Mijn opa heeft het nu. Flink klote ja!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoort bij de leeftijd... toch ff checken of er meer aan de hand is misschien .. Maat van me was er te laat mee..
Ja dat schijnt het probleem ook te zijn. Weinig personeel en genoeg aanbod, dus belachelijk hoge prijzen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:52 schreef Marsani het volgende:
[..]
Idioot hoeveel verschil er zit in de prijzen. Maar heb zelf de indruk dat die klusdingesen het enorm druk hebben. De badkamer hier kon pas in september en alle kanalen aangeboord.
Leuk zeg!quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:44 schreef Marsani het volgende:
[..]
Werk nu als manusje van alles op een vmbo school maar dat is nu nog maar 5 uur per dag. Daarnaast een winkel opzetten in woondecoratie en kleine meubels. We hebben al de samenwerking tussen een bestaande winkel.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:46 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik ken wel wat mensen hier en daar en dan is dat soms toch wel handig.
quote:
Yep, dat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja dat schijnt het probleem ook te zijn. Weinig personeel en genoeg aanbod, dus belachelijk hoge prijzen.
Zit net Aioli te eten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:56 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn zeik is geel en sperma wit, niets aan de hand.
Kreeg vandaag een brief dat mijn pensioen verhoogd is. Alleen eerst nog even 16 jaar werken. Ach ja, kleinigheidje.quote:
TV nog wel veilig op de heaumeautrainert?quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een gevaar met de fiets momenteel.. laatste keer was alweer 1.5 maand geleden ...
Uitzaaiingen naar de lymfeklieren, vooruitzicht is niet positief ook al lijkt de behandeling enigzins aan te slaanquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitzaaiingen naar de lymfeklieren, vooruitzicht is niet positief ook al lijkt de behandeling enigzins aan te slaan
Jij? Gadverdamme wat een kutbericht.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Uitzaaiingen naar de lymfeklieren, vooruitzicht is niet positief ook al lijkt de behandeling enigzins aan te slaan
Leeff met je mee, ben bril paar keer kwijt geraakt nou dat is alsof je in andere wereld terecht komt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben een gevaar met de fiets momenteel.. laatste keer was alweer 1.5 maand geleden ...
Dat is ander verhaal.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:01 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
Zijn maat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jij? Gadverdamme wat een kutbericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |