Ja dat gaat nog, maar de cijfertjes van hoe ver nog zijn soms moeilijk te lezenquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
TV nog wel veilig op de heaumeautrainert?
Het blijft rot! Hopelijk komt er iets wat voorgoed een einde maakt aan die ellende.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Sja, zeker sterkte, maar zal lastig worden.
Nee ik niet , die maat van mequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:02 schreef Marsani het volgende:
[..]
Jij? Gadverdamme wat een kutbericht.
Hmm, wat zal dat een verademing zijn als het eenmaal is verholpen, Sjoef.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog, maar de cijfertjes van hoe ver nog zijn soms moeilijk te lezen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:08 schreef sig000 het volgende:
Ik maak me meer zorgen over Sjoef zijn ogen.
Ja hopelijk kunnen ze een paar goeie torische lenzen maken die me weer goed kunnen doen zien (liefst zonder bril)quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, wat zal dat een verademing zijn als het eenmaal is verholpen, Sjoef.
Ik smeer het wel eens op brood of mn tosti'squote:Op vrijdag 26 april 2019 01:09 schreef Marsani het volgende:
[..]
Met ribbelchips. Vandaag niet kunnen eten want steeds iets er tussendoor.
Mazzel voor diegene die ermee te maken krijgt als er een oplossing komt, maar er zijn helaas nog talloze andere ziekten waarmee je een ellendig einde hebt buiten kanker om.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het blijft rot! Hopelijk komt er iets wat voorgoed een einde maakt aan die ellende.
Ja helaas ..quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mazzel voor diegene die ermee te maken krijgt als er een oplossing komt, maar er zijn helaas nog talloze andere ziekten waarmee je een ellendig einde hebt buiten kanker om.
True. Dat MS bijvoorbeeld is ook gruwelijk zeg.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mazzel voor diegene die ermee te maken krijgt als er een oplossing komt, maar er zijn helaas nog talloze andere ziekten waarmee je een ellendig einde hebt buiten kanker om.
De tekenen zijn er dat we een hittegolf kunnen krijgen in mei....quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Neemt niet weg dat het de afgelopen dagen prachtig weer was.
Dan liever SM. De softe versie welteverstaan.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
True. Dat MS bijvoorbeeld is ook gruwelijk zeg.
Nee hč.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De tekenen zijn er dat we een hittegolf kunnen krijgen in mei....
Ghehequote:Op vrijdag 26 april 2019 01:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan liever SM. De softe versie welteverstaan.
En de hele dag maar Jacob roepen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:17 schreef sig000 het volgende:
Gekkekoeienziekte wil je echt niet krijgen.
Je hersenen veranderen in een spons binnen half jaar.
Als het om een hogedrukgebied boven Scandinavië gaat, kan je er bijna op wachten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja maar is nog lange termijn.
De hitte is zich al aan het opbouwen.
Aan het kruis op een veldquote:Op vrijdag 26 april 2019 01:18 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
En de hele dag maar Jacob roepen.
Ben benieuwd of het uit komt. We gaan het zien. Een hittegolf in mei is uitzonderlijk, maar kijk nergens meer van op na 2018.quote:Op vrijdag 26 april 2019 01:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het om een hogedrukgebied boven Scandinavië gaat, kan je er bijna op wachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |