Waarschijnlijk heeft mijn zwager het aangebracht, dat scheelt.quote:
Dat staat ergens geschreven neem ik aan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, tot eind 83, eerste helft van 84 kon dat nog wel.
Dat pleit haar gedeeltelijk vrij jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft mijn zwager het aangebracht, dat scheelt.
Eerste helft of eerst kwartaal?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, tot eind 83, eerste helft van 84 kon dat nog wel.
In sommige plaatsen is dat strafbaar, maar misschien is dat alleen als er 'meisje' achter staat.quote:
Het schijnt ergens te zijn genoteerd.quote:
moet ik dan in de boeien?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In sommige plaatsen is dat strafbaar, maar misschien is dat alleen als er 'meisje' achter staat.
Ik probeer mijn hont wijs te maken dat hij echt niet moet plassen als hij al drie uur hier bij me ligt terwijl ik druk ben.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:05 schreef chufi het volgende:
Alweer een topic... ik probeer een netflix te volgen
Whut ik dacht dat ik de enige was die dit kent.quote:
Je krijgt op zijn minst billenkoek.quote:
Ja, ik kijk het nog even aan tot morgen en anders gaat er een pm op poten naar Danny.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh dat komt door die koningsmeuk zeker?
oeh!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je krijg op zijn minst billenkoek.
Dream on.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut ik dacht dat ik de enige was die dit kent.
hoge!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik kijk het nog even aan tot morgen en anders gaat er een pm op poten naar Danny.
Mailen werkt beter.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, ik kijk het nog even aan tot morgen en anders gaat er een pm op poten naar Danny.
Ja, zo kan dit niet langer doorgaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was het vergeten, maar ik herkende het weer toen ik het hoorde.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut ik dacht dat ik de enige was die dit kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |