Met goede moed weer terug smeren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan smeer je hwt met goede moed erop en dan valt het/zakt het weer vanaf.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gaat ons zo vertellen hoeveel hij van ons houdt.
Altijd eerst voorlijmenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan smeer je hwt met goede moed erop en dan valt het/zakt het weer vanaf.
Dat woord ia zo foutquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een veel beter plan, mits je een plamuurlul vindt die wel op komt dagen.
Met een veger en een spaan komen ze niet ver.quote:
Ik weet het, maar ik spreek tegen SBE in zijn taal.quote:
Ja, joh, grondlaag, zonder hechting kan je erop smeren wat je wil, druipt er altijd weer af.quote:
Ja maar 1 muur?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan ook wel een beetje klussen en vind het ook wel leuk, maar de vakman doet het echt tien keer sneller dan ik en met veel minder bloed.
Ik ben totaal niet verrast.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan ook wel een beetje klussen en vind het ook wel leuk, maar de vakman doet het echt tien keer sneller dan ik en met veel minder bloed.
Nu sta jij er straks ook mee op Google vereeuwigdquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik spreek tegen SBE in zijn taal.
Ik weet niet, wij huurden een sanitairlul in en kwam ook niet opdagen. Lekker dan, nog steeds het bad inklimmen als je wilt douchen.quote:
Feli.quote:
Multi lingualquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik spreek tegen SBE in zijn taal.
Mijn ervaring is bij het inhuren van een schilder dat die best slordig zijn en je het zelf beter doet. Maar snel zijn ze wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nu sta jij er straks ook mee op Google vereeuwigd
https://www.google.com/se(...)r=0&biw=1600&bih=786
Een hele kamer, 25m2 aan muur. het probleem is dat de gipsplaten (door de vorige bewoner) ook niet netjes zijn gemonteerd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er tig
En heb het destijds uitbesteedt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |