Kun je niet samen met Outpost daar een topic over maken?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar is nog lange termijn.
De hitte is zich al aan het opbouwen.
Ik miste daardoor op Heathrow mn aansluitend vlucht naar Amsterdam op de terugvlucht uit Rioquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:17 schreef sig000 het volgende:
Gekkekoeienziekte wil je echt niet krijgen.
Je hersenen veranderen in een spons binnen half jaar.
Kan me aardig wat mei maanden herinneren dat het een aantal dagen rond de 30 graden uitkwam, maar hittegolf, pfff.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het uit komt. We gaan het zien. Een hittegolf in mei is uitzonderlijk, maar kijk nergens meer van op na 2018.
Klopt. Ach misschien liggen de kaarten morgen/overmorgen weer compleet anders.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan me aardig wat mei maanden herinneren dat het een aantal dagen rond de 30 graden uitkwam, maar hittegolf, pfff.
Ben ik voor. Wat een uiterst vervelend stel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je niet samen met Outpost daar een topic over maken?
Truste.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Mo is wakker. Dan moet ik altijd naar bed van mijn moedertje.![]()
![]()
Halleee.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:26 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ben ik voor. Wat een uiterst vervelend stel.
Mogguh
WEl een leuk voor BNW...quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:22 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kun je niet samen met Outpost daar een topic over maken?
Dat mogen ze onderling uitvechten .. Ik heb een Dysonquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:31 schreef sig000 het volgende:
Ik ben er nog niet uit welke het meest zielig is?
Hoi Sig en Sjoefquote:
Overpriced meuk, en dat mannetje van die reclame is vreselijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat mogen ze onderling uitvechten .. Ik heb een Dyson
Ik heb eindelijk een liedje gevonden die jij ook leuk moet vindenquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overpriced meuk, en dan mannetje van die reclame is vreselijk.
Zal naar 'achter' morgen een bericht sturen dat je het hier aan het verzieken bent. Redelijk onderbouwd en gestoeld op feiten. En namens een ruime meerderheid.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo ook maar eens een schoonheidsslaapje doen.
Die post in elke goedlopende SC steeds dezelfde nietszeggende bagger, het is te populair geworden hier helaas.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Sig en Sjoef![]()
Zo basket kieken (nba, playoffs). Maar de ergenis mbt dat vervelende sujet moest er even uit.
We zijn benieuwd , die van gisteren was NOKquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk een liedje gevonden die jij ook leuk moet vinden
Hoi ook Meau.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Overpriced meuk, en dat mannetje van die reclame is vreselijk.
Maar toch jaren '80. Gouden periode joh.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:37 schreef chufi het volgende:
[..]
We zijn benieuwd , die van gisteren was NOK
Raar dat die gast een vrijbrief heeft of neemt (en er mee wegkomt) om users weg te jagen en de boel te verzieken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Die post in elke goedlopende SC steeds dezelfde nietszeggende bagger, het is te populair geworden hier helaas.
Empathieloos wezenquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar toch jaren '80. Gouden periode joh.
Dat is wat vreemd beleid wel, ik zou zo'n collega niet moeten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Raar dat die gast een vrijbrief heeft of neemt (en er mee wegkomt) om users weg te jagen en de boel te verzieken.
OK, vreemd dat Ziggo het niet uitzendt.. Maar goed jij zult wel een ander lijntje hebben.. Kijk zequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Sig en Sjoef![]()
Zo basket kieken (nba, playoffs). Maar de ergenis mbt dat vervelende sujet moest er even uit.
KLB danquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk om die bagger daar te dumpen.
Echt heel vreemd ja..quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is wat vreemd beleid wel, ik zou zo'n collega niet moeten.
NBA leaugue pas. Met nog een paar anderen (vrinden).quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, vreemd dat Ziggo het niet uitzendt.. Maar goed jij zult wel een ander lijntje hebben.. Kijk ze
Ja toffe collegaquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:48 schreef Recce het volgende:
Gisteren was ook echt chic. Beetje tegen de mod hier ingaan terwijl die het moeilijk had.
Dat is me teveel van het goede.. Maar goed veel kijkplezierquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
NBA leaugue pas. Met nog een paar anderen (vrinden).
[ afbeelding ]
Kijk jij altijd via ziggo?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is me teveel van het goede.. Maar goed veel kijkplezier
Meeste wel jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk jij altijd via ziggo?
quote:
Begint over minuut of 20. 02.00 wordt aangegeven maar begint altijd wat later door paar extra reclame-blokken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, vreemd dat Ziggo het niet uitzendt.. Maar goed jij zult wel een ander lijntje hebben.. Kijk ze
Ik ook op zekerquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:52 schreef sig000 het volgende:
Op de crew BBQ had ik 'm op zijn bek geramd.
Ksst, je ging slapen, dwaasquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is wel fijn ja, ook met Martprachtvent!
Rekkieeeeequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, hij gaat zich vast vervelen en ergens anders kwallen over een paar dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |