quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik weet niet, wij huurden een sanitairlul in en kwam ook niet opdagen. Lekker dan, nog steeds het bad inklimmen als je wilt douchen.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heb je die lijst gezien? Ja, over die ene muur doe ik in totaal 10 keer zo lang als de vakman. Dat houdt me trouwens niet tegen om het toch zelf te doen.
Dan horen mijn buren ook weer eens wat van mij.
quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:39 schreef D. het volgende:
[..]
Nu sta jij er straks ook mee op Google vereeuwigd
https://www.google.com/se(...)r=0&biw=1600&bih=786
Ooit een stel gehuurd voor sanitair, na een uur of twee keek ik, zag dat de boel scheef stond, heb die gasten mijn huis uit geflikkerd, snel de boel weer losgemaakt en het het uiteindelijk helemaal zelf gedaan, staat er nu na 25 jaar nog.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:40 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ik weet niet, wij huurden een sanitairlul in en kwam ook niet opdagen. Lekker dan, nog steeds het bad inklimmen als je wilt douchen.
We zullen je tegen jezelf in bescherming nemen. Een beetje.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:37 schreef sly-nl het volgende:
[..]Zat er net tegenaan te hikken. Ff een emmer water opgeslurpt, het ken te gek
QFT.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:41 schreef Marsani het volgende:
[..]
Mijn ervaring is bij het inhuren van een schilder dat die best slordig zijn en je het zelf beter doet. Maar snel zijn ze wel.
Ik heb geen idee hoeveel mē ik had, maar had het voor het geld nooit zo netjes en snel zelf kunnen doenquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een hele kamer, 25m2 aan muur. het probleem is dat de gipsplaten (door de vorige bewoner) ook niet netjes zijn gemonteerd.
Dan moeten je tegels eraf denk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
Ik wil betonstuc op het toilet. Over die lelijke tegels heen.
No way dat ik dat zelf ga proberen.
Dit kan ik dan niet zelf, het bad eruit krijgen wel. De rest van de badkamer heb ik ook al gesloopt. Tegel zetten kan ik ook. Maar de sifon van het bad zit boven de vloer en moet eronder. Ik zou niet weten hoe dat moet. Ja met spullen een kruipruimte in. Maar moet niet gaan lekken enzo.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit een stel gehuurd voor sanitair, na een uur of twee keek ik, zag dat de boel scheef stond, heb die gasten mijn huis uit geflikkerd, snel de boel weer losgemaakt en het het uiteindelijk helemaal zelf gedaan, staat er nu na 25 jaar nog.
Het bad eruit krijgen welquote:Op zaterdag 27 april 2019 22:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Dit kan ik dan niet zelf, het bad eruit krijgen wel. De rest van de badkamer heb ik ook al gesloopt. Tegel zetten kan ik ook. Maar de sifon van het bad zit boven de vloer en moet eronder. Ik zou niet weten hoe dat moet. Ja met spullen een kruipruimte in. Maar moet niet gaan lekken enzo.
Ik hoop het!quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Komt er morgen iemand om je te repareren?
Gefeliciteerd met je man.quote:Op zaterdag 27 april 2019 22:43 schreef Gooddeal het volgende:
Ik wil betonstuc op het toilet. Over die lelijke tegels heen.
No way dat ik dat zelf ga proberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |