Jij toch.quote:
Ach, daar gaan we weer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je hebt een nieuw slachtoffer gevonden voor je sneren?
Hm. Wat je ook van d'r vindt, DM's openbaren is gewoon not done.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet er wel om lachen altijd Petz
Nee maar ze werd wel voor leugenaar weggezet, wat niet zo isquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hm. Wat je ook van d'r vindt, DM's openbaren is gewoon not done.
Nou, dit dus.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat Petzi het slecht bedoelt, ze komt soms alleen nogal onhandig uit de hoek en dm's openbaren is sowieso een no-go.
Dankjewel. En altijd vanuit een uitvalshoek.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hey, zoek je onderlinge ruzies elders uit dan en niet hier!!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar ze werd wel voor leugenaar weggezet, wat niet zo is
Een YT-begrenzer moet we!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef D. het volgende:
Van mij mogen de YT ook wel wat minder
Als ik onderweg ben, en ff lurk, dan kost 1 refresh me al 3 mb van mijn bundel
Ze is best wel aardig volgens mij maar het kan ineens omslaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk niet dat Petzi het slecht bedoelt, ze komt soms alleen nogal onhandig uit de hoek en dm's openbaren is sowieso een no-go.
Jaquote:
Nou, ik kan nog wel enkele begrenzers bedenken die zinvol zouden kunnen zijn.quote:
Fijn he? Wraak.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar ze werd wel voor leugenaar weggezet, wat niet zo is
quote:
Eens. Dat is niet handig.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |