Mens is compleet labiel joh, net als Outpost, nu dit, volgende moment compleet andere sfeer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze is best wel aardig volgens mij maar het kan ineens omslaan.
Wie was jij ook alweer?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Rodellen jullie ook wel is over mij hier ?
Je bent verliefd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is een aparte, maar mijn ervaring is dat je gewoon duidelijk tegen haar moet zijn. En als je niet begrijpt waarom ze opeens zoiets zegt, dat je dat gewoon moet vragen. Maar ik zal de laatste zijn die beweert dat zij makkelijk is.
Alleen in DM.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Nog niet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vandaag,dat ik je UI zo mooi vind.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Elke nacht.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
Die laat gewoon aap op de PC.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het sacha was. Dat zou echt geniaal geweest zijn.
Iemand die misbruik maakt van een ander zijn kwetsbaarheid is een slecht mens, hoevaak je ook op een dierenambulance werkt. Jezelf daarvoor op de borst kloppen en een ander de grond in stampen,quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja![]()
Het is een aparte, maar mijn ervaring is dat je gewoon duidelijk tegen haar moet zijn. En als je niet begrijpt waarom ze opeens zoiets zegt, dat je dat gewoon moet vragen. Maar ik zal de laatste zijn die beweert dat zij makkelijk is.
In combinatie met zeeeeeer goedkope prosecco wat eerder dan 'normaal'.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze is best wel aardig volgens mij maar het kan ineens omslaan.
Niet waar, die aap zit op die lelijke bank op zijn telefoon te kutten.quote:
Jij blijft altijd rustig dat is wel een verschil natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mens is compleet labiel joh, net als Outpost, nu dit, volgende moment compleet andere sfeer.
Vandaar dat ik die match opperde.
Ze is een alco dus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In combinatie met zeeeeeer goedkope prosecco wat eerder dan 'normaal'.
*schenkt nog een ernstige 'Crozes-Hermitage' in burp/hik
Ik dacht dat je al out was, ouwe.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:48 schreef sly-nl het volgende:
[..]
In combinatie met zeeeeeer goedkope prosecco wat eerder dan 'normaal'.
*schenkt nog een ernstige 'Crozes-Hermitage' in burp/hik
Tot op zekere hoogte.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:48 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jij blijft altijd rustig dat is wel een verschil natuurlijk.
Daar zou ik niet raar van staan te kijken.quote:
Labiel? En dat zeg jij.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:45 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mens is compleet labiel joh, net als Outpost, nu dit, volgende moment compleet andere sfeer.
Vandaar dat ik die match opperde.
Lul niet joh. Stuur je pm naar @Whatever ipv hier te polsen hoe laat het isquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:48 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Iemand die misbruik maakt van een ander zijn kwetsbaarheid is een slecht mens, hoevaak je ook op een dierenambulance werkt. Jezelf daarvoor op de borst kloppen en een ander de grond in stampen,![]()
Maar trek je conclusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |