Jaahaaaquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Til misschien wel, maar ik ben iemand anders
Dan moet ie voortaan auto's gaan modelknutselen ipv treinenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan met Asfalt gelijk de hele kamert
quote:
editquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog een flauw grapje over diepgaand, maar laat 'm achterwege
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan moet ie voortaan auto's gaan modelknutselen ipv treinen
Roodband of geelband moet je hebben en een veger.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, heb je wat gemist?
Het is net iets te veel om zelf te plamuren. Ik heb ook nog de spullen er niet voor.
Pas als hij 'hihi' zegtquote:
Kijk dat weet de klusserquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Roodband of geelband moet je hebben en een veger.
quote:
Plamuren of stucen? Dat is wel een verschilletje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, heb je wat gemist?
Het is net iets te veel om zelf te plamuren. Ik heb ook nog de spullen er niet voor.
Auto'squote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan moet ie voortaan auto's gaan modelknutselen ipv treinen
That's the spirit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Simpel als wat man stucken spatel en een plank en gaan
Dat is botert.quote:
Maar heel af en toe klap ik mijn laptop dicht, bindingsangst?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En je bent er nog steeds ,dat duidt op verlatingsangst.
quote:
Gofferquote:
Ik heb dat ook heel veel gespeeld, Mario-spelletjes zijn één van de leukste.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef Marsani het volgende:
Wat is er mis met Mario Kart? Ik speel dat ook soms en die Mario Bros van vroeger. Dat je over afgronden moet springen met je poppetje enzo. Heerlijk ontspannend.
Ik niet, bah zo'n rare smaak. Maar was serieuze vraag als beginnende klussert. Moet ook de muren doen en waarom geelband, of roodband of goudband?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
En jullie hebben het over hetzelfde?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Niks is alleen voor awesome mensenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef Marsani het volgende:
Wat is er mis met Mario Kart? Ik speel dat ook soms en die Mario Bros van vroeger. Dat je over afgronden moet springen met je poppetje enzo. Heerlijk ontspannend.
Gaasband over de naden?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is goed dat je het zelf erkent.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar heel af en toe klap ik mijn laptop dicht, bindingsangst?
Ookquote:
Red Band.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Als je voor pret bent
Dat was de slogan toch, hij klinkt nu heel fout?
Ik ben van de snelle methode.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
En jullie hebben het over hetzelfde?
Jij wil heel graag bij SBE gaan stucen hè?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja met een paar man, wijntje er bij, een burgerlijk blokje kaas. Echt lachen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel veel gespeeld, Mario-spelletjes zijn één van de leukste.
Maakt niks uit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:30 schreef Marsani het volgende:
[..]
Maar wel makkelijker te verwerken voor een beginner? Of maakt dat geen zak uit.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil heel graag bij SBE gaan stucen hè?
Als ie genezen is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nee hij kan dat makkelijk zelf
Dan mag-ie eerst bij mij komen stucen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil heel graag bij SBE gaan stucen hè?
Spiegelogie van de koude grond.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is goed dat je het zelf erkent.
Kanaries welquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Komt toch geen hond in dat huis, wat kan er mis dan
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Komt toch geen hond in dat huis, wat kan er mis dan
Ik ga echt niet stucenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb hier niets te stucen voor Ghostbuster.
Geen bovenkamertje of zo?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb hier niets te stucen voor Ghostbuster.
Ik heb altijd alles zelf gedaan qua klussen, meestal voor het eerst, maar ik deed het wel, ben Pietje precies dus alles was altijd superstrak.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga echt niet stucenmaar ik probeer alles
Daarom, misschien kan ik het zelf wel doen maar dan moet ik ook weer allemaal gereedschap kopen war ik daarna niets meer aan heb. Ik had zoiets van het is beter om het te laten doen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plamuren of stucen? Dat is wel een verschilletje.
Stucen is ook best zwaar om te doen als het gaat om een muur van 25 meter.
Ow die.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
die incapable kapitein van dat paarse voc-schip. Toch?
ahum:quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
En jullie hebben het over hetzelfde?
quote:
Iemand inhuren die dat al heeft is goedkoperquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ahum:
Voor deze klus heeft u nodig:
Gyproc stuc
Stucloper
Nadenband (zelfkleven) optioneel
Gereedschappen (10)
Blokkwast
Emmer kraanwater / plantenspuit
Schone witte kuip om gips in te mengen
Mixer (te huur in de bouwmarkt)
Pleisterspaan
Raapbord
Afreilat
Schuurspons
Spackmes
Troffel
lamaquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ahum:
Gyproc stuc
Stucloper
Gereedschappen (10)
Blokkwast
Pleisterspaan
Raapbord
Afreilat
Schuurspons
Spackmes
Troffel
Nou lukt meestal ook best wel. Heb ook veel dingen voor het eerst gedaan nu. En fouten gemaakt zoals: koperen buizen mogen niet in beton. Mijn nieuwe project is een dakgoot want de buurvrouw klaagt over wateroverlast.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb altijd alles gedaan qua klussen, meestal voor het eerst, maar ik deed het wel, ben Pietje precies dus alles was altijd superstrak.
En dan smeer je hwt met goede moed erop en dan valt het/zakt het weer vanaf.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom, misschien kan ik het zelf wel doen maar dan moet ik ook weer allemaal gereedschap kopen war ik daarna niets meer aan heb. Ik had zoiets van het is beter om het te laten doen.
Heb je maar 1 muur?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand inhuren die dat al heeft is goedkoper
Kijk nouquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ahum:
Gyproc stuc
Stucloper
Gereedschappen (10)
Blokkwast
Pleisterspaan
Raapbord
Afreilat
Schuurspons
Spackmes
Troffel
Lijkt mij ook een veel beter plan, mits je een plamuurmeneer vindt die wel op komt dagen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom, misschien kan ik het zelf wel doen maar dan moet ik ook weer allemaal gereedschap kopen war ik daarna niets meer aan heb. Ik had zoiets van het is beter om het te laten doen.
Goudband is voor buitengebruik.quote:
Met goede moed weer terug smeren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan smeer je hwt met goede moed erop en dan valt het/zakt het weer vanaf.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gaat ons zo vertellen hoeveel hij van ons houdt.
Altijd eerst voorlijmenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan smeer je hwt met goede moed erop en dan valt het/zakt het weer vanaf.
Dat woord ia zo foutquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een veel beter plan, mits je een plamuurlul vindt die wel op komt dagen.
Met een veger en een spaan komen ze niet ver.quote:
Ik weet het, maar ik spreek tegen SBE in zijn taal.quote:
Ja, joh, grondlaag, zonder hechting kan je erop smeren wat je wil, druipt er altijd weer af.quote:
Ja maar 1 muur?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan ook wel een beetje klussen en vind het ook wel leuk, maar de vakman doet het echt tien keer sneller dan ik en met veel minder bloed.
Ik ben totaal niet verrast.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan ook wel een beetje klussen en vind het ook wel leuk, maar de vakman doet het echt tien keer sneller dan ik en met veel minder bloed.
Nu sta jij er straks ook mee op Google vereeuwigdquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik spreek tegen SBE in zijn taal.
Ik weet niet, wij huurden een sanitairlul in en kwam ook niet opdagen. Lekker dan, nog steeds het bad inklimmen als je wilt douchen.quote:
Feli.quote:
Multi lingualquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik spreek tegen SBE in zijn taal.
Mijn ervaring is bij het inhuren van een schilder dat die best slordig zijn en je het zelf beter doet. Maar snel zijn ze wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nu sta jij er straks ook mee op Google vereeuwigd
https://www.google.com/se(...)r=0&biw=1600&bih=786
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |