Wanneer ga je zeggen dat je van ons houdt dan?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zooi met rum erin met wodka als booster.
Zie je wel, kreng.quote:
Ga weg, muts. Ik weet dat lekker wel sliepuit. Dat deze sc er net was liep je al te fucken hier over je fitties op dat moment in uto. Niet stilstaand bij de geschiednis daar. Zelf lijk je me ook niet al te stabiel. Dus als je wat met Pesti hebt, regel je het maar achter. Mazzelquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Jij weet niet eens waar het over gaat man. Met je grote bek.
Hij houd van jullie.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wanneer ga je zeggen dat je van ons houdt dan?
Goffer,dat is erg.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:54 schreef Amphorapotje het volgende:
Pffff even bijkomen, net de buuf geholpen is nu met ambu weg. Vermoedelijke TIA.
Het leven is zo betrekkelijk
Weet je nog niet of je in Sjoefs kuil mag gaan zitten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:55 schreef sig000 het volgende:
[..]
Godverdomme, scoor ik een keer hoog.
Ik heb er twee gehad. Maar ik hou wel van je hoorquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Wanneer ga je zeggen dat je van ons houdt dan?
Ik dacht dat ik een volwassen sc was gejoined maar blijkbaar is het nier niet andersquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ga weg, muts. Ik weet dat lekker wel sliepuit. Dat deze sc er net was liep je al te fucken hier over je fitties op dat moment in uto. Niet stilstaand bij de geschiednis daar. Zelf lijk je me ook niet al te stabiel. Dus als je wat met Pesti hebt, regel je het maar achter. Mazzel
Wel wat gegeten vooraf? Voor je het weet leg je hier je ziel blootquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zooi met rum erin met wodka als booster.
Maar ik check ze.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Jij post ze, dus kunt ze ook manipuleren zonder dat iemand het door heeft
Tnx. Help altijd waar het kan. Bloeddruk was 220-110 en 74 jaar, scheve mond.quote:
Huh?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je had mij er gister helemaal uitgehaald
Ha coolquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad. Maar ik hou wel van je hoor
Meldt!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb er twee gehad. Maar ik hou wel van je hoor
Halverwege de eerste even een beetje bijgegeten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:57 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Wel wat gegeten vooraf? Voor je het weet leg je hier je ziel bloot
Niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een volwassen sc was gejoined maar blijkbaar is het nier niet anders
Achter Gesloten Deuren.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:56 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ga weg, muts. Ik weet dat lekker wel sliepuit. Dat deze sc er net was liep je al te fucken hier over je fitties op dat moment in uto. Niet stilstaand bij de geschiednis daar. Zelf lijk je me ook niet al te stabiel. Dus als je wat met Pesti hebt, regel je het maar achter. Mazzel
Je bent een held Opa.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Tnx. Help altijd waar het kan. Bloeddruk was 220-110 en 74 jaar, scheve mond.
Momentopname.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik een volwassen sc was gejoined maar blijkbaar is het nier niet anders
Haha. Dat is mooi.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:58 schreef D. het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt
*start Twilight Zone muziekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |