Dat mag jij helemaal niet.quote:
Avond, ja idd goed nieuws van sacha.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Goede avond.
Sacha, wat een goed nieuws las ik. Zo blij voor je.
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond, ja idd goed nieuws van sacha.
L2B is aan het draaien skeet.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Goede avond.
Sacha, wat een goed nieuws las ik. Zo blij voor je.
Heb je nog toffe foto's gemaakt?quote:
Ik las het. Zo eens even luisteren.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
L2B is aan het draaien skeet.
Is echt jouw stijl.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik las het. Zo eens even luisteren.
Een aantal wel ja. Flamingo's, grote bonte specht, alleen via facebook wordt de kwaliteit zo slecht.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog toffe foto's gemaakt?
Specht.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Een aantal wel ja. Flamingo's, grote bonte specht, alleen via facebook wordt de kwaliteit zo slecht.
Ik moet me eens gaan verdiepen in een andere manier van uploaden.
Google en Microsoft hebben beide aardig wat gratis upload ruimtequote:Op donderdag 25 april 2019 21:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Een aantal wel ja. Flamingo's, grote bonte specht, alleen via facebook wordt de kwaliteit zo slecht.
Wat draait ie ... die ene die opbouwt?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
L2B is aan het draaien skeet.
Via Facebook is inderdaad een beetje zonde van je mooie foto's, waarom gebruik je niet iets als Imgur?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb gratis 1TB onlinequote:Op donderdag 25 april 2019 21:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Google en Microsoft hebben beide aardig wat gratis upload ruimte
Ja, ga ik me eens in verdiepen.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Via Facebook is inderdaad een beetje zonde van je mooie foto's, waarom gebruik je niet iets als Imgur?
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat draait ie ... die ene die opbouwt?
Of wat Piet zegt.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, ga ik me eens in verdiepen.![]()
Zo slecht in dat soort dingen.
Woody Woodpecker heb je hem toch wel genoemd.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die kwam hier drinken, zo'n dorst dat hij mij op de koop toe nam.
Komt goed, is de volgende stap.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of wat Piet zegt.
Het is zonde van je mooie foto's.
Laten we ook al een soortgelijk topic hebben draaien hier bij ons ..quote:
Zulke liedjes kunnen mij in een flits terugbrengen naar die nare gebeurtenissen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
Liedjes met nare herinneringen zijn wel vaak degenen die je het meeste bijblijven.
Ja ook! Ik had dat laatst in de auto en wat kwam dat aan!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
Liedjes met nare herinneringen zijn wel vaak degenen die je het meeste bijblijven.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
Ja hè, dat is dan niet tegen te houden.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zulke liedjes kunnen mij in een flits terugbrengen naar die nare gebeurtenissen.
Nee, ineens zijn al die gevoelens terug.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, dat is dan niet tegen te houden.
Niemand denkt er graag aan terug maar het is toch wel weer een deel van je leven.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, dat is dan niet tegen te houden.
Door deze tt durfde ik het aan om voor het eerst na mijn broers overlijden een nummer te luisteren van Ben Howard. The fear. Was een nummer die hij persé op zijn crematie wilde. Is 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zulke liedjes kunnen mij in een flits terugbrengen naar die nare gebeurtenissen.
Koop een geweer en start met kleiduivenschieten...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:13 schreef sig000 het volgende:
Ik moet 3000 LP's meesjouwen wanneer ik ga verhuizen.
Natuurlijk komt dat keihard aan. Muziek doet dat met je. Er is een heleboel muziek die ik niet kan horen zonder weer in verdriet te verzinken. Zes jaar is trouwens nog niet erg lang geleden, je verdriet is nog vers.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Door deze tt durfde ik het aan om voor het eerst na mijn broers overlijden een nummer te luisteren van Ben Howard. The fear. Was een nummer die hij persé op zijn crematie wilde. Is 6 jaar geleden.
Toch komt dat binnen als een mokerslag.
Dat kleiduiven schieten zag ik al op jonge leeftijd niet zitten, was meer van de motorcross op hetzelfde terrein.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop een geweer en start met kleiduivenschieten...![]()
Dat is waar. Muziek kan veel verwoorden.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk komt dat keihard aan. Muziek doet dat met je. Er is een heleboel muziek die ik niet kan horen zonder weer in verdriet te verzinken. Zes jaar is trouwens nog niet erg lang geleden, je verdriet is nog vers.
Muziek trekt dat echt allemaal naar boven en ik denk dat dat nooit meer over gaat. Ik durf de muziek van de crematie van mijn zus niet te gaan luisteren, maar heel af en toe hoor ik het toch ergens en dat komt dan zo binnen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Door deze tt durfde ik het aan om voor het eerst na mijn broers overlijden een nummer te luisteren van Ben Howard. The fear. Was een nummer die hij persé op zijn crematie wilde. Is 6 jaar geleden.
Toch komt dat binnen als een mokerslag.
Mo probeert dat ook steeds.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is waar. Muziek kan veel verwoorden.
Ja dit. Ik vermijd sommige muziek. Soms kom je er niet onderuit als het in de supermarkt wordt gedraaid en dan loop je met een zwaar hart langs de kassa.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muziek trekt dat echt allemaal naar boven en ik denk dat dat nooit meer over gaat. Ik durf de muziek van de crematie van mijn zus niet te gaan luisteren, maar heel af en toe hoor ik het toch ergens en dat komt dan zo binnen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muziek trekt dat echt allemaal naar boven en ik denk dat dat nooit meer over gaat. Ik durf de muziek van de crematie van mijn zus niet te gaan luisteren, maar heel af en toe hoor ik het toch ergens en dat komt dan zo binnen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk komt dat keihard aan. Muziek doet dat met je. Er is een heleboel muziek die ik niet kan horen zonder weer in verdriet te verzinken. Zes jaar is trouwens nog niet erg lang geleden, je verdriet is nog vers.
Mo beleeft muziek misschien anders dan een ander. Volgens mij ook veel door herinneringen.quote:
In de supermarkt ja, dan wil je je er toch het liefst voor afsluiten.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dit. Ik vermijd sommige muziek. Soms kom je er niet onderuit als het in de supermarkt wordt gedraaid en dan loop je met een zwaar hart langs de kassa.
Aangezien je het zelf toch niet hoort kan je er wat vreselijks van maken.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef sig000 het volgende:
Ik ga mijn eigen mix maken voor de uitvaart, geen gelul gewoon muziek en klaar.
Vooral daar met al die mensen om je heen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de supermarkt ja, dan wil je je er toch het liefst voor afsluiten.
Wel heel handig voor de nabestaanden.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef sig000 het volgende:
Mijn man had zijn eigen dvd gemaakt voor zijn uitvaart. Dat was mooi maar het was ook praktisch.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef sig000 het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef sig000 het volgende:
Tranen over je wangen in de auto is niet erg, maar in de supermarkt wil je dat niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral daar met al die mensen om je heen.
Nou bij een goeie aanbieding heb ik dat soms wel eensquote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tranen over je wangen in de auto is niet erg, maar in de supermarkt wil je dat niet.
De kist timmer ik ook zelf van ouwe pallets.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel heel handig voor de nabestaanden.
In de auto kun je snikken zoveel je wilt. Of je kunt de muziek uitzetten.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tranen over je wangen in de auto is niet erg, maar in de supermarkt wil je dat niet.
Wat fijn! Gewoon precies wat hij wilde!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn man had zijn eigen dvd gemaakt voor zijn uitvaart. Dat was mooi maar het was ook praktisch.
Lekker duurzaam ookquote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
De kist timmer ik ook zelf van ouwe pallets.
12 juni 2012 was de datum.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn! Gewoon precies wat hij wilde!
Hoelang is dat inmiddels geleden Disana? Ik ben dat helemaal kwijt.
Lonka?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou bij een goeie aanbieding heb ik dat soms wel eens
Nou vanmiddag bij hele dure vaatwastabletten 8 voor 1 euroquote:
Heb jij dat met je zus niet ook? De herinnering en het verdriet lijken voor altijd te blijven.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
7 jaar alweer, het lijkt zoveel korter
Die krijgen een relaxte uitvaart met bier voor iedereenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel heel handig voor de nabestaanden.
Nougatquote:
Ze hebben ook van die lekkere banaanvormige dingen met chocola erom, ik weet niet hoe ze heten.quote:
Die haal ik heel goeiekoop bij Lidl.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou vanmiddag bij hele dure vaatwastabletten 8 voor 1 euro
Sinas snippersquote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze hebben ook van die lekkere banaanvormige dingen met chocola erom, ik weet niet hoe ze heten.
Ik dacht toevallig van de week 'laat ik dat weer eens proberen'. Lekker hoor, wat je zegt.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nougat![]()
Ik koop dat gewoon maar niet, want ik vind het te lekker.
Nee ik moet echt SUN of Dreftquote:Op donderdag 25 april 2019 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die haal ik heel goeiekoop bij Lidl.
Dat is inderdaad ook al 3 jaar geleden, onvoorstelbaar! Want het gemis blijft inderdaad.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb jij dat met je zus niet ook? De herinnering en het verdriet lijken voor altijd te blijven.
Ik denk niet dat het ooit slijt.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook al 3 jaar geleden, onvoorstelbaar! Want het gemis blijft inderdaad.
Maar gelukkig zijn er altijd nog herinneringen.quote:
Het blijft idd altijd een deel van je leven. Maar je moet ook wel weer doorgaan met je leven.quote:
Gelukkig wel. En het is ook niet erg om met je mee te dragen. Alleen die gevoeligheid voor muziek is wel eens lastig.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er altijd nog herinneringen.
Jawel ik vind die dingen geinig om te zienquote:
Ja vanzelfsprekend. Maar je kunt altijd verrast worden door de pijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het blijft idd altijd een deel van je leven. Maar je moet ook wel weer doorgaan met je leven.
Dat is fijn. Dat je zijn laatste wens zo kunt vervullen. Mijn broer had dat ook.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn man had zijn eigen dvd gemaakt voor zijn uitvaart. Dat was mooi maar het was ook praktisch.
Ik vind die geinigheid te duur.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel ik vind die dingen geinig om te ziensterk argument voor een vaatwastablet of wah?
Kom ik aan met afwasmiddel en een borstel.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:36 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel ik vind die dingen geinig om te ziensterk argument voor een vaatwastablet of wah?
Hoeveel jaar, zou ik bijna vragen. Maar als je de muziek vermijdt duurt het denk ik langer.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Toch slijt dat gevoel bij sommige platen ook met de tijd, is mijn ervaring maar wel na heel veel jaren
Inderdaad, omdat het je meestal op onverwachte momenteel overvalt.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Gelukkig wel. En het is ook niet erg om met je mee te dragen. Alleen die gevoeligheid voor muziek is wel eens lastig.
40+ hier, wie kent het niet?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja vanzelfsprekend. Maar je kunt altijd verrast worden door de pijn.
Ja, en geen inspraak. Gewoon de dvd aan de uitvaartleider geven en af laten spelen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is fijn. Dat je zijn laatste wens zo kunt vervullen. Mijn broer had dat ook.
Dat geeft je houvast. Geen twijfels over dit en dat. Gewoon zijn wens.
Nou ik heb een hele jonge nicht verloren, en ik ben super fan van The Police en Sting ik heb dat echt jaren niet meer kunnen luisteren, maar na een jaar of 10 werd het luisteren weer een herinnering aan haar of zoquote:Op donderdag 25 april 2019 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoeveel jaar, zou ik bijna vragen. Maar als je de muziek vermijdt duurt het denk ik langer.
Ik vind afwasborstels leuk. Ik heb altijd een hele voorraad in de la.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kom ik aan met afwasmiddel en een borstel.
Wanneer ze mijn sets gaan draaien wordt het duur geintje bij zo'n uitvaart ding gedoe.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:37 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is fijn. Dat je zijn laatste wens zo kunt vervullen. Mijn broer had dat ook.
Dat geeft je houvast. Geen twijfels over dit en dat. Gewoon zijn wens.
Altijd.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, omdat het je meestal op onverwachte momenteel overvalt.
Dat is mooi. Een herinnering is fijner dan de pijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb een hele jonge nicht verloren, en ik ben super fan van The Police en Sting ik heb dat echt jaren niet meer kunnen luisteren, maar na een jaar of 10 werd het luisteren weer een herinnering aan haar of zo
Dat is inderdaad mooi!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb een hele jonge nicht verloren, en ik ben super fan van The Police en Sting ik heb dat echt jaren niet meer kunnen luisteren, maar na een jaar of 10 werd het luisteren weer een herinnering aan haar of zo
Ik probeer altijd de pijn te vergeten en alleen aan de goede tijden te denken.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi. Een herinnering is fijner dan de pijn.
Ik ga ook richting bed, morgen weer werken en dan weekend.quote:
Overvalt het je nooit?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de pijn te vergeten en alleen aan de goede tijden te denken.
Vond ik ook!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Welterusten Dees. Het was plezierig zo even van gedachten te wisselen.
Dat wel maar het veranderen kan ik toch niet.quote:
Dat is ook zo. Slaap lekker, ik ga ook naar bed.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel maar het veranderen kan ik toch niet.
Slaap lekker Disana.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Slaap lekker, ik ga ook naar bed.
Fake.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:55 schreef chufi het volgende:
Krijg ik op LinkedIn een bericht van Mohammed Ali ....
Trap er maar niet in.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:55 schreef chufi het volgende:
Krijg ik op LinkedIn een bericht van Mohammed Ali ....
Ja ik zag hem ook weer langs komen, maar 1 keer maarquote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
Die seksfilmpjes mail gaat ook nog rond, en ook een mail over verkeersovertredingen, echt elke dag verzinnen ze wat anders.
Heb 5 mailboxen maar krijg die mails niet?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
Die seksfilmpjes mail gaat ook nog rond, en ook een mail over verkeersovertredingen, echt elke dag verzinnen ze wat anders.
Jij staat toch op Ziggos blacklistquote:Op donderdag 25 april 2019 23:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb 5 mailboxen maar krijg die mails niet?
Daarom krijg je ook meer meuk, POP Email is veel saverquote:
Dan gaat het hek los.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja pas na middernacht gaat het weer los ...
Heerlijk toch.quote:
Geen moeite met rust.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:17 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
Heb een week uitstel voor oplevering huurhuis. Wat willen ze veel van mij en wat zijn de prijzen hoog. Wandje sausen is 240 euro.
En de volgende bewoner schildert het weer in een andere kleur.. slaat nergens op.. Gelukkig zelf nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:17 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
Heb een week uitstel voor oplevering huurhuis. Wat willen ze veel van mij en wat zijn de prijzen hoog. Wandje sausen is 240 euro.
Als ik het niet doe dan ben ik 3205 euro kwijt. Moet twee wandjes sausen want de ene was blauw en de andere paars en moet wit. Voor en achtertuin onkruidvrij. Containers schoon. Kattenluikje eruit en glas er weer in. Gaatjes dicht en op kleur en structuur afwerken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen moeite met rust.![]()
Een week uitstel is mooi meegenomen, maar is ook zo voorbij. Prijzen voor werkzaamheden in en rond het huis zijn absurd hoog. Zeg je nee, dan gaan ze naar een ander. Soms ontkom je er niet aan.
Chufgod, Ado toch gewonnenquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En de volgende bewoner schildert het weer in een andere kleur.. slaat nergens op.. Gelukkig zelf nooit meegemaakt
Erger, had al een bouwbedrijf aan de deur die vroeg wanneer ze de douche konden renoveren. Eentje die de asbest moest verwijderen en eentje voor nieuwe verwarmingen. Maar ach, ook geen zin in een rechtszaak.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En de volgende bewoner schildert het weer in een andere kleur.. slaat nergens op.. Gelukkig zelf nooit meegemaakt
Nee Real, maar niet echt want andere dingenquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chufgod, Ado toch gewonnen
Jij zeker Sevilla gekeken?
Ah okay.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Real, maar niet echt want andere dingen
Moet veel meer gebeuren. De vorige bewoonster is er midden in de nacht uitgehaald en heeft vast gezeten. Ik moet alles herstellen wat zij ooit gedaan heeft. Ik heb geen foto bewijs dus kon niet anders.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:25 schreef sig000 het volgende:
Pand leeghalen en dan met meest goedkope latex spuiten.
Je bent te vriendelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Real, maar niet echt want andere dingen
ja heel krom en natuurlijk hopen ze dat je het niet doet en dan stoppen ze het geld in eigen zak en doen er geen reet aanquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Erger, had al een bouwbedrijf aan de deur die vroeg wanneer ze de douche konden renoveren. Eentje die de asbest moest verwijderen en eentje voor nieuwe verwarmingen. Maar ach, ook geen zin in een rechtszaak.
Waarom moet jij dat herstellen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:26 schreef Marsani het volgende:
[..]
Moet veel meer gebeuren. De vorige bewoonster is er midden in de nacht uitgehaald en heeft vast gezeten. Ik moet alles herstellen wat zij ooit gedaan heeft. Ik heb geen foto bewijs dus kon niet anders.
Omdat ik geen foto bewijs heb van de toestand toen ik in de woning trok. En er is ook geen mutatie rapport en iedereen kon wel zeggen dat de vorige bewoner het gedaan had. Maar wel een week uitstel gekregen. De laatste loodjes nog.quote:
Niets van aantrekken. Don't feed the troll.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:31 schreef sig000 het volgende:
Er zit een stoorzender hier maar die kun je gewoon op negeermodus zetten.
Dat onkruid staat er binnen 2 dagen weer.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:23 schreef Marsani het volgende:
Ah, nu echt stilte dus.
[..]
Als ik het niet doe dan ben ik 3205 euro kwijt. Moet twee wandjes sausen want de ene was blauw en de andere paars en moet wit. Voor en achtertuin onkruidvrij. Containers schoon. Kattenluikje eruit en glas er weer in. Gaatjes dicht en op kleur en structuur afwerken.
Joooh. En ik kwam in een voormalig drugspand. Halve huur betaald de eerste maand want ze moesten de planten boven nog ruimen. Snel nog bord eraf gehaald van de burgermeester dat het pand drie maanden op slot zat.
Maar ach, er zijn ergere dingen. Ik doe het gewoon, geen zin in gedoe.
Ga je nog een keer mee naar Jumping A'dam?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan .. En jij bent ook OK in het echt
Ja dat! En wil er ook vanaf. Woon hier al weer vanaf 26 maart. En bezig om ons winkeltje op te zetten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:36 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat onkruid staat er binnen 2 dagen weer.Schofterig hoog bedrag, maar ja, wat moet je. Die planten boven had ik zelf wel geregeld om de kosten wat te drukken.
![]()
Zo bleken de stratenmakers het werk bij mijn ouders wel heel netjes, maar achteraf te kort, de oprit opnieuw hadden bestraat. Dan ga je i.d.d. zelf maar aan de slag, want het kost je duizenden euro's extra, voor niet eens zo'n groot oppervlak.
Kijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou dan .. En jij bent ook OK in het echt
Hahaha wie weet, als ik weer zicht hebquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:36 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ga je nog een keer mee naar Jumping A'dam?
Kan je nu helemaal niet van huis door het slechte zicht? Lijkt me eng als je alleen woont.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha wie weet, als ik weer zicht heb
Was een beetje huiverig met die klussen i.v.m. rug, maar nergens last van en het waren toch geen lullige klussen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja dat! En wil er ook vanaf. Woon hier al weer vanaf 26 maart. En bezig om ons winkeltje op te zetten.
Gaat dat wel steeds beter?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Hahaha wie weet, als ik weer zicht heb
Kan wel maar ik zie gewoon wazig en dan is er niet veel aan en gevaarlijk dat ik niet struikel., daarnaast heb ik last van het velle zonlicht als de zon schijntquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:41 schreef Marsani het volgende:
[..]
Kan je nu helemaal niet van huis door het slechte zicht? Lijkt me eng als je alleen woont.
Vooraan in verband met pissen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:41 schreef sig000 het volgende:
Uiteraard op de VIP tribune anders ga ik zelf ook niet.
Ben je mooi klaar mee.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan wel maar ik zie gewoon wazig en dan is er niet veel aan en gevaarlijk dat ik niet struikel., daarnaast heb ik last van het velle zonlicht als de zon schijnt
Je moet er flink rekening met houden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan wel maar ik zie gewoon wazig en dan is er niet veel aan en gevaarlijk dat ik niet struikel., daarnaast heb ik last van het velle zonlicht als de zon schijnt
Werk nu als manusje van alles op een vmbo school maar dat is nu nog maar 5 uur per dag. Daarnaast een winkel opzetten in woondecoratie en kleine meubels. We hebben al de samenwerking tussen een bestaande winkel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Was een beetje huiverig met die klussen i.v.m. rug, maar nergens last van en het waren toch geen lullige klussen.![]()
Winkel?Wat voor winkel?
En je kon ook je f niet vinden bij het woordje velle.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja behoorlijk en thuis ken ik de weg met mn ogen dicht ...quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je moet er flink rekening met houden.
Ik ken wel wat mensen hier en daar en dan is dat soms toch wel handig.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vooraan in verband met pissen.
Plassen met je ogen dicht kan wel zorgen voor overstroming.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja behoorlijk en thuis ken ik de weg met mn ogen dicht ...
Multilingual dan krijg je datquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:45 schreef Marsani het volgende:
[..]
En je kon ook je f niet vinden bij het woordje velle.Plaag je.
Hoop dat het snel weer normaal is.
Je ziet alles met 50m mist nu zoiets?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja behoorlijk en thuis ken ik de weg met mn ogen dicht ...
Gewoon zo lang mogelijk uitstellen om te gaan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:47 schreef Marsani het volgende:
Mannen en bier en pissen om de 10 minuten.
Mijn prostaat wordt wel minder.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:47 schreef Marsani het volgende:
Mannen en bier en pissen om de 10 minuten.
Ze gaan wel naar de volgende die er wel in trapt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kreeg vandeweek ook een offerte van een klusser waar ik enorm van schrok. En nu om moet lachen. Ze kunnen van mij de kolere krijgen, ik doe 't niet. En daar liggen zij dan weer geen seconde van wakker.
Oh well...
Het verschilt, maar ik zou je niet herkennen als je aan de andere kant van de straat zou staan..quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:47 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je ziet alles met 50m mist nu zoiets?
Zonder bril kan ik niet fietsen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Het verschilt, maar ik zou je niet herkennen als je aan de andere kant van de straat zou staan..
Hoort bij de leeftijd... toch ff checken of er meer aan de hand is misschien .. Maat van me was er te laat mee..quote:
Idioot hoeveel verschil er zit in de prijzen. Maar heb zelf de indruk dat die klusdingesen het enorm druk hebben. De badkamer hier kon pas in september en alle kanalen aangeboord.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
Ik kreeg vandeweek ook een offerte van een klusser waar ik enorm van schrok. En nu om moet lachen. Ze kunnen van mij de kolere krijgen, ik doe 't niet. En daar liggen zij dan weer geen seconde van wakker.
Oh well...
Och bah.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoort bij de leeftijd... toch ff checken of er meer aan de hand is misschien .. Maat van me was er te laat mee..
Het is druk en dan ken je vragen wat je wilt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Idioot hoeveel verschil er zit in de prijzen. Maar heb zelf de indruk dat die klusdingesen het enorm druk hebben. De badkamer hier kon pas in september en alle kanalen aangeboord.
Mijn opa heeft het nu. Flink klote ja!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoort bij de leeftijd... toch ff checken of er meer aan de hand is misschien .. Maat van me was er te laat mee..
Ja dat schijnt het probleem ook te zijn. Weinig personeel en genoeg aanbod, dus belachelijk hoge prijzen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Idioot hoeveel verschil er zit in de prijzen. Maar heb zelf de indruk dat die klusdingesen het enorm druk hebben. De badkamer hier kon pas in september en alle kanalen aangeboord.
Leuk zeg!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Werk nu als manusje van alles op een vmbo school maar dat is nu nog maar 5 uur per dag. Daarnaast een winkel opzetten in woondecoratie en kleine meubels. We hebben al de samenwerking tussen een bestaande winkel.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mensen hier en daar en dan is dat soms toch wel handig.
quote:
Yep, dat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt het probleem ook te zijn. Weinig personeel en genoeg aanbod, dus belachelijk hoge prijzen.
Zit net Aioli te eten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn zeik is geel en sperma wit, niets aan de hand.
Kreeg vandaag een brief dat mijn pensioen verhoogd is. Alleen eerst nog even 16 jaar werken. Ach ja, kleinigheidje.quote:
TV nog wel veilig op de heaumeautrainert?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een gevaar met de fiets momenteel.. laatste keer was alweer 1.5 maand geleden ...
Uitzaaiingen naar de lymfeklieren, vooruitzicht is niet positief ook al lijkt de behandeling enigzins aan te slaanquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitzaaiingen naar de lymfeklieren, vooruitzicht is niet positief ook al lijkt de behandeling enigzins aan te slaan
Jij? Gadverdamme wat een kutbericht.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitzaaiingen naar de lymfeklieren, vooruitzicht is niet positief ook al lijkt de behandeling enigzins aan te slaan
Leeff met je mee, ben bril paar keer kwijt geraakt nou dat is alsof je in andere wereld terecht komt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een gevaar met de fiets momenteel.. laatste keer was alweer 1.5 maand geleden ...
Dat is ander verhaal.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Zijn maat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jij? Gadverdamme wat een kutbericht.
Ja dat gaat nog, maar de cijfertjes van hoe ver nog zijn soms moeilijk te lezenquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
TV nog wel veilig op de heaumeautrainert?
Het blijft rot! Hopelijk komt er iets wat voorgoed een einde maakt aan die ellende.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, zeker sterkte, maar zal lastig worden.
Nee ik niet , die maat van mequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jij? Gadverdamme wat een kutbericht.
Hmm, wat zal dat een verademing zijn als het eenmaal is verholpen, Sjoef.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog, maar de cijfertjes van hoe ver nog zijn soms moeilijk te lezen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:08 schreef sig000 het volgende:
Ik maak me meer zorgen over Sjoef zijn ogen.
Ja hopelijk kunnen ze een paar goeie torische lenzen maken die me weer goed kunnen doen zien (liefst zonder bril)quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, wat zal dat een verademing zijn als het eenmaal is verholpen, Sjoef.
Ik smeer het wel eens op brood of mn tosti'squote:Op vrijdag 26 april 2019 01:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Met ribbelchips. Vandaag niet kunnen eten want steeds iets er tussendoor.
Mazzel voor diegene die ermee te maken krijgt als er een oplossing komt, maar er zijn helaas nog talloze andere ziekten waarmee je een ellendig einde hebt buiten kanker om.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het blijft rot! Hopelijk komt er iets wat voorgoed een einde maakt aan die ellende.
Ja helaas ..quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mazzel voor diegene die ermee te maken krijgt als er een oplossing komt, maar er zijn helaas nog talloze andere ziekten waarmee je een ellendig einde hebt buiten kanker om.
True. Dat MS bijvoorbeeld is ook gruwelijk zeg.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mazzel voor diegene die ermee te maken krijgt als er een oplossing komt, maar er zijn helaas nog talloze andere ziekten waarmee je een ellendig einde hebt buiten kanker om.
De tekenen zijn er dat we een hittegolf kunnen krijgen in mei....quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Neemt niet weg dat het de afgelopen dagen prachtig weer was.
Dan liever SM. De softe versie welteverstaan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Dat MS bijvoorbeeld is ook gruwelijk zeg.
Nee hè.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De tekenen zijn er dat we een hittegolf kunnen krijgen in mei....
Ghehequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan liever SM. De softe versie welteverstaan.
En de hele dag maar Jacob roepen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:17 schreef sig000 het volgende:
Gekkekoeienziekte wil je echt niet krijgen.
Je hersenen veranderen in een spons binnen half jaar.
Als het om een hogedrukgebied boven Scandinavië gaat, kan je er bijna op wachten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar is nog lange termijn.
De hitte is zich al aan het opbouwen.
Aan het kruis op een veldquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En de hele dag maar Jacob roepen.
Ben benieuwd of het uit komt. We gaan het zien. Een hittegolf in mei is uitzonderlijk, maar kijk nergens meer van op na 2018.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het om een hogedrukgebied boven Scandinavië gaat, kan je er bijna op wachten.
Kun je niet samen met Outpost daar een topic over maken?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar is nog lange termijn.
De hitte is zich al aan het opbouwen.
Ik miste daardoor op Heathrow mn aansluitend vlucht naar Amsterdam op de terugvlucht uit Rioquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:17 schreef sig000 het volgende:
Gekkekoeienziekte wil je echt niet krijgen.
Je hersenen veranderen in een spons binnen half jaar.
Kan me aardig wat mei maanden herinneren dat het een aantal dagen rond de 30 graden uitkwam, maar hittegolf, pfff.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het uit komt. We gaan het zien. Een hittegolf in mei is uitzonderlijk, maar kijk nergens meer van op na 2018.
Klopt. Ach misschien liggen de kaarten morgen/overmorgen weer compleet anders.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan me aardig wat mei maanden herinneren dat het een aantal dagen rond de 30 graden uitkwam, maar hittegolf, pfff.
Ben ik voor. Wat een uiterst vervelend stel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je niet samen met Outpost daar een topic over maken?
Truste.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mo is wakker. Dan moet ik altijd naar bed van mijn moedertje.![]()
![]()
Halleee.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ben ik voor. Wat een uiterst vervelend stel.
Mogguh
WEl een leuk voor BNW...quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je niet samen met Outpost daar een topic over maken?
Dat mogen ze onderling uitvechten .. Ik heb een Dysonquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:31 schreef sig000 het volgende:
Ik ben er nog niet uit welke het meest zielig is?
Hoi Sig en Sjoefquote:
Overpriced meuk, en dat mannetje van die reclame is vreselijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mogen ze onderling uitvechten .. Ik heb een Dyson
Ik heb eindelijk een liedje gevonden die jij ook leuk moet vindenquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overpriced meuk, en dan mannetje van die reclame is vreselijk.
Zal naar 'achter' morgen een bericht sturen dat je het hier aan het verzieken bent. Redelijk onderbouwd en gestoeld op feiten. En namens een ruime meerderheid.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo ook maar eens een schoonheidsslaapje doen.
Die post in elke goedlopende SC steeds dezelfde nietszeggende bagger, het is te populair geworden hier helaas.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Sig en Sjoef![]()
Zo basket kieken (nba, playoffs). Maar de ergenis mbt dat vervelende sujet moest er even uit.
We zijn benieuwd , die van gisteren was NOKquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een liedje gevonden die jij ook leuk moet vinden
Hoi ook Meau.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overpriced meuk, en dat mannetje van die reclame is vreselijk.
Maar toch jaren '80. Gouden periode joh.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn benieuwd , die van gisteren was NOK
Raar dat die gast een vrijbrief heeft of neemt (en er mee wegkomt) om users weg te jagen en de boel te verzieken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die post in elke goedlopende SC steeds dezelfde nietszeggende bagger, het is te populair geworden hier helaas.
Empathieloos wezenquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar toch jaren '80. Gouden periode joh.
Dat is wat vreemd beleid wel, ik zou zo'n collega niet moeten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Raar dat die gast een vrijbrief heeft of neemt (en er mee wegkomt) om users weg te jagen en de boel te verzieken.
OK, vreemd dat Ziggo het niet uitzendt.. Maar goed jij zult wel een ander lijntje hebben.. Kijk zequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Sig en Sjoef![]()
Zo basket kieken (nba, playoffs). Maar de ergenis mbt dat vervelende sujet moest er even uit.
KLB danquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk om die bagger daar te dumpen.
Echt heel vreemd ja..quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is wat vreemd beleid wel, ik zou zo'n collega niet moeten.
NBA leaugue pas. Met nog een paar anderen (vrinden).quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, vreemd dat Ziggo het niet uitzendt.. Maar goed jij zult wel een ander lijntje hebben.. Kijk ze
Ja toffe collegaquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:48 schreef Recce het volgende:
Gisteren was ook echt chic. Beetje tegen de mod hier ingaan terwijl die het moeilijk had.
Dat is me teveel van het goede.. Maar goed veel kijkplezierquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
NBA leaugue pas. Met nog een paar anderen (vrinden).
[ afbeelding ]
Kijk jij altijd via ziggo?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is me teveel van het goede.. Maar goed veel kijkplezier
Meeste wel jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk jij altijd via ziggo?
quote:
Begint over minuut of 20. 02.00 wordt aangegeven maar begint altijd wat later door paar extra reclame-blokken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, vreemd dat Ziggo het niet uitzendt.. Maar goed jij zult wel een ander lijntje hebben.. Kijk ze
Ik ook op zekerquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:52 schreef sig000 het volgende:
Op de crew BBQ had ik 'm op zijn bek geramd.
Ksst, je ging slapen, dwaasquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is wel fijn ja, ook met Martprachtvent!
Rekkieeeeequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, hij gaat zich vast vervelen en ergens anders kwallen over een paar dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |