jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is geen spontane 'hihi'. Die van Lyza was heel grappig.
Bier is ook heel lekker.quote:
Nee joh, was niet specifiek aan u gericht.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zal mijn hartjesstrooigedrag wat inperken
Jij weet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bier is ook heel lekker.
Alle soorten.
In dat geval... *strooitquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee joh, was niet specifiek aan u gericht.
Ik sla niets af, behalve vliegen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bier is ook heel lekker.
Alle soorten.
Alcohol vrij ook?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bier is ook heel lekker.
Alle soorten.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word daar altijd zo nieuwsgierig van!
Vast een Duitser.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef sig000 het volgende:
De grote vraag blijft natuurlijk met wat voor mafkees die Amalia gaat thuiskomen over paar jaar
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk iets anders onder copy/paste staan dan ik dacht
Dat is geen bier.quote:
Hier in de buurt hing lange tijd een bordje aan de boom met: The worst thing about censorship is XXXXXXXquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word daar altijd zo nieuwsgierig van!
Wat ben je toch begaan, ik wil dat allemaal weten, en de gemiddelde Nederlander ook, heb er recht op ze heeft nu eenmaal een publieke functie, dan mot je er ook wat voor doen.quote:
Het zal 'hem' nooit worden tstop de tijd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef Lyza666 het volgende:
Waar ik 'het' zei moet het 'haar' zijn #stopdetijd.
Ik zat er al op te wachten,deze was dom van me.quote:
Nee, da's zinloos, neem dat gewoon water.quote:
Ja, ga maar een kwartier in de hoek staan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten,deze was dom van me.
Ik moest er ook wel om lachen. En nee, gelukkig kom ik daar niet vaak.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het zal 'hem' nooit worden tstop de tijd.
Moest wel lachen laatst dat je schreef over die gast met die vlammenwerper bij dat crematorium. Kom je daar trouwens vaak?
D. Hooi! Ken jou ook nog uit een sc. Je was altijd wel een vrindelijke usert. Meer weet ik dan niet meer van je, average Joequote:
Een Griek, mag ik dit zeggen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef sig000 het volgende:
De grote vraag blijft natuurlijk met wat voor mafkees die Amalia gaat thuiskomen over paar jaar
Wat gaat ie doen? Kan door dat oranje gekloot aan weerskanten slecht focussen, dus gemist..quote:
Je bent wel op spychologische toer vandaag.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
D. Hooi! Ken jou ook nog uit een sc. Je was altijd wel een vrindelijke usert. Meer weet ik dan niet meer van je, average Joe
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En aan zijn buren die hem nu horen stofzuigen.
Smoesjes opletten met je bekquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat gaat ie doen? Kan door dat oranje gekloot aan weerskanten slecht focussen, dus gemist..
Een SC? Ja, dat was ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
D. Hooi! Ken jou ook nog uit een sc. Je was altijd wel een vrindelijke usert. Meer weet ik dan niet meer van je, average Joe
Allemaal gratis een diepte analysequote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent wel op spychologische toer vandaag.
Reuze mee zelfs.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Een SC? Ja, dat was ik
Geen idee of ik vriendelijk over kom, ik heb weleens de indruk dat dat meevalt
Ik dacht: misschien werkt Til 'stiekum' in een crematorium. Dat je ze de hele dag de oven inschuiftquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel om lachen. En nee, gelukkig kom ik daar niet vaak.
Als de kop van je stofzuiger afbreekt is dat wel een goede indicatie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef TillyB het volgende:
[..]Dat is nog best tricky, dan hoor je niet hoe hard je eigenlijk tegen de plinten staat te rammen. Heb me ooit eens laten vertellen.
Til misschien wel, maar ik ben iemand andersquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik dacht: misschien werkt Til 'stiekum' in een crematorium. Dat je ze de hele dag de oven inschuift
Plamuurlul heeft niets meer laten horen. Nu zit ik al 2 weken met een volgestouwde waskamer vol met verhuisdozen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef TillyB het volgende:
[..]Dat is nog best tricky, dan hoor je niet hoe hard je eigenlijk tegen de plinten staat te rammen. Heb me ooit eens laten vertellen.
gefeliciteerd en dat op deze heugelijke dagquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster is de Mario kart koning
Ik of Lyza? Zit je aan de drank?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik dacht: misschien werkt Til 'stiekum' in een crematorium. Dat je ze de hele dag de oven inschuift
Ik ben het met die boom eens.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in de buurt hing lange tijd een bordje aan de boom met: The worst thing about censorship is XXXXXXX
Jij bent tof.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Een SC? Ja, dat was ik
Geen idee of ik vriendelijk over kom, ik heb weleens de indruk dat dat meevalt
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Zal wel een dierencrematorium zijn dan
Toch nog pastenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Plamuurlul heeft niets meer laten horen. Nu zit ik al 2 weken met een volgestouwde waskamer vol met verhuisdozen.
Mankeer je wat aan je armen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Plamuurlul heeft niets meer laten horen. Nu zit ik al 2 weken met een volgestouwde waskamer vol met verhuisdozen.
Waarom heb ik die disco set van jou nog steeds in mijn hoofd?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als de kop van je stofzuiger afbreekt is dat wel een goede indicatie.
Toch niet anaal hoop ik.quote:
Heb je weer gewonnen van jezelf?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je al een ander benaderd/gezocht? Die plamuurlul had je meteen moeten laten varen na die eerste keer dat ie niet op kwam dagen. Daar kan je dan dus niet op vertrouwen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario kart? Ben je 6 of zo?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
gefeliciteerd en dat op deze heugelijke dag![]()
Geen flauw idee, jouw hoofd werkt raarquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom heb ik die disco set van jou nog steeds in mijn hoofd?
Nah, je deugt al jaren, ook al kom je uit het Noorden.quote:
Hola ouwe. Valt wel mee, tochh?!quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent wel op spychologische toer vandaag.
Touché.quote:
Ja ik wel was best leuk om te doen ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog nooit gestuct of iets laten stucen.
Van dezelfde provincie, dat welquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, je deugt al jaren, ook al kom je uit het Noorden.
Oke, sorryquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Smoesjes opletten met je bekhij gaat de was doen enzo
Ik ga deze niet inkoppen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog nooit gestuct of iets laten stucen.
Weet nog een leuk klusje voor jequote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik wel was best leuk om te doen ook
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Werp even een blik op je treintjes, misschien
Dank voor deze diepgaande analyse.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik gok iets met angst en ontwijkingspatronen
Unoxquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Werp even een blik op je treintjes, misschien
Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola ouwe. Valt wel mee, tochh?!
[ afbeelding ]
Heb je veel gestuct?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik wel was best leuk om te doen ook
Ja, heb je wat gemist?quote:
En je bent er nog steeds ,dat duidt op verlatingsangst.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |