Een hele kamer, 25m2 aan muur. het probleem is dat de gipsplaten (door de vorige bewoner) ook niet netjes zijn gemonteerd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er tig
En heb het destijds uitbesteedt
Heb je die lijst gezien? Ja, over die ene muur doe ik in totaal 10 keer zo lang als de vakman. Dat houdt me trouwens niet tegen om het toch zelf te doen.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik weet niet, wij huurden een sanitairlul in en kwam ook niet opdagen. Lekker dan, nog steeds het bad inklimmen als je wilt douchen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je die lijst gezien? Ja, over die ene muur doe ik in totaal 10 keer zo lang als de vakman. Dat houdt me trouwens niet tegen om het toch zelf te doen.
Dan horen mijn buren ook weer eens wat van mij.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nu sta jij er straks ook mee op Google vereeuwigd
https://www.google.com/se(...)r=0&biw=1600&bih=786
Ooit een stel gehuurd voor sanitair, na een uur of twee keek ik, zag dat de boel scheef stond, heb die gasten mijn huis uit geflikkerd, snel de boel weer losgemaakt en het het uiteindelijk helemaal zelf gedaan, staat er nu na 25 jaar nog.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik weet niet, wij huurden een sanitairlul in en kwam ook niet opdagen. Lekker dan, nog steeds het bad inklimmen als je wilt douchen.
We zullen je tegen jezelf in bescherming nemen. Een beetje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]Zat er net tegenaan te hikken. Ff een emmer water opgeslurpt, het ken te gek
QFT.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:41 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn ervaring is bij het inhuren van een schilder dat die best slordig zijn en je het zelf beter doet. Maar snel zijn ze wel.
Ik heb geen idee hoeveel m² ik had, maar had het voor het geld nooit zo netjes en snel zelf kunnen doenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een hele kamer, 25m2 aan muur. het probleem is dat de gipsplaten (door de vorige bewoner) ook niet netjes zijn gemonteerd.
Dan moeten je tegels eraf denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
Ik wil betonstuc op het toilet. Over die lelijke tegels heen.
No way dat ik dat zelf ga proberen.
Dit kan ik dan niet zelf, het bad eruit krijgen wel. De rest van de badkamer heb ik ook al gesloopt. Tegel zetten kan ik ook. Maar de sifon van het bad zit boven de vloer en moet eronder. Ik zou niet weten hoe dat moet. Ja met spullen een kruipruimte in. Maar moet niet gaan lekken enzo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit een stel gehuurd voor sanitair, na een uur of twee keek ik, zag dat de boel scheef stond, heb die gasten mijn huis uit geflikkerd, snel de boel weer losgemaakt en het het uiteindelijk helemaal zelf gedaan, staat er nu na 25 jaar nog.
Het bad eruit krijgen welquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dit kan ik dan niet zelf, het bad eruit krijgen wel. De rest van de badkamer heb ik ook al gesloopt. Tegel zetten kan ik ook. Maar de sifon van het bad zit boven de vloer en moet eronder. Ik zou niet weten hoe dat moet. Ja met spullen een kruipruimte in. Maar moet niet gaan lekken enzo.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komt er morgen iemand om je te repareren?
Gefeliciteerd met je man.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
Ja he?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:45 schreef Marsani het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je man.Jaaa, dat is mooi, hebben wij ook gezien. Veel leuke kleuren ook!
Dat spuiten ze toch?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
Ik was zo kwaad toen, het was scheef, heb ze zonder die twee uur te betalen buiten gezet en ben zelf aan de gang gegaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dit kan ik dan niet zelf, het bad eruit krijgen wel. De rest van de badkamer heb ik ook al gesloopt. Tegel zetten kan ik ook. Maar de sifon van het bad zit boven de vloer en moet eronder. Ik zou niet weten hoe dat moet. Ja met spullen een kruipruimte in. Maar moet niet gaan lekken enzo.
Dat dus, in theorie weet ik wel hoe het moet maar zelf doen is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel m² ik had, maar had het voor het geld nooit zo netjes en snel zelf kunnen doen
Natuurlijk wel!quote:
Slaap ze !quote:
Trusten,je komt vast nog wel even terug.quote:
Ik bedoelde dat als de tegels eraf gaan je een een betonlook hebtquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Als je over je tegels heen stuct komt er een laag over je tegels waardoor het gestucte gedeelte dikker is dan je tegels, dat is geen gezicht.
Nee die komt vast niet opdagenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komt er morgen iemand om je te repareren?
Samen met een maat die ook aardig kan klussen heb ik het uiteindelijk opgelost, we hadden iets dergelijks al eerder bij hem gedaan samen.quote:
Is dat dan niet net zo dik als gewone stuc?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee mag er over, is iets nieuws. Is echt mooi.
Ik zou hem betegelen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:45 schreef Gooddeal het volgende:
Ooit een schouw van een openhaard zelf gestuct. Geen porum.
Betonlijmrestlook!quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat als de tegels eraf gaan je een een betonlook hebt
Je was toch door het bad van de trap afgevallen?quote:
Voor even, daarna heb je paddenstoelen aan de andere kant van de muur groeien.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat als de tegels eraf gaan je een een betonlook hebt
30 jaar geleden, toch?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:48 schreef sig000 het volgende:
Een oom van me had geniale oplossing, die timmerde overal schrootjes voor.
Ik heb ze betere jaren zien doen .. maar goed volgend jaar met wat verse jonge ajaxieden zullen ze wel weer beter gaan spelen en een paar van die jankerds kunnen verkopen ..quote:
In de jaren 70 kon dat nog.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:48 schreef sig000 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:48 schreef Marsani het volgende:
[..]
Voor even, daarna heb je paddenstoelen aan de andere kant van de muur groeien.
quote:
Even kijken in de folder van de betonstuclul wie het ook al weer was. Momentje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat dan niet net zo dik als gewone stuc?
En daarna kwam dat witte plastic-schrootjes gedoe. Zag er ook niet uit.quote:
Zelf gezaagde toch wel dan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Retrolook, hij is nu met steenstrips aan het oefenen.
Dat was pas lelijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En daarna kwam dat witte plastic-schrootjes gedoe. Zag er ook niet uit.
Sigarenkistje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:48 schreef sig000 het volgende:
Wie weet komt er een revivalquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, dat was heel slecht. Alsof je in de badkamer van een stacaravan woont.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En daarna kwam dat witte plastic-schrootjes gedoe. Zag er ook niet uit.
Nergens last van.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Ik word helemaal naar van dat oranje hier. Hebben jullie dat niet
Neequote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Morgen weer weg hoop ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Geen last vanquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Ik denk de hulpdienstenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alweer sirenes door de straat, benieuwd wat het nu weer zal zijn.
Hier is het zwart, ik F5 niet meer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Mooi spul en scheelt veel werk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:51 schreef Marsani het volgende:
Deze Deissy, gaat gewoon over de tegels heen. Echt mooi:
https://www.kievietafbouw.eu/stucwerk
Elke avond fik daarquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alweer sirenes door de straat, benieuwd wat het nu weer zal zijn.
Kurk al gehad?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja klaar mee .. hoe laat is het vuurwerk?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Vannacht ook al, en niet zo zuinig.quote:
Ik had net sommige users oranje en anderen weer zwartquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb al de hele dag koppijn misschien is dat oranje de schuldige.quote:
Cheers!quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zullen je tegen jezelf in bescherming nemen. Een beetje.
Als je die aanzet is er geen mier meer in heel Katwijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een soortgelijke stofzuiger op werk
Wel wat voor Tilly ook
[ afbeelding ]
quote:
Eerder vanavond door elkaar heen, nu al tijden alleen zwartquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had net sommige users oranje en anderen weer zwart
Dit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:51 schreef Marsani het volgende:
Weet je wel wat dat kost?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:51 schreef Marsani het volgende:
Ja daar begon ik mee om over te zeiken vandaag.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Die sinten en pieten zijn nog erger.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja daar begon ik mee om over te zeiken vandaag.
Oranje = met tagquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die sinten en pieten zijn nog erger.
70 in de jaren 80 was het not done.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |