In de supermarkt ja, dan wil je je er toch het liefst voor afsluiten.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dit. Ik vermijd sommige muziek. Soms kom je er niet onderuit als het in de supermarkt wordt gedraaid en dan loop je met een zwaar hart langs de kassa.
Aangezien je het zelf toch niet hoort kan je er wat vreselijks van maken.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef sig000 het volgende:
Ik ga mijn eigen mix maken voor de uitvaart, geen gelul gewoon muziek en klaar.
Vooral daar met al die mensen om je heen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de supermarkt ja, dan wil je je er toch het liefst voor afsluiten.
Wel heel handig voor de nabestaanden.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef sig000 het volgende:
Mijn man had zijn eigen dvd gemaakt voor zijn uitvaart. Dat was mooi maar het was ook praktisch.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef sig000 het volgende:
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:21 schreef sig000 het volgende:
Tranen over je wangen in de auto is niet erg, maar in de supermarkt wil je dat niet.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Vooral daar met al die mensen om je heen.
Nou bij een goeie aanbieding heb ik dat soms wel eensquote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tranen over je wangen in de auto is niet erg, maar in de supermarkt wil je dat niet.
De kist timmer ik ook zelf van ouwe pallets.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel heel handig voor de nabestaanden.
In de auto kun je snikken zoveel je wilt. Of je kunt de muziek uitzetten.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tranen over je wangen in de auto is niet erg, maar in de supermarkt wil je dat niet.
Wat fijn! Gewoon precies wat hij wilde!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn man had zijn eigen dvd gemaakt voor zijn uitvaart. Dat was mooi maar het was ook praktisch.
Lekker duurzaam ookquote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef sig000 het volgende:
[..]
De kist timmer ik ook zelf van ouwe pallets.
12 juni 2012 was de datum.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat fijn! Gewoon precies wat hij wilde!
Hoelang is dat inmiddels geleden Disana? Ik ben dat helemaal kwijt.
Lonka?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou bij een goeie aanbieding heb ik dat soms wel eens
Nou vanmiddag bij hele dure vaatwastabletten 8 voor 1 euroquote:
Heb jij dat met je zus niet ook? De herinnering en het verdriet lijken voor altijd te blijven.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
7 jaar alweer, het lijkt zoveel korter
Die krijgen een relaxte uitvaart met bier voor iedereenquote:Op donderdag 25 april 2019 22:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel heel handig voor de nabestaanden.
Nougatquote:
Ze hebben ook van die lekkere banaanvormige dingen met chocola erom, ik weet niet hoe ze heten.quote:
Die haal ik heel goeiekoop bij Lidl.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou vanmiddag bij hele dure vaatwastabletten 8 voor 1 euro
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |