Dat is wat vreemd beleid wel, ik zou zo'n collega niet moeten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:39 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Raar dat die gast een vrijbrief heeft of neemt (en er mee wegkomt) om users weg te jagen en de boel te verzieken.
OK, vreemd dat Ziggo het niet uitzendt.. Maar goed jij zult wel een ander lijntje hebben.. Kijk zequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:35 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hoi Sig en Sjoef![]()
Zo basket kieken (nba, playoffs). Maar de ergenis mbt dat vervelende sujet moest er even uit.
KLB danquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk om die bagger daar te dumpen.
Echt heel vreemd ja..quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:41 schreef sig000 het volgende:
[..]
Dat is wat vreemd beleid wel, ik zou zo'n collega niet moeten.
NBA leaugue pas. Met nog een paar anderen (vrinden).quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, vreemd dat Ziggo het niet uitzendt.. Maar goed jij zult wel een ander lijntje hebben.. Kijk ze
Ja toffe collegaquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:48 schreef Recce het volgende:
Gisteren was ook echt chic. Beetje tegen de mod hier ingaan terwijl die het moeilijk had.
Dat is me teveel van het goede.. Maar goed veel kijkplezierquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
NBA leaugue pas. Met nog een paar anderen (vrinden).
[ afbeelding ]
Kijk jij altijd via ziggo?quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is me teveel van het goede.. Maar goed veel kijkplezier
Meeste wel jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk jij altijd via ziggo?
quote:
Begint over minuut of 20. 02.00 wordt aangegeven maar begint altijd wat later door paar extra reclame-blokken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, vreemd dat Ziggo het niet uitzendt.. Maar goed jij zult wel een ander lijntje hebben.. Kijk ze
Ik ook op zekerquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:52 schreef sig000 het volgende:
Op de crew BBQ had ik 'm op zijn bek geramd.
Ksst, je ging slapen, dwaasquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is wel fijn ja, ook met Martprachtvent!
Rekkieeeeequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ach, hij gaat zich vast vervelen en ergens anders kwallen over een paar dagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |