Ja, ga maar een kwartier in de hoek staan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten,deze was dom van me.
Ik moest er ook wel om lachen. En nee, gelukkig kom ik daar niet vaak.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het zal 'hem' nooit worden tstop de tijd.
Moest wel lachen laatst dat je schreef over die gast met die vlammenwerper bij dat crematorium. Kom je daar trouwens vaak?
D. Hooi! Ken jou ook nog uit een sc. Je was altijd wel een vrindelijke usert. Meer weet ik dan niet meer van je, average Joequote:
Een Griek, mag ik dit zeggen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef sig000 het volgende:
De grote vraag blijft natuurlijk met wat voor mafkees die Amalia gaat thuiskomen over paar jaar
Wat gaat ie doen? Kan door dat oranje gekloot aan weerskanten slecht focussen, dus gemist..quote:
Je bent wel op spychologische toer vandaag.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
D. Hooi! Ken jou ook nog uit een sc. Je was altijd wel een vrindelijke usert. Meer weet ik dan niet meer van je, average Joe
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En aan zijn buren die hem nu horen stofzuigen.
Smoesjes opletten met je bekquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat gaat ie doen? Kan door dat oranje gekloot aan weerskanten slecht focussen, dus gemist..
Een SC? Ja, dat was ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
D. Hooi! Ken jou ook nog uit een sc. Je was altijd wel een vrindelijke usert. Meer weet ik dan niet meer van je, average Joe
Allemaal gratis een diepte analysequote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent wel op spychologische toer vandaag.
Reuze mee zelfs.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Een SC? Ja, dat was ik
Geen idee of ik vriendelijk over kom, ik heb weleens de indruk dat dat meevalt
Ik dacht: misschien werkt Til 'stiekum' in een crematorium. Dat je ze de hele dag de oven inschuiftquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel om lachen. En nee, gelukkig kom ik daar niet vaak.
Als de kop van je stofzuiger afbreekt is dat wel een goede indicatie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef TillyB het volgende:
[..]Dat is nog best tricky, dan hoor je niet hoe hard je eigenlijk tegen de plinten staat te rammen. Heb me ooit eens laten vertellen.
Til misschien wel, maar ik ben iemand andersquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik dacht: misschien werkt Til 'stiekum' in een crematorium. Dat je ze de hele dag de oven inschuift
Plamuurlul heeft niets meer laten horen. Nu zit ik al 2 weken met een volgestouwde waskamer vol met verhuisdozen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef TillyB het volgende:
[..]Dat is nog best tricky, dan hoor je niet hoe hard je eigenlijk tegen de plinten staat te rammen. Heb me ooit eens laten vertellen.
gefeliciteerd en dat op deze heugelijke dagquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster is de Mario kart koning
Ik of Lyza? Zit je aan de drank?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik dacht: misschien werkt Til 'stiekum' in een crematorium. Dat je ze de hele dag de oven inschuift
Ik ben het met die boom eens.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in de buurt hing lange tijd een bordje aan de boom met: The worst thing about censorship is XXXXXXX
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |