Jij bent tof.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Een SC? Ja, dat was ik
Geen idee of ik vriendelijk over kom, ik heb weleens de indruk dat dat meevalt
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Zal wel een dierencrematorium zijn dan
Toch nog pastenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Plamuurlul heeft niets meer laten horen. Nu zit ik al 2 weken met een volgestouwde waskamer vol met verhuisdozen.
Mankeer je wat aan je armen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Plamuurlul heeft niets meer laten horen. Nu zit ik al 2 weken met een volgestouwde waskamer vol met verhuisdozen.
Waarom heb ik die disco set van jou nog steeds in mijn hoofd?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als de kop van je stofzuiger afbreekt is dat wel een goede indicatie.
Toch niet anaal hoop ik.quote:
Heb je weer gewonnen van jezelf?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster is de Mario kart koning
Heb je al een ander benaderd/gezocht? Die plamuurlul had je meteen moeten laten varen na die eerste keer dat ie niet op kwam dagen. Daar kan je dan dus niet op vertrouwen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario kart? Ben je 6 of zo?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster is de Mario kart koning
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
gefeliciteerd en dat op deze heugelijke dag![]()
Geen flauw idee, jouw hoofd werkt raarquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom heb ik die disco set van jou nog steeds in mijn hoofd?
Nah, je deugt al jaren, ook al kom je uit het Noorden.quote:
Hola ouwe. Valt wel mee, tochh?!quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent wel op spychologische toer vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |