Hooi. Nee, haha, ff wat geknaagd. Wat drink jij?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al out was, ouwe.
Je zei zojuist wel iets zinnig.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Nee, haha, ff wat geknaagd. Wat drink jij?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk dat ik morgen de statistieken een dagje oversla
Ik lig er echt niet wakker van hoor.quote:
Jij weet niet eens waar het over gaat man. Met je grote bek.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Lul niet joh. Stuur je pm naar @:whatever ipv hier te polsen hoe laat het is
Zooi met rum erin met wodka als booster.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hooi. Nee, haha, ff wat geknaagd. Wat drink jij?
Wil je niet op de bank?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Ik doe al even mee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je zei zojuist wel iets zinnig.
Cheers.
Goede combinatie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zooi met rum erin met wodka als booster.
Ik zit al een tijdje te prakkiseren wat je met die uitvalshoek bedoelt. Ik ben er nog niet uit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dankjewel. En altijd vanuit een uitvalshoek.
Niks daarvan, jij beheerd die.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Deisyy het volgende:
Verklaard een hoop.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zooi met rum erin met wodka als booster.
Dat is het ook Amph!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Pffff even bijkomen, net de buuf geholpen is nu met ambu weg. Vermoedelijke TIA.
Het leven is zo betrekkelijk
Ay.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Pffff even bijkomen, net de buuf geholpen is nu met ambu weg. Vermoedelijke TIA.
Godverdomme, scoor ik een keer hoog.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Jij post ze, dus kunt ze ook manipuleren zonder dat iemand het door heeft
*bemoedigend schouderklopje geeftquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |