Trut.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja deze lijkt meer op mezelf, dus minder lief.
Echt het zonnetje in huis.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Love her, zodra ze hier is, een en al gezelligheid en goede sfeer.
Je zal er mee getrouwd zijn.quote:
Het is ook best leuk, als je gewoon leuk wilt reageren op iemand, en al dat gezeik achter je wilt laten, dat iemand dan hele oude koeien uit de sloot trekt. zomaar, uit het niets.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar je vroeg het zo lekker opzichtig
Ja iemand een ban bezorgen, zal voor rust gaan zorgen danquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is ook best leuk, als je gewoon leuk wilt reageren op iemand, en al dat gezeik achter je wilt laten, dat iemand dan hele oude koeien uit de sloot trekt. zomaar, uit het niets.
Heel normaal ook.
Policy.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja iemand een ban bezorgen, zal voor rust gaan zorgen dan
Ik neem aan dat de overige aanwezigen haar daar op aangesproken hebben?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is ook best leuk, als je gewoon leuk wilt reageren op iemand, en al dat gezeik achter je wilt laten, dat iemand dan hele oude koeien uit de sloot trekt. zomaar, uit het niets.
Heel normaal ook.
Is ook weer waar.quote:
Nee, ben bang van niet, iemand zal uiteindelijk de gebeten hond zijn, waarschijnlijk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja iemand een ban bezorgen, zal voor rust gaan zorgen dan
Sinds wanneer zijn 'we' democratisch?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de overige aanwezigen haar daar op aangesproken hebben?
My3quote:
Ik heb iets van een poging gedaan,en ik was vandaag aan de beurt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jazeker wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja maar dit is een SC vol met ouwe zeikers die elke gelegenheid aangrijpen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heel normaal ook.
Voxs en Prisha. Die snapten dat het niet oke was.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |