jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is geen spontane 'hihi'. Die van Lyza was heel grappig.
Bier is ook heel lekker.quote:
Nee joh, was niet specifiek aan u gericht.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zal mijn hartjesstrooigedrag wat inperken
Jij weet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bier is ook heel lekker.
Alle soorten.
In dat geval... *strooitquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee joh, was niet specifiek aan u gericht.
Ik sla niets af, behalve vliegen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bier is ook heel lekker.
Alle soorten.
Alcohol vrij ook?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bier is ook heel lekker.
Alle soorten.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word daar altijd zo nieuwsgierig van!
Vast een Duitser.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef sig000 het volgende:
De grote vraag blijft natuurlijk met wat voor mafkees die Amalia gaat thuiskomen over paar jaar
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk iets anders onder copy/paste staan dan ik dacht
Dat is geen bier.quote:
Hier in de buurt hing lange tijd een bordje aan de boom met: The worst thing about censorship is XXXXXXXquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word daar altijd zo nieuwsgierig van!
Wat ben je toch begaan, ik wil dat allemaal weten, en de gemiddelde Nederlander ook, heb er recht op ze heeft nu eenmaal een publieke functie, dan mot je er ook wat voor doen.quote:
Het zal 'hem' nooit worden tstop de tijd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef Lyza666 het volgende:
Waar ik 'het' zei moet het 'haar' zijn #stopdetijd.
Ik zat er al op te wachten,deze was dom van me.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |