Nee!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken wel Angelique van Andre van Duin, telt dat ook?
Ja nu kunt u gaan.quote:
Ik ook! Voor jou danquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een jongetje was
Want?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk net iets te jong voor, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Maar jij was al erg vroeg wijs toch, dat compenseert behoorlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk net iets te jong voor, volgens mij.
Om? Petz een ban aan te smeren zeker?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
Wat is dat mail adres hier ook alweer om een FA te bereiken of zo.
Die rooie stift kon je er zo afwassen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik ook zo'n litteken moeten willen
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik ook zo'n litteken moeten willen
Ik heb geen hont, maar het gaat nu om de Berlijnse muur die er zo aan gaatquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik probeer mijn hont wijs te maken dat hij echt niet moet plassen als hij al drie uur hier bij me ligt terwijl ik druk ben.
Werkt niet.
Die serie was zo gaaf.quote:
Toen bestond er nog geen watervaste stift natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die rooie stift kon je er zo afwassen.
Oh vreselijk ja ik zag het voorstukjequote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tilly zal wel naar Nick en Simon op NPO kijken, denk ik.
Jawel, die zwarte. Maar dat zag er toch al minder echt uit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen bestond er nog geen watervaste stift natuurlijk.
Ik heb Queen op NPOquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tilly zal wel naar Nick en Simon op NPO kijken, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |