his lap from I think it was a [Racing Point] so that puts it into the limiter in top gear and the resonance was just such that it dipped in and out of the limit by 0.02 of a gram or something. So in terms of performance, nothing, but obviously zero tolerance from the FIA.

[Afterwards] we changed the code which is why he got another penalty because it was a change in parc ferme so he got a penalty for that.
https://www.racefans.net/2019/05/03/racefans-round-up-03-05-2/
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_186584273
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:43 schreef opreis het volgende:
Je snapt toch ook wel dat er een grens is en als ze toestaan dat die overtreden wordt dat dan het einde zoek is?
Als 0.02 gram te veel nog goed is, is 0.03 dan ook nog goed? Het is immers maar 0.01 meer. Zo kun je blijven doorgaan
Natuurlijk snap ik dat. Ik snap alleen niet waarom ze op 0,01 gram nauwkeurig meten. Dat is op 1 miljoenste nauwkeurig. Waarom is dat niet op de gram nauwkeurig? Of waarom dan niet tot 0,001 nauwkeurig meten? Daar merk je ook niks van dus waarom niet?

Dar het teveel is snap ik dondersgoed, alleen de nauwkeurigheid snap ik geen flikker van 8)7
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186584331
Overigens mijn vergelijking met 100km/u en dat dat dan 100,02 zou zijn klopt niet, dat zou dan 100 km en 2cm zijn volgens mij. Per uur. Ik hoop dat iedereen de achterlijkheid daarvan in ziet.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186584378
quote:
4s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Natuurlijk snap ik dat. Ik snap alleen niet waarom ze op 0,01 gram nauwkeurig meten. Dat is op 1 miljoenste nauwkeurig. Waarom is dat niet op de gram nauwkeurig? Of waarom dan niet tot 0,001 nauwkeurig meten? Daar merk je ook niks van dus waarom niet?

Dar het teveel is snap ik dondersgoed, alleen de nauwkeurigheid snap ik geen flikker van 8)7
Omdat die technologie er is om zo nauwkeurig te meten. Nauwkeuriger wordt waarschijnlijk te duur of te ingewikkeld.
Zo kan je je ook afvragen waarom de tijdswaarneming niet meer of minder nauwkeurig is.
Of hoe ze meten of een voorvleugel wel of niet een x aantal milimeters lang/hoog/ is.
Dit is gewoon de afgesproken regel
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:45:08 #132
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186584805
Het is 'te veel'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:48:10 #133
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_186584850
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:16 schreef vosss het volgende:
Overigens mijn vergelijking met 100km/u en dat dat dan 100,02 zou zijn klopt niet, dat zou dan 100 km en 2cm zijn volgens mij. Per uur. Ik hoop dat iedereen de achterlijkheid daarvan in ziet.
Je denkt zelf achterlijk.
Uitgangspunt: als een F1 team ergens een miniscuul voordeel kan halen dan doen ze dat, want de marges in F1 zijn klein.

Het gaat hier om 0,02 gram. Maar dat is niet over 105 kg in een race. Het ging om de fuel flow. De 0,02 gram is dus aannemelijk per seconde.

100 kg/uur fuel flow komt neer op ruwweg 28 gram/sec. 0,02 gram is dan een verbetering van 0,07%. Helemaal niets toch? Nu ja, dat klopt aardig.

Maar stel dat ze op de gram nauwkeurig rekenen (jouw voorstel) en het afronden. Dus 0,49 gram is nog geen afwijking en 0,50 gram wordt afgerond naar 1 gram en is wel een afwijking. Dan kun je dus legaal tot (0,49 / 28) 1,75% meer fuel flow gebruiken dan toegestaan. In de marges van F1 is dat een supergroot performanceverschil.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_186584856
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]


Net als mensen die zeiken dat ze een kilometer te hard zijn bekeurd. Nee zak, je reed 6km te hard en bent gematst met de correctie.
Dat is dus gewoon grote onzin. Die Correctie is er niet voor niets. De apparatuur heeft een afwijking van +/- 5 km. Dus hij kan echt 5 km teveel hebben gemeten. In dat geval heb je dus echt maar 1 km te hard gereden. Het kan ook zijn dat je 11km te hard hebt gereden.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2019 13:49:06 ]
pi_186584875
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
Het is 'te veel'.
Waarom meten ze de vleugels niet in micrometer? Dat kan prima en kost geen hol extra.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186584918
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:48 schreef twiFight het volgende:

[..]

Je denkt zelf achterlijk.
Uitgangspunt: als een F1 team ergens een miniscuul voordeel kan halen dan doen ze dat, want de marges in F1 zijn klein.

Het gaat hier om 0,02 gram. Maar dat is niet over 105 kg in een race. Het ging om de fuel flow. De 0,02 gram is dus aannemelijk per seconde.

100 kg/uur fuel flow komt neer op ruwweg 28 gram/sec. 0,02 gram is dan een verbetering van 0,07%. Helemaal niets toch? Nu ja, dat klopt aardig.

Maar stel dat ze op de gram nauwkeurig rekenen (jouw voorstel) en het afronden. Dus 0,49 gram is nog geen afwijking en 0,50 gram wordt afgerond naar 1 gram en is wel een afwijking. Dan kun je dus legaal tot (0,49 / 28) 1,75% meer fuel flow gebruiken dan toegestaan. In de marges van F1 is dat een supergroot performanceverschil.
Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het om 0,02 gram per seconde gaat.

Je mag 100 kilo per uur gebruiken. En overal op internet staat dat Gasly 0,02 gram te veel gebruikte. Dan neem ik aan dat hij op 100,02gram per uur zat. Waar haal jij die 0,02 per seconde vandaan en waarom niet per minuut? Het staat er niet bij. Dus dan mag jd aannemen dat hetgeen hij te veel verbruikte hetzelfde is als wat wel vermeld wordt. Namelijk per uur.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_186584944
Ow en herhaal je sommetje eens met als het daadwerkelijk wèl per uur is. Hoeveel % is het verschil dan nog?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 13:56:36 #138
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_186584951
quote:
5s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:50 schreef vosss het volgende:

[..]

Waarom meten ze de vleugels niet in micrometer? Dat kan prima en kost geen hol extra.
Het is 'te veel'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_186585925
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:54 schreef vosss het volgende:

[..]

Er is geen enkele reden om aan te nemen dat het om 0,02 gram per seconde gaat.

Je mag 100 kilo per uur gebruiken. En overal op internet staat dat Gasly 0,02 gram te veel gebruikte. Dan neem ik aan dat hij op 100,02gram per uur zat. Waar haal jij die 0,02 per seconde vandaan en waarom niet per minuut? Het staat er niet bij. Dus dan mag jd aannemen dat hetgeen hij te veel verbruikte hetzelfde is als wat wel vermeld wordt. Namelijk per uur.
Hij verbruikte teveel tijdens de Q. Dus mij lijkt teveel verbruik in 1 ronde of in die 6 minuten.

Als een coureur in een race van 2 uur 10 gram teveel heeft verbruikt, dan is dat in die 2 uur en niet omgerekend naar 110 kg p/u. Right?

Maar tijdens die Q. Als hij zijn ronde nu langzamer gereden had met hetzelfde verbruik, dan had hij geen fout gemaakt?
pi_186586194
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 12:04 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Jij beweerde dat hij niet zo goed was. Ralf was ook zonder de achternaam Schumacher wel in de F1 gekomen.
Is hij toch ook niet, als het vergelijkings materiaal zijn vader is. Christus zeg, dat begrijpt een kind van 3 nog.
pi_186586226
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 15:05 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Hij verbruikte teveel tijdens de Q. Dus mij lijkt teveel verbruik in 1 ronde of in die 6 minuten.

Als een coureur in een race van 2 uur 10 gram teveel heeft verbruikt, dan is dat in die 2 uur en niet omgerekend naar 110 kg p/u. Right?

Maar tijdens die Q. Als hij zijn ronde nu langzamer gereden had met hetzelfde verbruik, dan had hij geen fout gemaakt?
Hij verbruikte in totaal niet teveel brandstof, maar de snelheid waarmee de brandstof de motor in ging was op een bepaald moment te hoog.

Die snelheid wordt gemeten in kg per uur, maar zou dus een (fractie van een) seconde te hoog geweest kunnen zijn.

En zou dus ook een diskwalificatie opgeleverd hebben als hij niet sneller was geweest
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_186586265
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 15:25 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

Is hij toch ook niet, als het vergelijkings materiaal zijn vader is. Christus zeg, dat begrijpt een kind van 3 nog.
Dat maak jij er nu van. Nogal een open deur als je de beste rijder ooit als benchmark neemt.
pi_186586422
Met dat verbruik. Ik denk dat jij het simpelweg zo moet zien: als jij op een weg rijdt waar je maximaal 80 km/h mag rijden, dan krijg je ook een boete als je op een bepaald moment een agent met een lasergun voorbij rijdt met 90 km/h, ook al rijdt jij over het hele uur gezien niet sneller dan die maximale 80 km/h.
pi_186587245
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:48 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Dat is dus gewoon grote onzin. Die Correctie is er niet voor niets. De apparatuur heeft een afwijking van +/- 5 km. Dus hij kan echt 5 km teveel hebben gemeten. In dat geval heb je dus echt maar 1 km te hard gereden. Het kan ook zijn dat je 11km te hard hebt gereden.

Nee, de apparatuur heeft geen afwijking van 5 km/u. Ze kunnen garanderen dat de afwijkingen nooit groter is als 5km/u. De standaardafwijking van de apparatuur is veel, echt veel lager.
pi_186588415
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 16:16 schreef papert het volgende:

[..]

Nee, de apparatuur heeft geen afwijking van 5 km/u. Ze kunnen garanderen dat de afwijkingen nooit groter is als 5km/u. De standaardafwijking van de apparatuur is veel, echt veel lager.
Maar dan neem je de menselijke factor niet mee, die 3pootjes kunnen ze nooit op de millimeter nauwkeurig afstellen.
  vrijdag 3 mei 2019 @ 17:35:02 #146
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_186588652
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 mei 2019 13:45 schreef Fir3fly het volgende:
Het is 'te veel'.
Ja maar, what about...... :')
Feyenoord!!! * Barça
pi_186600357
Prima toch, ze hebben een duidelijke regel, kunnen dit nauwkeurig meten en ze handhaven de regel.
pi_186601098
Het gaat alleen om de flow, de stroom van benzine de motor in, dat wordt gemeten. Er is een maximale flow die je mag gebruiken. De limiet van die flow is gesteld op 100kg per uur, daar mag je gewoon nooit over heen. Je kunt dat terug rekenen tot andere eenheden dat maakt eigenlijk niks uit, 100kg per uur, 28g per seconde, 1,6 kg per minuut... Dat is allemaal dezelfde flow, dezelfde snelheid van de stroom, en deze limiet mag nooit en te nimmer overschreden worden. Zodra er wordt gemeten dat jij daar overheen gaat, al is het maar voor een fractie van een seconde en met 0.02 gram, krijg je straf.

Welke eenheden en marges er exact gebruikt worden is afhankelijk van de flow meters die ze gebruiken. Als die binnen bepaalde marges kunnen meten in milligrammen en milliseconden waarom zouden ze dat dan niet doen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjemmert op 04-05-2019 09:44:58 ]
pi_186601101
Weet je wat een leuke plottwist zou zijn. Als in 2021 Ross Brawn weer teambaas zou worden en dan bijvoorbeeld met Mick Schumacher kampioen zou worden in een auto die stiekem weer net een beetje illegaal is.
.
  zaterdag 4 mei 2019 @ 11:36:56 #150
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_186603365
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 mei 2019 09:23 schreef Fer het volgende:
Weet je wat een leuke plottwist zou zijn. Als in 2021 Ross Brawn weer teambaas zou worden en dan bijvoorbeeld met Mick Schumacher kampioen zou worden in een auto die stiekem weer net een beetje illegaal is.
Als dat nodig is om de Merc hegemonie te doorbreken, prima.
Flesje bier
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')