Ik zag eergisteren 2 standbeeldjes van Nick en Simon bij een kringloopquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tilly zal wel naar Nick en Simon op NPO kijken, denk ik.
Doe je vorige avatar eens terug.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen bestond er nog geen watervaste stift natuurlijk.
Oh die had ik wel meegenomen voor de funquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zag eergisteren 2 standbeeldjes van Nick en Simon bij een kringloop
Ik heb ze laten staan
Ik deed net de tv aan, hoopte nog dat het een Muziekfeest op het Plein zou zijn, maar dit is nog erger.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh vreselijk ja ik zag het voorstukje
Spreek voor je zelf graag..quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wij, de jongens, wilden vroeger ook zo'n litteken over onze wang.
Ik kon me beheersenquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh die had ik wel meegenomen voor de fun
Falend inkoopbeleid?quote:
Oslowquote:
Waarom?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe je vorige avatar eens terug.
FTFY!quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:20 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Oh die had ik wel meegenomen voor in de tuin
Wasco.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toen bestond er nog geen watervaste stift natuurlijk.
Omdat ik die lief vond.quote:
Oja, want Petz is ineens helemaal oke zeker.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[.[quote]Op zaterdag 27 april 2019 23:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Om? Petz een ban aan te smeren zeker?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Falend inkoopbeleid?
Of koelkast niet binnen handbereik?
Ja deze lijkt meer op mezelf, dus minder lief.quote:
Nee maar je vroeg het zo lekker opzichtigquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Oja, want Petz is ineens helemaal oke zeker.
Love her, zodra ze hier is, een en al gezelligheid en goede sfeer.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Mooie foto wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:22 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Trut.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja deze lijkt meer op mezelf, dus minder lief.
Echt het zonnetje in huis.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:24 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Love her, zodra ze hier is, een en al gezelligheid en goede sfeer.
Je zal er mee getrouwd zijn.quote:
Het is ook best leuk, als je gewoon leuk wilt reageren op iemand, en al dat gezeik achter je wilt laten, dat iemand dan hele oude koeien uit de sloot trekt. zomaar, uit het niets.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee maar je vroeg het zo lekker opzichtig
Ja iemand een ban bezorgen, zal voor rust gaan zorgen danquote:Op zaterdag 27 april 2019 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is ook best leuk, als je gewoon leuk wilt reageren op iemand, en al dat gezeik achter je wilt laten, dat iemand dan hele oude koeien uit de sloot trekt. zomaar, uit het niets.
Heel normaal ook.
Policy.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja iemand een ban bezorgen, zal voor rust gaan zorgen dan
Ik neem aan dat de overige aanwezigen haar daar op aangesproken hebben?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het is ook best leuk, als je gewoon leuk wilt reageren op iemand, en al dat gezeik achter je wilt laten, dat iemand dan hele oude koeien uit de sloot trekt. zomaar, uit het niets.
Heel normaal ook.
Is ook weer waar.quote:
Nee, ben bang van niet, iemand zal uiteindelijk de gebeten hond zijn, waarschijnlijk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja iemand een ban bezorgen, zal voor rust gaan zorgen dan
Sinds wanneer zijn 'we' democratisch?quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de overige aanwezigen haar daar op aangesproken hebben?
My3quote:
Ik heb iets van een poging gedaan,en ik was vandaag aan de beurt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jazeker wel.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja maar dit is een SC vol met ouwe zeikers die elke gelegenheid aangrijpen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:27 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Heel normaal ook.
Voxs en Prisha. Die snapten dat het niet oke was.quote:Op zaterdag 27 april 2019 23:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |