Ze hebben de sterkste motor op dit moment. Het is vooral de aero waar het aan schort. Wat ze winnen op het rechte stuk verliezen ze (ruim) in de bochten.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De prestaties van de Ferrari zijn echt wisselvallig en opmerkelijk. Ik ben benieuwd of ze de potentie uit de motor gaan krijgen want snel kunnen ze zeker zijn alleen nu wordt in de motor geknepen.
En het is opvallend dat Vettel deze auto zo slecht ligt, misschien dat de aangekondigde updates echt verandering gaan brengen
Beide. Dit jaar rijden ze volgens mij met de banden die een 0,4 millimeter dunner loopvlak hebben. Murk ging vorig jaar al erg goed op de circuits waar die banden ingezet werden.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:47 schreef THEFXR het volgende:
zijn de motoren echt zo belangrijk of is het meer of je de banden kunt laten werken op de auto?
Iedereen ging daar beter op.quote:Op maandag 6 mei 2019 20:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Beide. Dit jaar rijden ze volgens mij met de banden die een 0,4 millimeter dunner loopvlak hebben. Murk ging vorig jaar al erg goed op de circuits waar die banden ingezet werden.
Ferrari heeft meer moeite met deze bandenquote:Op maandag 6 mei 2019 21:10 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Iedereen ging daar beter op.
Deze banden slijten minder snel dan de banden van vorig jaar. Dat verschil was goed te zien tijdens de in-season test vorig jaar op het circuit van Barcelona. Daar reden ze na de Grand Prix weer met het dikkere loopvlak en toen hielden die banden het niet lang vol.
Dat zouden ze met de andere banden nog meer hebben. Die oververhitten veel sneller.quote:Op maandag 6 mei 2019 21:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari heeft meer moeite met deze banden
https://www.autosport.com(...)t-every-race-in-2019quote:The 0.4mm thinner tread was the cause of some controversy as it had been intimated that Mercedes had lobbied Pirelli into making the change, which coincided with a loss of form for Ferrari and Mercedes winning at Barcelona.
However, Ferrari driver Sebastian Vettel admitted after the Spanish GP weekend, having suffered blistering on the standard, thicker tyre in the post-race test, that Pirelli had made the right decision.
Blistering occurs when the temperature of the tyres surpasses a certain threshold and this phenomenon happens more easily with thicker tread, which retains the heat and can cause chunks of the tyre to be torn from the surface.
Hoe wil GvdG dat in vredesnaam wetenquote:Op maandag 6 mei 2019 22:00 schreef opreis het volgende:
GvdG net bij peptalk dat de red bull toch een flinke update krijgt
contact met Max misschien.quote:
Zou mooi zijn als ze "echt" kunnen aansluiten, maar er wordt altijd zo veel geroepen over die mid-season updates dat ik ze altijd met een flinke korrel zout neem. Al helemaal als die beweringen van buitenstaanders komen, en ook nog in de popi-jopi media aan tafel bij Sjek.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:12 schreef opreis het volgende:
[..]
contact met Max misschien.
Hij had het over een hele nieuwe vloer en dat de zijkant helemaal anders was geloof ik. We gaan het zien dit weekend
Tja, maar als er 1 team is dat goede in season development heeft dan is het Red Bull wel, en misschien Racing point/FI, maar dat had andere redenen.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze "echt" kunnen aansluiten, maar er wordt altijd zo veel geroepen over die mid-season updates dat ik ze altijd met een flinke korrel zout neem. Al helemaal als die beweringen van buitenstaanders komen, en ook nog in de popi-jopi media aan tafel bij Sjek.
Iedereen komt met updates, halve seconde inhalen betekent al snel een hele seconde verbeteren.quote:Op maandag 6 mei 2019 22:17 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ze "echt" kunnen aansluiten, maar er wordt altijd zo veel geroepen over die mid-season updates dat ik ze altijd met een flinke korrel zout neem. Al helemaal als die beweringen van buitenstaanders komen, en ook nog in de popi-jopi media aan tafel bij Sjek.
ze zitten er te ver vanaf denk ik maar laat me graag verrassen, beter vol op 2020 gooien en dan hopen dat je het hele pakket kampioenswaardig is vanaf dag 1quote:Op maandag 6 mei 2019 22:19 schreef opreis het volgende:
[..]
Tja, maar als er 1 team is dat goede in season development heeft dan is het Red Bull wel, en misschien Racing point/FI, maar dat had andere redenen.
Behalve de motor kunnen ze volgens mij nog niet zo veel doen voor 2020.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zitten er te ver vanaf denk ik maar laat me graag verrassen, beter vol op 2020 gooien en dan hopen dat je het hele pakket kampioenswaardig is vanaf dag 1
de regels blijven toch hetzelfde?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 11:45 schreef opreis het volgende:
[..]
Behalve de motor kunnen ze volgens mij nog niet zo veel doen voor 2020.
O zou ook kunnen, maar dan juist heeft het geen zin om op 2020 te richten toch? Het beter maken van de auto nu is dan automatisch ook het beter maken van de auto van volgend jaar. Tenzij ze een verkeerde weg zijn ingeslagen maar dat kan ik nog niet bespeuren.quote:
dat is ook weer waar maar Mercedes had bijvoorbeeld bij de tests een conservatieve auto neergezet en ondertussen meer tijd genomen om voor de eerste race een beduidend beter versie neer te zetten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:00 schreef opreis het volgende:
[..]
O zou ook kunnen, maar dan juist heeft het geen zin om op 2020 te richten toch? Het beter maken van de auto nu is dan automatisch ook het beter maken van de auto van volgend jaar. Tenzij ze een verkeerde weg zijn ingeslagen maar dat kan ik nog niet bespeuren.
Fair enoughquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook weer waar maar Mercedes had bijvoorbeeld bij de tests een conservatieve auto neergezet en ondertussen meer tijd genomen om voor de eerste race een beduidend beter versie neer te zetten.
je kan dus met kleine snelle updates op zoek naar tienden of je zet meer mensen op een grotere sprong die dan wat langer duurt
Red Bull is meer van een basisconcept neerzetten en deze in de loop van het jaar uitbouwen toch?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is ook weer waar maar Mercedes had bijvoorbeeld bij de tests een conservatieve auto neergezet en ondertussen meer tijd genomen om voor de eerste race een beduidend beter versie neer te zetten.
je kan dus met kleine snelle updates op zoek naar tienden of je zet meer mensen op een grotere sprong die dan wat langer duurt
Dat is hun plan ja, ze hopen einde van het seizoen Mercedes en Ferrari al voorbij te kunnen zijn dmv veel updates. In ieder geval er dicht op zitten om vanaf begin volgend jaar er direct bij te zitten.quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:33 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Red Bull is meer van een basisconcept neerzetten en deze in de loop van het jaar uitbouwen toch?
Idealiter komen ze eind van dit jaar uit voor een goeie start voor volgend jaar.
allemaal nach hause fahrenquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Denk dat je het in Barcelona wel kunt vergeten dat de RB de Mercedes en de Ferrari gaat pakken als er niks bijzonders gebeurt. Beter de pijlen richten op Monaco.
ook daar wordt het moeilijkquote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Denk dat je het in Barcelona wel kunt vergeten dat de RB de Mercedes en de Ferrari gaat pakken als er niks bijzonders gebeurt. Beter de pijlen richten op Monaco.
is dat niet ieders plan?quote:Op dinsdag 7 mei 2019 12:43 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Dat is hun plan ja, ze hopen einde van het seizoen Mercedes en Ferrari al voorbij te kunnen zijn dmv veel updates. In ieder geval er dicht op zitten om vanaf begin volgend jaar er direct bij te zitten.
Dan maar Canada Zit daar in bocht 1 en wil toch wel wat te vieren hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |