Ken het ook, maar niet goed, het muziekje wel. Ik vond Q en Q leuk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut ik dacht dat ik de enige was die dit kent.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Helft. Alhoewel ik over juni nog twijfel.
FA@fok.nl?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
Wat is dat mail adres hier ook alweer om een FA te bereiken of zo.
Wij hadden een paard met die naam.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vreemd is dat, ineens oude series en je denkt, ik ken dit al helemaal, maar het was even weg, de trigger ontbrak.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het vergeten, maar ik herkende het weer toen ik het hoorde.
De man in de witte regenjasquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ken het ook, maar niet goed, het muziekje wel. Ik vond Q en Q leuk.Kuuu en kuuuu, kuuuhuuuhuuuhuuuhuuuuhuuhuhu, kuuu en kuuu enzovoort. Keek het eens terug een paar jaar geleden en dacht: jeee wat een slome serie.
Ik heb de serie hier op dvd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het vergeten, maar ik herkende het weer toen ik het hoorde.
Alleen die tune al is al niet om doorheen te komen. Dat gaat minutenlang door.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ken het ook, maar niet goed, het muziekje wel. Ik vond Q en Q leuk.Kuuu en kuuuu, kuuuhuuuhuuuhuuuhuuuuhuuhuhu, kuuu en kuuu enzovoort. Keek het eens terug een paar jaar geleden en dacht: jeee wat een slome serie.
Check even in de COS onderaan.Die roze balk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
Mij zegt het nietsquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was in dezelfde tijd als Sandokan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:11 schreef Deisyy het volgende:
Angelique, die serie kan ik me ook nog wel herinneren.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Check even in de COS onderaan.Die roze balk.
Jack!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:11 schreef sig000 het volgende:
Dat gifje in de OP is gewoon kopie natuurlijk.
Wij, de jongens, wilden vroeger ook zo'n litteken over onze wang.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:11 schreef Deisyy het volgende:
Ik ken wel Angelique van Andre van Duin, telt dat ook?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:11 schreef Deisyy het volgende:
quote:
Ik ben blij dat ik nooit een jongetje wasquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij, de jongens, wilden vroeger ook zo'n litteken over onze wang.
Nee!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ken wel Angelique van Andre van Duin, telt dat ook?
Ja nu kunt u gaan.quote:
Ik ook! Voor jou danquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik nooit een jongetje was
Want?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk net iets te jong voor, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
quote:
Maar jij was al erg vroeg wijs toch, dat compenseert behoorlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was er eigenlijk net iets te jong voor, volgens mij.
Om? Petz een ban aan te smeren zeker?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:08 schreef Gooddeal het volgende:
Die rooie stift kon je er zo afwassen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik ook zo'n litteken moeten willen
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had ik ook zo'n litteken moeten willen
Ik heb geen hont, maar het gaat nu om de Berlijnse muur die er zo aan gaatquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik probeer mijn hont wijs te maken dat hij echt niet moet plassen als hij al drie uur hier bij me ligt terwijl ik druk ben.
Werkt niet.
Die serie was zo gaaf.quote:
Toen bestond er nog geen watervaste stift natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die rooie stift kon je er zo afwassen.
Oh vreselijk ja ik zag het voorstukjequote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tilly zal wel naar Nick en Simon op NPO kijken, denk ik.
Jawel, die zwarte. Maar dat zag er toch al minder echt uit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen bestond er nog geen watervaste stift natuurlijk.
Ik heb Queen op NPOquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tilly zal wel naar Nick en Simon op NPO kijken, denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |