jaquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is geen spontane 'hihi'. Die van Lyza was heel grappig.
Bier is ook heel lekker.quote:
Nee joh, was niet specifiek aan u gericht.quote:Op zaterdag 27 april 2019 21:55 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zal mijn hartjesstrooigedrag wat inperken
Jij weet.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bier is ook heel lekker.
Alle soorten.
In dat geval... *strooitquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Nee joh, was niet specifiek aan u gericht.
Ik sla niets af, behalve vliegen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bier is ook heel lekker.
Alle soorten.
Alcohol vrij ook?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Bier is ook heel lekker.
Alle soorten.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word daar altijd zo nieuwsgierig van!
Vast een Duitser.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef sig000 het volgende:
De grote vraag blijft natuurlijk met wat voor mafkees die Amalia gaat thuiskomen over paar jaar
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ik had per ongeluk iets anders onder copy/paste staan dan ik dacht
Dat is geen bier.quote:
Hier in de buurt hing lange tijd een bordje aan de boom met: The worst thing about censorship is XXXXXXXquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik word daar altijd zo nieuwsgierig van!
Wat ben je toch begaan, ik wil dat allemaal weten, en de gemiddelde Nederlander ook, heb er recht op ze heeft nu eenmaal een publieke functie, dan mot je er ook wat voor doen.quote:
Het zal 'hem' nooit worden tstop de tijd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:11 schreef Lyza666 het volgende:
Waar ik 'het' zei moet het 'haar' zijn #stopdetijd.
Ik zat er al op te wachten,deze was dom van me.quote:
Nee, da's zinloos, neem dat gewoon water.quote:
Ja, ga maar een kwartier in de hoek staan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten,deze was dom van me.
Ik moest er ook wel om lachen. En nee, gelukkig kom ik daar niet vaak.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Het zal 'hem' nooit worden tstop de tijd.
Moest wel lachen laatst dat je schreef over die gast met die vlammenwerper bij dat crematorium. Kom je daar trouwens vaak?
D. Hooi! Ken jou ook nog uit een sc. Je was altijd wel een vrindelijke usert. Meer weet ik dan niet meer van je, average Joequote:
Een Griek, mag ik dit zeggen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:12 schreef sig000 het volgende:
De grote vraag blijft natuurlijk met wat voor mafkees die Amalia gaat thuiskomen over paar jaar
Wat gaat ie doen? Kan door dat oranje gekloot aan weerskanten slecht focussen, dus gemist..quote:
Je bent wel op spychologische toer vandaag.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
D. Hooi! Ken jou ook nog uit een sc. Je was altijd wel een vrindelijke usert. Meer weet ik dan niet meer van je, average Joe
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En aan zijn buren die hem nu horen stofzuigen.
Smoesjes opletten met je bekquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wat gaat ie doen? Kan door dat oranje gekloot aan weerskanten slecht focussen, dus gemist..
Een SC? Ja, dat was ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
D. Hooi! Ken jou ook nog uit een sc. Je was altijd wel een vrindelijke usert. Meer weet ik dan niet meer van je, average Joe
Allemaal gratis een diepte analysequote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent wel op spychologische toer vandaag.
Reuze mee zelfs.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Een SC? Ja, dat was ik
Geen idee of ik vriendelijk over kom, ik heb weleens de indruk dat dat meevalt
Ik dacht: misschien werkt Til 'stiekum' in een crematorium. Dat je ze de hele dag de oven inschuiftquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik moest er ook wel om lachen. En nee, gelukkig kom ik daar niet vaak.
Als de kop van je stofzuiger afbreekt is dat wel een goede indicatie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef TillyB het volgende:
[..]Dat is nog best tricky, dan hoor je niet hoe hard je eigenlijk tegen de plinten staat te rammen. Heb me ooit eens laten vertellen.
Til misschien wel, maar ik ben iemand andersquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik dacht: misschien werkt Til 'stiekum' in een crematorium. Dat je ze de hele dag de oven inschuift
Plamuurlul heeft niets meer laten horen. Nu zit ik al 2 weken met een volgestouwde waskamer vol met verhuisdozen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef TillyB het volgende:
[..]Dat is nog best tricky, dan hoor je niet hoe hard je eigenlijk tegen de plinten staat te rammen. Heb me ooit eens laten vertellen.
gefeliciteerd en dat op deze heugelijke dagquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
* Ghostbuster is de Mario kart koning
Ik of Lyza? Zit je aan de drank?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ik dacht: misschien werkt Til 'stiekum' in een crematorium. Dat je ze de hele dag de oven inschuift
Ik ben het met die boom eens.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hier in de buurt hing lange tijd een bordje aan de boom met: The worst thing about censorship is XXXXXXX
Jij bent tof.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef D. het volgende:
[..]
Een SC? Ja, dat was ik
Geen idee of ik vriendelijk over kom, ik heb weleens de indruk dat dat meevalt
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef Ghostbuster het volgende:
Zal wel een dierencrematorium zijn dan
Toch nog pastenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Plamuurlul heeft niets meer laten horen. Nu zit ik al 2 weken met een volgestouwde waskamer vol met verhuisdozen.
Mankeer je wat aan je armen?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Plamuurlul heeft niets meer laten horen. Nu zit ik al 2 weken met een volgestouwde waskamer vol met verhuisdozen.
Waarom heb ik die disco set van jou nog steeds in mijn hoofd?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als de kop van je stofzuiger afbreekt is dat wel een goede indicatie.
Toch niet anaal hoop ik.quote:
Heb je weer gewonnen van jezelf?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Heb je al een ander benaderd/gezocht? Die plamuurlul had je meteen moeten laten varen na die eerste keer dat ie niet op kwam dagen. Daar kan je dan dus niet op vertrouwen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mario kart? Ben je 6 of zo?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
gefeliciteerd en dat op deze heugelijke dag![]()
Geen flauw idee, jouw hoofd werkt raarquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Waarom heb ik die disco set van jou nog steeds in mijn hoofd?
Nah, je deugt al jaren, ook al kom je uit het Noorden.quote:
Hola ouwe. Valt wel mee, tochh?!quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:16 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je bent wel op spychologische toer vandaag.
Touché.quote:
Ja ik wel was best leuk om te doen ookquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog nooit gestuct of iets laten stucen.
Van dezelfde provincie, dat welquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nah, je deugt al jaren, ook al kom je uit het Noorden.
Oke, sorryquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
Smoesjes opletten met je bekhij gaat de was doen enzo
Ik ga deze niet inkoppen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb nog nooit gestuct of iets laten stucen.
Weet nog een leuk klusje voor jequote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik wel was best leuk om te doen ook
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Werp even een blik op je treintjes, misschien
Dank voor deze diepgaande analyse.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:21 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik gok iets met angst en ontwijkingspatronen
Unoxquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Werp even een blik op je treintjes, misschien
Wie is dat dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hola ouwe. Valt wel mee, tochh?!
[ afbeelding ]
Heb je veel gestuct?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik wel was best leuk om te doen ook
Ja, heb je wat gemist?quote:
En je bent er nog steeds ,dat duidt op verlatingsangst.quote:
Jaahaaaquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Til misschien wel, maar ik ben iemand anders
Dan moet ie voortaan auto's gaan modelknutselen ipv treinenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan met Asfalt gelijk de hele kamert
quote:
editquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog een flauw grapje over diepgaand, maar laat 'm achterwege
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan moet ie voortaan auto's gaan modelknutselen ipv treinen
Roodband of geelband moet je hebben en een veger.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, heb je wat gemist?
Het is net iets te veel om zelf te plamuren. Ik heb ook nog de spullen er niet voor.
Pas als hij 'hihi' zegtquote:
Kijk dat weet de klusserquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Roodband of geelband moet je hebben en een veger.
quote:
Plamuren of stucen? Dat is wel een verschilletje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, heb je wat gemist?
Het is net iets te veel om zelf te plamuren. Ik heb ook nog de spullen er niet voor.
Auto'squote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan moet ie voortaan auto's gaan modelknutselen ipv treinen
That's the spirit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Simpel als wat man stucken spatel en een plank en gaan
Dat is botert.quote:
Maar heel af en toe klap ik mijn laptop dicht, bindingsangst?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En je bent er nog steeds ,dat duidt op verlatingsangst.
quote:
Gofferquote:
Ik heb dat ook heel veel gespeeld, Mario-spelletjes zijn één van de leukste.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef Marsani het volgende:
Wat is er mis met Mario Kart? Ik speel dat ook soms en die Mario Bros van vroeger. Dat je over afgronden moet springen met je poppetje enzo. Heerlijk ontspannend.
Ik niet, bah zo'n rare smaak. Maar was serieuze vraag als beginnende klussert. Moet ook de muren doen en waarom geelband, of roodband of goudband?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
En jullie hebben het over hetzelfde?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Niks is alleen voor awesome mensenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef Marsani het volgende:
Wat is er mis met Mario Kart? Ik speel dat ook soms en die Mario Bros van vroeger. Dat je over afgronden moet springen met je poppetje enzo. Heerlijk ontspannend.
Gaasband over de naden?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is goed dat je het zelf erkent.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar heel af en toe klap ik mijn laptop dicht, bindingsangst?
Ookquote:
Red Band.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Als je voor pret bent
Dat was de slogan toch, hij klinkt nu heel fout?
Ik ben van de snelle methode.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
En jullie hebben het over hetzelfde?
Jij wil heel graag bij SBE gaan stucen hè?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja met een paar man, wijntje er bij, een burgerlijk blokje kaas. Echt lachen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel veel gespeeld, Mario-spelletjes zijn één van de leukste.
Maakt niks uit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:30 schreef Marsani het volgende:
[..]
Maar wel makkelijker te verwerken voor een beginner? Of maakt dat geen zak uit.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil heel graag bij SBE gaan stucen hè?
Als ie genezen is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nee hij kan dat makkelijk zelf
Dan mag-ie eerst bij mij komen stucen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil heel graag bij SBE gaan stucen hè?
Spiegelogie van de koude grond.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is goed dat je het zelf erkent.
Kanaries welquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Komt toch geen hond in dat huis, wat kan er mis dan
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Komt toch geen hond in dat huis, wat kan er mis dan
Ik ga echt niet stucenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb hier niets te stucen voor Ghostbuster.
Geen bovenkamertje of zo?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb hier niets te stucen voor Ghostbuster.
Ik heb altijd alles zelf gedaan qua klussen, meestal voor het eerst, maar ik deed het wel, ben Pietje precies dus alles was altijd superstrak.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga echt niet stucenmaar ik probeer alles
Daarom, misschien kan ik het zelf wel doen maar dan moet ik ook weer allemaal gereedschap kopen war ik daarna niets meer aan heb. Ik had zoiets van het is beter om het te laten doen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plamuren of stucen? Dat is wel een verschilletje.
Stucen is ook best zwaar om te doen als het gaat om een muur van 25 meter.
Ow die.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:30 schreef sly-nl het volgende:
[..]
die incapable kapitein van dat paarse voc-schip. Toch?
ahum:quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
En jullie hebben het over hetzelfde?
quote:
Iemand inhuren die dat al heeft is goedkoperquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ahum:
Voor deze klus heeft u nodig:
Gyproc stuc
Stucloper
Nadenband (zelfkleven) optioneel
Gereedschappen (10)
Blokkwast
Emmer kraanwater / plantenspuit
Schone witte kuip om gips in te mengen
Mixer (te huur in de bouwmarkt)
Pleisterspaan
Raapbord
Afreilat
Schuurspons
Spackmes
Troffel
lamaquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ahum:
Gyproc stuc
Stucloper
Gereedschappen (10)
Blokkwast
Pleisterspaan
Raapbord
Afreilat
Schuurspons
Spackmes
Troffel
Nou lukt meestal ook best wel. Heb ook veel dingen voor het eerst gedaan nu. En fouten gemaakt zoals: koperen buizen mogen niet in beton. Mijn nieuwe project is een dakgoot want de buurvrouw klaagt over wateroverlast.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb altijd alles gedaan qua klussen, meestal voor het eerst, maar ik deed het wel, ben Pietje precies dus alles was altijd superstrak.
En dan smeer je hwt met goede moed erop en dan valt het/zakt het weer vanaf.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom, misschien kan ik het zelf wel doen maar dan moet ik ook weer allemaal gereedschap kopen war ik daarna niets meer aan heb. Ik had zoiets van het is beter om het te laten doen.
Heb je maar 1 muur?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:36 schreef D. het volgende:
[..]
Iemand inhuren die dat al heeft is goedkoper
Kijk nouquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ahum:
Gyproc stuc
Stucloper
Gereedschappen (10)
Blokkwast
Pleisterspaan
Raapbord
Afreilat
Schuurspons
Spackmes
Troffel
Lijkt mij ook een veel beter plan, mits je een plamuurmeneer vindt die wel op komt dagen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom, misschien kan ik het zelf wel doen maar dan moet ik ook weer allemaal gereedschap kopen war ik daarna niets meer aan heb. Ik had zoiets van het is beter om het te laten doen.
Goudband is voor buitengebruik.quote:
Met goede moed weer terug smeren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan smeer je hwt met goede moed erop en dan valt het/zakt het weer vanaf.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die gaat ons zo vertellen hoeveel hij van ons houdt.
Altijd eerst voorlijmenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
En dan smeer je hwt met goede moed erop en dan valt het/zakt het weer vanaf.
Dat woord ia zo foutquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lijkt mij ook een veel beter plan, mits je een plamuurlul vindt die wel op komt dagen.
Met een veger en een spaan komen ze niet ver.quote:
Ik weet het, maar ik spreek tegen SBE in zijn taal.quote:
Ja, joh, grondlaag, zonder hechting kan je erop smeren wat je wil, druipt er altijd weer af.quote:
Ja maar 1 muur?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan ook wel een beetje klussen en vind het ook wel leuk, maar de vakman doet het echt tien keer sneller dan ik en met veel minder bloed.
Ik ben totaal niet verrast.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kan ook wel een beetje klussen en vind het ook wel leuk, maar de vakman doet het echt tien keer sneller dan ik en met veel minder bloed.
Nu sta jij er straks ook mee op Google vereeuwigdquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik spreek tegen SBE in zijn taal.
Ik weet niet, wij huurden een sanitairlul in en kwam ook niet opdagen. Lekker dan, nog steeds het bad inklimmen als je wilt douchen.quote:
Feli.quote:
Multi lingualquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik spreek tegen SBE in zijn taal.
Mijn ervaring is bij het inhuren van een schilder dat die best slordig zijn en je het zelf beter doet. Maar snel zijn ze wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nu sta jij er straks ook mee op Google vereeuwigd
https://www.google.com/se(...)r=0&biw=1600&bih=786
Een hele kamer, 25m2 aan muur. het probleem is dat de gipsplaten (door de vorige bewoner) ook niet netjes zijn gemonteerd.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb er tig
En heb het destijds uitbesteedt
Heb je die lijst gezien? Ja, over die ene muur doe ik in totaal 10 keer zo lang als de vakman. Dat houdt me trouwens niet tegen om het toch zelf te doen.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik weet niet, wij huurden een sanitairlul in en kwam ook niet opdagen. Lekker dan, nog steeds het bad inklimmen als je wilt douchen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je die lijst gezien? Ja, over die ene muur doe ik in totaal 10 keer zo lang als de vakman. Dat houdt me trouwens niet tegen om het toch zelf te doen.
Dan horen mijn buren ook weer eens wat van mij.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nu sta jij er straks ook mee op Google vereeuwigd
https://www.google.com/se(...)r=0&biw=1600&bih=786
Ooit een stel gehuurd voor sanitair, na een uur of twee keek ik, zag dat de boel scheef stond, heb die gasten mijn huis uit geflikkerd, snel de boel weer losgemaakt en het het uiteindelijk helemaal zelf gedaan, staat er nu na 25 jaar nog.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik weet niet, wij huurden een sanitairlul in en kwam ook niet opdagen. Lekker dan, nog steeds het bad inklimmen als je wilt douchen.
We zullen je tegen jezelf in bescherming nemen. Een beetje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]Zat er net tegenaan te hikken. Ff een emmer water opgeslurpt, het ken te gek
QFT.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:41 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn ervaring is bij het inhuren van een schilder dat die best slordig zijn en je het zelf beter doet. Maar snel zijn ze wel.
Ik heb geen idee hoeveel m² ik had, maar had het voor het geld nooit zo netjes en snel zelf kunnen doenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een hele kamer, 25m2 aan muur. het probleem is dat de gipsplaten (door de vorige bewoner) ook niet netjes zijn gemonteerd.
Dan moeten je tegels eraf denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
Ik wil betonstuc op het toilet. Over die lelijke tegels heen.
No way dat ik dat zelf ga proberen.
Dit kan ik dan niet zelf, het bad eruit krijgen wel. De rest van de badkamer heb ik ook al gesloopt. Tegel zetten kan ik ook. Maar de sifon van het bad zit boven de vloer en moet eronder. Ik zou niet weten hoe dat moet. Ja met spullen een kruipruimte in. Maar moet niet gaan lekken enzo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit een stel gehuurd voor sanitair, na een uur of twee keek ik, zag dat de boel scheef stond, heb die gasten mijn huis uit geflikkerd, snel de boel weer losgemaakt en het het uiteindelijk helemaal zelf gedaan, staat er nu na 25 jaar nog.
Het bad eruit krijgen welquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dit kan ik dan niet zelf, het bad eruit krijgen wel. De rest van de badkamer heb ik ook al gesloopt. Tegel zetten kan ik ook. Maar de sifon van het bad zit boven de vloer en moet eronder. Ik zou niet weten hoe dat moet. Ja met spullen een kruipruimte in. Maar moet niet gaan lekken enzo.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komt er morgen iemand om je te repareren?
Gefeliciteerd met je man.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
Ja he?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:45 schreef Marsani het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je man.Jaaa, dat is mooi, hebben wij ook gezien. Veel leuke kleuren ook!
Dat spuiten ze toch?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
Ik was zo kwaad toen, het was scheef, heb ze zonder die twee uur te betalen buiten gezet en ben zelf aan de gang gegaan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dit kan ik dan niet zelf, het bad eruit krijgen wel. De rest van de badkamer heb ik ook al gesloopt. Tegel zetten kan ik ook. Maar de sifon van het bad zit boven de vloer en moet eronder. Ik zou niet weten hoe dat moet. Ja met spullen een kruipruimte in. Maar moet niet gaan lekken enzo.
Dat dus, in theorie weet ik wel hoe het moet maar zelf doen is een ander verhaal.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel m² ik had, maar had het voor het geld nooit zo netjes en snel zelf kunnen doen
Natuurlijk wel!quote:
Slaap ze !quote:
Trusten,je komt vast nog wel even terug.quote:
Ik bedoelde dat als de tegels eraf gaan je een een betonlook hebtquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Als je over je tegels heen stuct komt er een laag over je tegels waardoor het gestucte gedeelte dikker is dan je tegels, dat is geen gezicht.
Nee die komt vast niet opdagenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komt er morgen iemand om je te repareren?
Samen met een maat die ook aardig kan klussen heb ik het uiteindelijk opgelost, we hadden iets dergelijks al eerder bij hem gedaan samen.quote:
Is dat dan niet net zo dik als gewone stuc?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:46 schreef Marsani het volgende:
[..]
Nee mag er over, is iets nieuws. Is echt mooi.
Ik zou hem betegelen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:45 schreef Gooddeal het volgende:
Ooit een schouw van een openhaard zelf gestuct. Geen porum.
Betonlijmrestlook!quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat als de tegels eraf gaan je een een betonlook hebt
Je was toch door het bad van de trap afgevallen?quote:
Voor even, daarna heb je paddenstoelen aan de andere kant van de muur groeien.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:46 schreef D. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat als de tegels eraf gaan je een een betonlook hebt
30 jaar geleden, toch?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:48 schreef sig000 het volgende:
Een oom van me had geniale oplossing, die timmerde overal schrootjes voor.
Ik heb ze betere jaren zien doen .. maar goed volgend jaar met wat verse jonge ajaxieden zullen ze wel weer beter gaan spelen en een paar van die jankerds kunnen verkopen ..quote:
In de jaren 70 kon dat nog.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:48 schreef sig000 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:48 schreef Marsani het volgende:
[..]
Voor even, daarna heb je paddenstoelen aan de andere kant van de muur groeien.
quote:
Even kijken in de folder van de betonstuclul wie het ook al weer was. Momentje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat dan niet net zo dik als gewone stuc?
En daarna kwam dat witte plastic-schrootjes gedoe. Zag er ook niet uit.quote:
Zelf gezaagde toch wel dan.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Retrolook, hij is nu met steenstrips aan het oefenen.
Dat was pas lelijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En daarna kwam dat witte plastic-schrootjes gedoe. Zag er ook niet uit.
Sigarenkistje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:48 schreef sig000 het volgende:
Wie weet komt er een revivalquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja, dat was heel slecht. Alsof je in de badkamer van een stacaravan woont.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En daarna kwam dat witte plastic-schrootjes gedoe. Zag er ook niet uit.
Nergens last van.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Ik word helemaal naar van dat oranje hier. Hebben jullie dat niet
Neequote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Morgen weer weg hoop ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Geen last vanquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Ik denk de hulpdienstenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alweer sirenes door de straat, benieuwd wat het nu weer zal zijn.
Hier is het zwart, ik F5 niet meer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Mooi spul en scheelt veel werk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:51 schreef Marsani het volgende:
Deze Deissy, gaat gewoon over de tegels heen. Echt mooi:
https://www.kievietafbouw.eu/stucwerk
Elke avond fik daarquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
Alweer sirenes door de straat, benieuwd wat het nu weer zal zijn.
Kurk al gehad?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja klaar mee .. hoe laat is het vuurwerk?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Vannacht ook al, en niet zo zuinig.quote:
Ik had net sommige users oranje en anderen weer zwartquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Ik heb al de hele dag koppijn misschien is dat oranje de schuldige.quote:
Cheers!quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zullen je tegen jezelf in bescherming nemen. Een beetje.
Als je die aanzet is er geen mier meer in heel Katwijk.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb een soortgelijke stofzuiger op werk
Wel wat voor Tilly ook
[ afbeelding ]
quote:
Eerder vanavond door elkaar heen, nu al tijden alleen zwartquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had net sommige users oranje en anderen weer zwart
Dit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:51 schreef Marsani het volgende:
Weet je wel wat dat kost?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:51 schreef Marsani het volgende:
Ja daar begon ik mee om over te zeiken vandaag.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:50 schreef Gooddeal het volgende:
Die sinten en pieten zijn nog erger.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ja daar begon ik mee om over te zeiken vandaag.
Oranje = met tagquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die sinten en pieten zijn nog erger.
70 in de jaren 80 was het not done.quote:
Dat zei ik, eerder vanavondquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oranje = met tag
Zwart = zonder tag
Als dit maar goed gaat
Coolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |