Jaahaaaquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Til misschien wel, maar ik ben iemand anders
Dan moet ie voortaan auto's gaan modelknutselen ipv treinenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dan met Asfalt gelijk de hele kamert
quote:
editquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik overwoog een flauw grapje over diepgaand, maar laat 'm achterwege
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan moet ie voortaan auto's gaan modelknutselen ipv treinen
Roodband of geelband moet je hebben en een veger.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, heb je wat gemist?
Het is net iets te veel om zelf te plamuren. Ik heb ook nog de spullen er niet voor.
Pas als hij 'hihi' zegtquote:
Kijk dat weet de klusserquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Roodband of geelband moet je hebben en een veger.
quote:
Plamuren of stucen? Dat is wel een verschilletje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja, heb je wat gemist?
Het is net iets te veel om zelf te plamuren. Ik heb ook nog de spullen er niet voor.
Auto'squote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dan moet ie voortaan auto's gaan modelknutselen ipv treinen
That's the spirit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Simpel als wat man stucken spatel en een plank en gaan
Dat is botert.quote:
Maar heel af en toe klap ik mijn laptop dicht, bindingsangst?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En je bent er nog steeds ,dat duidt op verlatingsangst.
quote:
Gofferquote:
Ik heb dat ook heel veel gespeeld, Mario-spelletjes zijn één van de leukste.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef Marsani het volgende:
Wat is er mis met Mario Kart? Ik speel dat ook soms en die Mario Bros van vroeger. Dat je over afgronden moet springen met je poppetje enzo. Heerlijk ontspannend.
Ik niet, bah zo'n rare smaak. Maar was serieuze vraag als beginnende klussert. Moet ook de muren doen en waarom geelband, of roodband of goudband?quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
En jullie hebben het over hetzelfde?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Niks is alleen voor awesome mensenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:25 schreef Marsani het volgende:
Wat is er mis met Mario Kart? Ik speel dat ook soms en die Mario Bros van vroeger. Dat je over afgronden moet springen met je poppetje enzo. Heerlijk ontspannend.
Gaasband over de naden?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
Het is goed dat je het zelf erkent.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar heel af en toe klap ik mijn laptop dicht, bindingsangst?
Ookquote:
Red Band.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef D. het volgende:
[..]
Als je voor pret bent
Dat was de slogan toch, hij klinkt nu heel fout?
Ik ben van de snelle methode.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
[..]
En jullie hebben het over hetzelfde?
Jij wil heel graag bij SBE gaan stucen hè?quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja met een paar man, wijntje er bij, een burgerlijk blokje kaas. Echt lachen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb dat ook heel veel gespeeld, Mario-spelletjes zijn één van de leukste.
Maakt niks uit.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:30 schreef Marsani het volgende:
[..]
Maar wel makkelijker te verwerken voor een beginner? Of maakt dat geen zak uit.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil heel graag bij SBE gaan stucen hè?
Als ie genezen is.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nee hij kan dat makkelijk zelf
Dan mag-ie eerst bij mij komen stucen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wil heel graag bij SBE gaan stucen hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |