abonnement Unibet Coolblue
pi_186647759
De spanning op het middenveld is wel tof, maar dat het inderdaad gewoon 1-2 Mercedes is en dan Max de kruimels op mag rapen die Ferrari laat liggen is niet zo tof. Je mist de tweede RB en het werkelijke racen tussen de top 6.. Mag wel wat meer actie komen.
pi_186648082
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:08 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Denk dat Bottas eerst z'n contractverlenging rond wil hebben voordat hij Lewis van de baan af kegelt.
Beter wachten ze met die contractverlenging want vorig jaar was het niet veel meer daarna.

quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:04 schreef Lionheaad het volgende:
De Vries zit niet meer bij McLaren lees ik net.
Weet niet of hem dit nou meer of minder kans op F1 gaat geven.

Al denk ik dat hij nu toch eerst maar eens kampioen in F2 moet gaan worden, anders is het helemaal geen F1 voor hem.
Meer, want bij McLaren is die kans nihil met Sainz en Norris.

Sowieso werd hij vorig jaar al weinig ingezet en was hij alleen nog in naam lid van het programma.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_186648228
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:04 schreef Lionheaad het volgende:
De Vries zit niet meer bij McLaren lees ik net.
Weet niet of hem dit nou meer of minder kans op F1 gaat geven.

Al denk ik dat hij nu toch eerst maar eens kampioen in F2 moet gaan worden, anders is het helemaal geen F1 voor hem.
Met alle junioren die dit jaar zijn ingestapt denk ik dat de mogelijkheden de komende jaren zeer klein zijn voor rijders die naar de F1 willen. 1-2 plekken per jaar voor niet f1-rijders en dan heb je het wel weer gehad.
pi_186648234
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:12 schreef NicolasJoy het volgende:
De spanning op het middenveld is wel tof, maar dat het inderdaad gewoon 1-2 Mercedes is en dan Max de kruimels op mag rapen die Ferrari laat liggen is niet zo tof. Je mist de tweede RB en het werkelijke racen tussen de top 6.. Mag wel wat meer actie komen.
Gasly reed in Baku wel al een stuk beter, was op een gegeven moment even snel of sneller dan Leclerc.
  maandag 6 mei 2019 @ 13:35:40 #205
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186648262
De Vries zou geluk kunnen hebben als Kvyat het veld weer moet ruimen en Ticktum faalt in het halen van zijn licentiepunten. Wellicht dat TR dan een optie voor hem is.

Ik zie Mercedes hem niet oppikken (Ocon heeft al geen zitje) en Ferrari heeft met Giovinazzi al een backup rijder in de F1 rijden. Als ze al iemand promoveren dan zal dat Schumacher wel zijn, hoe slecht hij ook is.

Laatste optie zou eventueel Haas zijn als Grosjean er ook dit jaar weer een potje van blijft maken. Ferruci is ook helemaal niets.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 6 mei 2019 @ 13:42:30 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_186648400
quote:
3s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:35 schreef Rossdale het volgende:
De Vries zou geluk kunnen hebben als Kvyat het veld weer moet ruimen en Ticktum faalt in het halen van zijn licentiepunten. Wellicht dat TR dan een optie voor hem is.

Ik zie Mercedes hem niet oppikken (Ocon heeft al geen zitje) en Ferrari heeft met Giovinazzi al een backup rijder in de F1 rijden. Als ze al iemand promoveren dan zal dat Schumacher wel zijn, hoe slecht hij ook is.

Laatste optie zou eventueel Haas zijn als Grosjean er ook dit jaar weer een potje van blijft maken. Ferruci is ook helemaal niets.
ik denk dat NL wel aan z'n max zit met Max qua rijders, is voor Red Bull iig niet commercieel interessant om er nog 1 te contracteren, tenzij beter maar dat is hij niet
pi_186648569
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:34 schreef opreis het volgende:

[..]

Gasly reed in Baku wel al een stuk beter, was op een gegeven moment even snel of sneller dan Leclerc.
True. Ik hoop ook dat hij aan kan haken, maar vooralsnog is het nog heel erg wennen..
  maandag 6 mei 2019 @ 14:42:00 #208
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_186649374
quote:
3s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:35 schreef Rossdale het volgende:
De Vries zou geluk kunnen hebben als Kvyat het veld weer moet ruimen en Ticktum faalt in het halen van zijn licentiepunten. Wellicht dat TR dan een optie voor hem is.

Ik zie Mercedes hem niet oppikken (Ocon heeft al geen zitje) en Ferrari heeft met Giovinazzi al een backup rijder in de F1 rijden. Als ze al iemand promoveren dan zal dat Schumacher wel zijn, hoe slecht hij ook is.

Laatste optie zou eventueel Haas zijn als Grosjean er ook dit jaar weer een potje van blijft maken. Ferruci is ook helemaal niets.
Even verder kijkend naar andere talenten en hun vooruitzichten.... Red Bull zou in dat geval ook het management van George Russel kunnen benaderen?
Ik kan me niet voorstellen dat die gast zin heeft om een tweede seizoen kansloos de rode lantaarn te blijven dragen met Williams. Zijn marktwaarde gaat op een bepaald moment kelderen.
En zijn vooruitzicht bij Mercedes is ook allerminst duidelijk met spelers als Bottas en Ocon (aka de schaduw van Toto) die ook op hetzelfde contract azen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kleffe_Dop op 06-05-2019 15:07:50 ]
  maandag 6 mei 2019 @ 15:48:06 #209
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_186650745
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Even verder kijkend naar andere talenten en hun vooruitzichten.... Red Bull zou in dat geval ook het management van George Russel kunnen benaderen?
Ik kan me niet voorstellen dat die gast zin heeft om een tweede seizoen kansloos de rode lantaarn te blijven dragen met Williams. Zijn marktwaarde gaat op een bepaald moment kelderen.
En zijn vooruitzicht bij Mercedes is ook allerminst duidelijk met spelers als Bottas en Ocon (aka de schaduw van Toto) die ook op hetzelfde contract azen.
Zie hier waarom Jos en Raymond er goed aan hebben gedaan bij RB te tekenen.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_186650770
quote:
0s.gif Op zondag 5 mei 2019 13:29 schreef Tarado het volgende:

[..]

OK maar dus niet als enige, ik keek net nog even terug, RIC was wel laat met z'n actie
persoonlijk denk ik, dat Ric gewoon de reactietijd van Max onderschat heeft. De overige F1 coureurs trapten allemaal in zijn "move", maar Max zal daar wel iets beter op geanticipeerd hebben
  maandag 6 mei 2019 @ 16:40:09 #211
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_186651837
Ik denk dat de vries gewoon lekker weg moet blijven uit de F1.
No offense maar hij breekt niet bepaald potten (hooguit banden).
Aan een nederlandse stroll hebben we weinig.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_186652464
quote:
3s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:35 schreef Rossdale het volgende:
De Vries zou geluk kunnen hebben als Kvyat het veld weer moet ruimen en Ticktum faalt in het halen van zijn licentiepunten. Wellicht dat TR dan een optie voor hem is.

Ik zie Mercedes hem niet oppikken (Ocon heeft al geen zitje) en Ferrari heeft met Giovinazzi al een backup rijder in de F1 rijden. Als ze al iemand promoveren dan zal dat Schumacher wel zijn, hoe slecht hij ook is.

Laatste optie zou eventueel Haas zijn als Grosjean er ook dit jaar weer een potje van blijft maken. Ferruci is ook helemaal niets.
De Vries moet F2 met overmacht winnen dit jaar en zich zeker niet door een Latifi of Aitken voorbij laten rijden.
.
  maandag 6 mei 2019 @ 17:28:35 #213
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_186652765
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 17:11 schreef Fer het volgende:

[..]

De Vries moet F2 met overmacht winnen dit jaar en zich zeker niet door een Latifi of Aitken voorbij laten rijden.
Klopt, gaat hem alleen niet lukken. Hij zal wel richting WEC, DTM of Blancpain ofzo verdwijnen denk ik. Beetje de Frijns-route
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 mei 2019 @ 18:16:03 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186653502
quote:
3s.gif Op maandag 6 mei 2019 17:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klopt, gaat hem alleen niet lukken. Hij zal wel richting WEC, DTM of Blancpain ofzo verdwijnen denk ik. Beetje de Frijns-route
Waarbij het bij Frijns aan talent niet ontbreekt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 6 mei 2019 @ 18:53:39 #215
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_186654282
quote:
3s.gif Op maandag 6 mei 2019 17:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Klopt, gaat hem alleen niet lukken. Hij zal wel richting WEC, DTM of Blancpain ofzo verdwijnen denk ik. Beetje de Frijns-route
Sowieso al LMP2 dit jaar bij de gele bolide
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 6 mei 2019 @ 19:05:31 #216
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_186654539
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 16:40 schreef twiFight het volgende:
Ik denk dat de vries gewoon lekker weg moet blijven uit de F1.
No offense maar hij breekt niet bepaald potten (hooguit banden).
Aan een nederlandse stroll hebben we weinig.
Dit, niks aan toe te voegen👍🏼
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_186654975
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 14:42 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

Even verder kijkend naar andere talenten en hun vooruitzichten.... Red Bull zou in dat geval ook het management van George Russel kunnen benaderen?
Ik kan me niet voorstellen dat die gast zin heeft om een tweede seizoen kansloos de rode lantaarn te blijven dragen met Williams. Zijn marktwaarde gaat op een bepaald moment kelderen.
En zijn vooruitzicht bij Mercedes is ook allerminst duidelijk met spelers als Bottas en Ocon (aka de schaduw van Toto) die ook op hetzelfde contract azen.
Hulk! Beste optie
  maandag 6 mei 2019 @ 19:37:28 #218
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_186655193
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:07 schreef opreis het volgende:

[..]

4x 1-2 van mercedes hakt er wel in
Yeah, maar daarvoor ook al.
Misschien is het ook wel goed, hoe saaier Merc het nu maakt hoe meer men doorkrijgt dat men zaken veranderen moet.

Zelf de praatjes van de teams zijn al jaren hetzelfde.
pi_186655590
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:37 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Yeah, maar daarvoor ook al.
Misschien is het ook wel goed, hoe saaier Merc het nu maakt hoe meer men doorkrijgt dat men zaken veranderen moet.

Zelf de praatjes van de teams zijn al jaren hetzelfde.
Dat de andere teams beter hun best moeten doen, bedoel je.

Mercedes heeft zijn zaakjes al jaren het beste voor elkaar.

Veranderende regels gaan daar imho niet bij helpen. Die zorgen eerder weer voor een groter verschil dat daarna weer door de andere teams gedicht moet worden.

Enige wat zou kunnen helpen is de budget cap waardoor ze niet meer zoveel meer geld kunnen besteden.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 6 mei 2019 @ 20:03:35 #220
300862 Nebelwerfer
Werfs Nebel !
pi_186655825
quote:
1s.gif Op maandag 6 mei 2019 19:53 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat de andere teams beter hun best moeten doen, bedoel je.

Mercedes heeft zijn zaakjes al jaren het beste voor elkaar.

Veranderende regels gaan daar imho niet bij helpen. Die zorgen eerder weer voor een groter verschil dat daarna weer door de andere teams gedicht moet worden.

Enige wat zou kunnen helpen is de budget cap waardoor ze niet meer zoveel meer geld kunnen besteden.
Budget cap helpt misschien ja, het inhalen is ook een probleem (laatste 2 jaar nog meer nog meer) dus daar zal men wel wat aan moeten doen. Misschien ook de vrijdag trainingen best schrappen en het verzamelen van data wat tegengaan. Vast te rigoureus, maar denk dat Mercedes met hun centen de concurrentie voorlopig wel voor blijft.
pi_186655946
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 10:44 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Mùrk dekt de lading wel
Zo spreek je meer uit wat er tegenwoordig in de 2 hands mercedes van een generatie terug rijd.
pi_186655978
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 13:05 schreef Nebelwerfer het volgende:

[..]

Idealiter laat Bottas hem staan waarna Lewis zijn eigen auto crashed.

Bottas aan de leiding en Hamilton die met vingers gaat wijzen.

Ligt het trouwens aan mij, of zijn jullie met zijn alle minder enthousiast dit seizoen?
We hebben 2 doodsaaie races achter elkaar gehad en Max lijkt geen aanspraak op podia te kunnen gaan maken.
  Moderator / Redactie Sport maandag 6 mei 2019 @ 20:13:53 #223
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_186656088
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 20:10 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

We hebben 2 doodsaaie races achter elkaar gehad en Max lijkt geen aanspraak op podia te kunnen gaan maken.
Dit inderdaad. Terwijl die echt sterk en volwassen rijdt. Dit is op dit moment gewoon maximaal haalbare en dat is gewoon jammer. Alweer een jaar waarbij RB niet mee kan doen. Zelfs Ferrari kan niet meekomen met de Mercedes op dit moment.
pi_186656131
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 20:10 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]

We hebben 2 doodsaaie races achter elkaar gehad en Max lijkt geen aanspraak op podia te kunnen gaan maken.
Ik ben benieuwd of Spanje minder saai wordt.

Op de mediums had de RB dezelfde snelheid en als ze de warmte beter in de banden krijgen kan het een stuk interessanter worden :9

Die banden zijn geloof ik ook het grote probleem met de Haase auto's, de voor- en achterbanden corresponderen niet met elkaar en daarom is de auto zo slecht bestuurbaar.
pi_186656356
quote:
0s.gif Op maandag 6 mei 2019 20:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Terwijl die echt sterk en volwassen rijdt. Dit is op dit moment gewoon maximaal haalbare en dat is gewoon jammer. Alweer een jaar waarbij RB niet mee kan doen. Zelfs Ferrari kan niet meekomen met de Mercedes op dit moment.
De prestaties van de Ferrari zijn echt wisselvallig en opmerkelijk. Ik ben benieuwd of ze de potentie uit de motor gaan krijgen want snel kunnen ze zeker zijn alleen nu wordt in de motor geknepen.
En het is opvallend dat Vettel deze auto zo slecht ligt, misschien dat de aangekondigde updates echt verandering gaan brengen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')