Ja 4350 euro voor onze badkamer. En dan alleen het stuccen. Het vergroten moet iemand anders bijkomen. Het verleggen van de leidingen ook. Het opnieuw plaatsen van het sanitair ook. Dus zo'n 15.000 voor het hele badkamerplan. Ja daaag.quote:
Kssst!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:00 schreef D. het volgende:
Hopelijk trekt de TT niet teveel 'verkeerd' volk
Ja dat is lekker geprogrammeerd, ik zag sacha ook al in het zwart.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oranje = met tag
Zwart = zonder tag
Als dit maar goed gaat
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja 4350 euro voor onze badkamer. En dan alleen het stuccen.
Die heb ik niet eens.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:00 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja 4350 euro voor onze badkamer. En dan alleen het stuccen. Het vergroten moet iemand anders bijkomen. Het verleggen van de leidingen ook. Het opnieuw plaatsen van het sanitair ook. Dus zo'n 15.000 voor het hele badkamerplan. Ja daaag.
Wij hadden de begroting op 5000 staan voor alles.
Mijn zus was dus gewoon een beetje 'achterlijk'quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eind 70 al wel, denk ik. Van die vierkante platen van 25x25 die je kon plakken.
Ben er toch al.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:00 schreef D. het volgende:
Tegen die tijd is tipoc alweer vol.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:00 schreef D. het volgende:
Stratenmaker op zee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:02 schreef D. het volgende:
[..]
De beste klussers op een boot zetten schiet ook niet op natuurlijk
Helaas wel, hoepel eens op.quote:
Dat zeg je toch niet over je eigen zusquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus was dus gewoon een beetje 'achterlijk'
Nee, tot eind 83, eerste helft van 84 kon dat nog wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus was dus gewoon een beetje 'achterlijk'
quote:
Waarschijnlijk heeft mijn zwager het aangebracht, dat scheelt.quote:
Dat staat ergens geschreven neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, tot eind 83, eerste helft van 84 kon dat nog wel.
Dat pleit haar gedeeltelijk vrij jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft mijn zwager het aangebracht, dat scheelt.
Eerste helft of eerst kwartaal?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, tot eind 83, eerste helft van 84 kon dat nog wel.
In sommige plaatsen is dat strafbaar, maar misschien is dat alleen als er 'meisje' achter staat.quote:
Het schijnt ergens te zijn genoteerd.quote:
moet ik dan in de boeien?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In sommige plaatsen is dat strafbaar, maar misschien is dat alleen als er 'meisje' achter staat.
Ik probeer mijn hont wijs te maken dat hij echt niet moet plassen als hij al drie uur hier bij me ligt terwijl ik druk ben.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:05 schreef chufi het volgende:
Alweer een topic... ik probeer een netflix te volgen
Whut ik dacht dat ik de enige was die dit kent.quote:
Je krijgt op zijn minst billenkoek.quote:
Ja, ik kijk het nog even aan tot morgen en anders gaat er een pm op poten naar Danny.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat komt door die koningsmeuk zeker?
oeh!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je krijg op zijn minst billenkoek.
Dream on.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut ik dacht dat ik de enige was die dit kent.
hoge!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik kijk het nog even aan tot morgen en anders gaat er een pm op poten naar Danny.
Mailen werkt beter.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik kijk het nog even aan tot morgen en anders gaat er een pm op poten naar Danny.
Ja, zo kan dit niet langer doorgaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het vergeten, maar ik herkende het weer toen ik het hoorde.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ken het ook, maar niet goed, het muziekje wel. Ik vond Q en Q leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helft. Alhoewel ik over juni nog twijfel.
FA@fok.nl?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
Wat is dat mail adres hier ook alweer om een FA te bereiken of zo.
Wij hadden een paard met die naam.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vreemd is dat, ineens oude series en je denkt, ik ken dit al helemaal, maar het was even weg, de trigger ontbrak.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het vergeten, maar ik herkende het weer toen ik het hoorde.
De man in de witte regenjasquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ken het ook, maar niet goed, het muziekje wel. Ik vond Q en Q leuk.Kuuu en kuuuu, kuuuhuuuhuuuhuuuhuuuuhuuhuhu, kuuu en kuuu enzovoort. Keek het eens terug een paar jaar geleden en dacht: jeee wat een slome serie.
Ik heb de serie hier op dvd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het vergeten, maar ik herkende het weer toen ik het hoorde.
Alleen die tune al is al niet om doorheen te komen. Dat gaat minutenlang door.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ken het ook, maar niet goed, het muziekje wel. Ik vond Q en Q leuk.Kuuu en kuuuu, kuuuhuuuhuuuhuuuhuuuuhuuhuhu, kuuu en kuuu enzovoort. Keek het eens terug een paar jaar geleden en dacht: jeee wat een slome serie.
Check even in de COS onderaan.Die roze balk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
Mij zegt het nietsquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was in dezelfde tijd als Sandokan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:11 schreef Deisyy het volgende:
Angelique, die serie kan ik me ook nog wel herinneren.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Check even in de COS onderaan.Die roze balk.
Jack!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:11 schreef sig000 het volgende:
Dat gifje in de OP is gewoon kopie natuurlijk.
Wij, de jongens, wilden vroeger ook zo'n litteken over onze wang.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken wel Angelique van Andre van Duin, telt dat ook?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:11 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Ik ben blij dat ik nooit een jongetje wasquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij, de jongens, wilden vroeger ook zo'n litteken over onze wang.
Nee!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken wel Angelique van Andre van Duin, telt dat ook?
Ja nu kunt u gaan.quote:
Ik ook! Voor jou danquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een jongetje was
Want?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk net iets te jong voor, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Maar jij was al erg vroeg wijs toch, dat compenseert behoorlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk net iets te jong voor, volgens mij.
Om? Petz een ban aan te smeren zeker?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
Die rooie stift kon je er zo afwassen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik ook zo'n litteken moeten willen
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik ook zo'n litteken moeten willen
Ik heb geen hont, maar het gaat nu om de Berlijnse muur die er zo aan gaatquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik probeer mijn hont wijs te maken dat hij echt niet moet plassen als hij al drie uur hier bij me ligt terwijl ik druk ben.
Werkt niet.
Die serie was zo gaaf.quote:
Toen bestond er nog geen watervaste stift natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die rooie stift kon je er zo afwassen.
Oh vreselijk ja ik zag het voorstukjequote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tilly zal wel naar Nick en Simon op NPO kijken, denk ik.
Jawel, die zwarte. Maar dat zag er toch al minder echt uit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen bestond er nog geen watervaste stift natuurlijk.
Ik heb Queen op NPOquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag eergisteren 2 standbeeldjes van Nick en Simon bij een kringloopquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe je vorige avatar eens terug.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oh die had ik wel meegenomen voor de funquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren 2 standbeeldjes van Nick en Simon bij een kringloop
Ik heb ze laten staan
Ik deed net de tv aan, hoopte nog dat het een Muziekfeest op het Plein zou zijn, maar dit is nog erger.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh vreselijk ja ik zag het voorstukje
Spreek voor je zelf graag..quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij, de jongens, wilden vroeger ook zo'n litteken over onze wang.
Ik kon me beheersenquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh die had ik wel meegenomen voor de fun
Falend inkoopbeleid?quote:
Oslowquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je vorige avatar eens terug.
FTFY!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh die had ik wel meegenomen voor in de tuin
Wasco.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat ik die lief vond.quote:
Oja, want Petz is ineens helemaal oke zeker.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[.[quote]Op zaterdag 27 april 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Om? Petz een ban aan te smeren zeker?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Falend inkoopbeleid?
Of koelkast niet binnen handbereik?
Ja deze lijkt meer op mezelf, dus minder lief.quote:
Nee maar je vroeg het zo lekker opzichtigquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Oja, want Petz is ineens helemaal oke zeker.
Love her, zodra ze hier is, een en al gezelligheid en goede sfeer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mooie foto wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Trut.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja deze lijkt meer op mezelf, dus minder lief.
Echt het zonnetje in huis.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Love her, zodra ze hier is, een en al gezelligheid en goede sfeer.
Je zal er mee getrouwd zijn.quote:
Het is ook best leuk, als je gewoon leuk wilt reageren op iemand, en al dat gezeik achter je wilt laten, dat iemand dan hele oude koeien uit de sloot trekt. zomaar, uit het niets.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar je vroeg het zo lekker opzichtig
Ja iemand een ban bezorgen, zal voor rust gaan zorgen danquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is ook best leuk, als je gewoon leuk wilt reageren op iemand, en al dat gezeik achter je wilt laten, dat iemand dan hele oude koeien uit de sloot trekt. zomaar, uit het niets.
Heel normaal ook.
Policy.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja iemand een ban bezorgen, zal voor rust gaan zorgen dan
Ik neem aan dat de overige aanwezigen haar daar op aangesproken hebben?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is ook best leuk, als je gewoon leuk wilt reageren op iemand, en al dat gezeik achter je wilt laten, dat iemand dan hele oude koeien uit de sloot trekt. zomaar, uit het niets.
Heel normaal ook.
Is ook weer waar.quote:
Nee, ben bang van niet, iemand zal uiteindelijk de gebeten hond zijn, waarschijnlijk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja iemand een ban bezorgen, zal voor rust gaan zorgen dan
Sinds wanneer zijn 'we' democratisch?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de overige aanwezigen haar daar op aangesproken hebben?
My3quote:
Ik heb iets van een poging gedaan,en ik was vandaag aan de beurt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jazeker wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja maar dit is een SC vol met ouwe zeikers die elke gelegenheid aangrijpen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heel normaal ook.
Voxs en Prisha. Die snapten dat het niet oke was.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kunt vast wel uit de stats distilleren op welke plaats 40+ vandaag forumwijd stond. Over een half uurtje dan.quote:
Als wolven springen ze er bovenop, en verslinden je.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja maar dit is een SC vol met ouwe zeikers die elke gelegenheid aangrijpen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je geen Stats Curva meer bent dan.
Hey, vergeet mij niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Voxs en Prisha. Die snapten dat het niet oke was.
Ik neem aan dat je hun mening wel waardeert.
En jonge zeikerdsquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ho ho, dit is een SC wat ik tof vindt. Ouwe zemelaar.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:30 schreef sig000 het volgende:
[..]
En mij.quote:
Ik kan nu al vertellen dat het niet verrassend is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij kunt vast wel uit de stats distilleren op welke plaats 40+ vandaag forumwijd stond. Over een half uurtje dan.
Dat oranje is kut gewoon.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ho ho, dit is een SC wat ik tof vindt. Ouwe zemelaar.
En ik aan top.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan nu al vertellen dat het niet verrassend is.
Meestal is dat wel voldoende. Maar ik lijk een goede timing hebben om 'rellen' rond Petzi te missen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:31 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Voxs en Prisha. Die snapten dat het niet oke was.
Ik neem aan dat je hun mening wel waardeert.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:34 schreef Gooddeal het volgende:
Ja, FF en Mo ook. Bedankt nog. En Amphorapotje.
Nou Petz werd voor leugenaar weggezet, dat GD niet zat te roddelen, dus die plaatst een DM waaruit blijkt dat dat wel zo wasquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal is dat wel voldoende. Maar ik lijk een goede timing hebben om 'rellen' rond Petzi te missen.
ONZ en KLB staan meestal bovenaan toch?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan nu al vertellen dat het niet verrassend is.
Die komt altijd net na je afscheidsgifje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Meestal is dat wel voldoende. Maar ik lijk een goede timing hebben om 'rellen' rond Petzi te missen.
Maar je wel altijd overal mee bemoeien.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En mij gewoonweg weer vergeten.quote:
ONZ en Uto op dit moment.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ONZ en KLB staan meestal bovenaan toch?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
Petzi zag er drie jaar geleden in ieder geval heel modern uit.
Die tellen niet meequote:Op zaterdag 27 april 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De KLB mod komt hier posten omdat zijn eigen SC dood is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zei het al vaker: de DM maakt FOK! kapot.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou Petz werd voor leugenaar weggezet, dat GD niet zat te roddelen, dus die plaatst een DM waaruit blijkt dat dat wel zo was
Tuurlijk vergeten we jou niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En mij gewoonweg weer vergeten.
UTO-COS en het Dodetopicspel meestal, dat scheelt want anders was 40+ SC het nieuwe KLB of ONZ geweestquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zei het al vaker: de DM maakt FOK! kapot.
Daar lijkt het inderdaad op.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die komt altijd net na je afscheidsgifje.
Ja, laten we DM's en YT's verbieden, want Scrut wil dat graag.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zei het al vaker: de DM maakt FOK! kapot.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:37 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tuurlijk vergeten we jou niet.
FTFY!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:36 schreef Recce het volgende:
Petzi zag er 25 jaar geleden in ieder geval heel modern uit.
Ik moest wel aan foto's denken van mijn zus toen ze 25 was, die is nu 58quote:
Ik ben tegen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, laten we DM's en YT's verbieden, want Scrut wil dat graag.
Ik ben voor.
Ik vond het ook wel herkenbaar, maar ik ben natuurlijk nog lang geen 58quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik moest wel aan foto's denken van mijn zus toen ze 25 was, die is nu 58
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
UTO-COS en het Dodetopicspel meestal, dat scheelt want anders was 40+ SC het nieuwe KLB of ONZ geweest
Ja maar ik houd wel van de meeste die jij post.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Je hebt een nieuw slachtoffer gevonden voor je sneren?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Komende 20 jaar nog niet neequote:Op zaterdag 27 april 2019 23:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel herkenbaar, maar ik ben natuurlijk nog lang geen 58
Je bijdragen zijn lekker positief vandaag.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik ben voor.
Wil je een foto van mijn zus toen en nu?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik moest wel aan foto's denken van mijn zus toen ze 25 was, die is nu 58
Dat lees jij uit 1 dm. Uit de contekst getrokken.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou Petz werd voor leugenaar weggezet, dat GD niet zat te roddelen, dus die plaatst een DM waaruit blijkt dat dat wel zo was
Jij toch.quote:
Ach, daar gaan we weer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw slachtoffer gevonden voor je sneren?
Hm. Wat je ook van d'r vindt, DM's openbaren is gewoon not done.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet er wel om lachen altijd Petz
Nee maar ze werd wel voor leugenaar weggezet, wat niet zo isquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Wat je ook van d'r vindt, DM's openbaren is gewoon not done.
Nou, dit dus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat Petzi het slecht bedoelt, ze komt soms alleen nogal onhandig uit de hoek en dm's openbaren is sowieso een no-go.
Dankjewel. En altijd vanuit een uitvalshoek.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hey, zoek je onderlinge ruzies elders uit dan en niet hier!!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar ze werd wel voor leugenaar weggezet, wat niet zo is
Een YT-begrenzer moet we!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef D. het volgende:
Van mij mogen de YT ook wel wat minder
Als ik onderweg ben, en ff lurk, dan kost 1 refresh me al 3 mb van mijn bundel
Ze is best wel aardig volgens mij maar het kan ineens omslaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat Petzi het slecht bedoelt, ze komt soms alleen nogal onhandig uit de hoek en dm's openbaren is sowieso een no-go.
Jaquote:
Nou, ik kan nog wel enkele begrenzers bedenken die zinvol zouden kunnen zijn.quote:
Fijn he? Wraak.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar ze werd wel voor leugenaar weggezet, wat niet zo is
quote:
Eens. Dat is niet handig.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Mens is compleet labiel joh, net als Outpost, nu dit, volgende moment compleet andere sfeer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze is best wel aardig volgens mij maar het kan ineens omslaan.
Wie was jij ook alweer?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rodellen jullie ook wel is over mij hier ?
Je bent verliefd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is een aparte, maar mijn ervaring is dat je gewoon duidelijk tegen haar moet zijn. En als je niet begrijpt waarom ze opeens zoiets zegt, dat je dat gewoon moet vragen. Maar ik zal de laatste zijn die beweert dat zij makkelijk is.
Alleen in DM.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nog niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vandaag,dat ik je UI zo mooi vind.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Elke nacht.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die laat gewoon aap op de PC.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het sacha was. Dat zou echt geniaal geweest zijn.
Iemand die misbruik maakt van een ander zijn kwetsbaarheid is een slecht mens, hoevaak je ook op een dierenambulance werkt. Jezelf daarvoor op de borst kloppen en een ander de grond in stampen,quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is een aparte, maar mijn ervaring is dat je gewoon duidelijk tegen haar moet zijn. En als je niet begrijpt waarom ze opeens zoiets zegt, dat je dat gewoon moet vragen. Maar ik zal de laatste zijn die beweert dat zij makkelijk is.
In combinatie met zeeeeeer goedkope prosecco wat eerder dan 'normaal'.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze is best wel aardig volgens mij maar het kan ineens omslaan.
Niet waar, die aap zit op die lelijke bank op zijn telefoon te kutten.quote:
Jij blijft altijd rustig dat is wel een verschil natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mens is compleet labiel joh, net als Outpost, nu dit, volgende moment compleet andere sfeer.
Vandaar dat ik die match opperde.
Ze is een alco dus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In combinatie met zeeeeeer goedkope prosecco wat eerder dan 'normaal'.
*schenkt nog een ernstige 'Crozes-Hermitage' in burp/hik
Ik dacht dat je al out was, ouwe.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In combinatie met zeeeeeer goedkope prosecco wat eerder dan 'normaal'.
*schenkt nog een ernstige 'Crozes-Hermitage' in burp/hik
Tot op zekere hoogte.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij blijft altijd rustig dat is wel een verschil natuurlijk.
Daar zou ik niet raar van staan te kijken.quote:
Labiel? En dat zeg jij.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mens is compleet labiel joh, net als Outpost, nu dit, volgende moment compleet andere sfeer.
Vandaar dat ik die match opperde.
Lul niet joh. Stuur je pm naar @Whatever ipv hier te polsen hoe laat het isquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Iemand die misbruik maakt van een ander zijn kwetsbaarheid is een slecht mens, hoevaak je ook op een dierenambulance werkt. Jezelf daarvoor op de borst kloppen en een ander de grond in stampen,![]()
Maar trek je conclusie.
Hooi. Nee, haha, ff wat geknaagd. Wat drink jij?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al out was, ouwe.
Je zei zojuist wel iets zinnig.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Nee, haha, ff wat geknaagd. Wat drink jij?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik morgen de statistieken een dagje oversla
Ik lig er echt niet wakker van hoor.quote:
Jij weet niet eens waar het over gaat man. Met je grote bek.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lul niet joh. Stuur je pm naar @:whatever ipv hier te polsen hoe laat het is
Zooi met rum erin met wodka als booster.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Nee, haha, ff wat geknaagd. Wat drink jij?
Wil je niet op de bank?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe al even mee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zei zojuist wel iets zinnig.
Cheers.
Goede combinatie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zooi met rum erin met wodka als booster.
Ik zit al een tijdje te prakkiseren wat je met die uitvalshoek bedoelt. Ik ben er nog niet uit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dankjewel. En altijd vanuit een uitvalshoek.
Niks daarvan, jij beheerd die.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Verklaard een hoop.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is het ook Amph!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Pffff even bijkomen, net de buuf geholpen is nu met ambu weg. Vermoedelijke TIA.
Het leven is zo betrekkelijk
Ay.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Pffff even bijkomen, net de buuf geholpen is nu met ambu weg. Vermoedelijke TIA.
Godverdomme, scoor ik een keer hoog.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Jij post ze, dus kunt ze ook manipuleren zonder dat iemand het door heeft
*bemoedigend schouderklopje geeftquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Wanneer ga je zeggen dat je van ons houdt dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zie je wel, kreng.quote:
Ga weg, muts. Ik weet dat lekker wel sliepuit. Dat deze sc er net was liep je al te fucken hier over je fitties op dat moment in uto. Niet stilstaand bij de geschiednis daar. Zelf lijk je me ook niet al te stabiel. Dus als je wat met Pesti hebt, regel je het maar achter. Mazzelquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar het over gaat man. Met je grote bek.
Hij houd van jullie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wanneer ga je zeggen dat je van ons houdt dan?
Goffer,dat is erg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Weet je nog niet of je in Sjoefs kuil mag gaan zitten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Godverdomme, scoor ik een keer hoog.
Ik heb er twee gehad. Maar ik hou wel van je hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wanneer ga je zeggen dat je van ons houdt dan?
Ik dacht dat ik een volwassen sc was gejoined maar blijkbaar is het nier niet andersquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ga weg, muts. Ik weet dat lekker wel sliepuit. Dat deze sc er net was liep je al te fucken hier over je fitties op dat moment in uto. Niet stilstaand bij de geschiednis daar. Zelf lijk je me ook niet al te stabiel. Dus als je wat met Pesti hebt, regel je het maar achter. Mazzel
Wel wat gegeten vooraf? Voor je het weet leg je hier je ziel blootquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar ik check ze.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Jij post ze, dus kunt ze ook manipuleren zonder dat iemand het door heeft
Tnx. Help altijd waar het kan. Bloeddruk was 220-110 en 74 jaar, scheve mond.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had mij er gister helemaal uitgehaald
Ha coolquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad. Maar ik hou wel van je hoor
Meldt!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad. Maar ik hou wel van je hoor
Halverwege de eerste even een beetje bijgegeten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel wat gegeten vooraf? Voor je het weet leg je hier je ziel bloot
Niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een volwassen sc was gejoined maar blijkbaar is het nier niet anders
Achter Gesloten Deuren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ga weg, muts. Ik weet dat lekker wel sliepuit. Dat deze sc er net was liep je al te fucken hier over je fitties op dat moment in uto. Niet stilstaand bij de geschiednis daar. Zelf lijk je me ook niet al te stabiel. Dus als je wat met Pesti hebt, regel je het maar achter. Mazzel
Je bent een held Opa.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tnx. Help altijd waar het kan. Bloeddruk was 220-110 en 74 jaar, scheve mond.
Momentopname.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een volwassen sc was gejoined maar blijkbaar is het nier niet anders
Haha. Dat is mooi.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt
*start Twilight Zone muziekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |