Daarom krijg je ook meer meuk, POP Email is veel saverquote:
Dan gaat het hek los.quote:Op donderdag 25 april 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja pas na middernacht gaat het weer los ...
Heerlijk toch.quote:
Geen moeite met rust.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:17 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
Heb een week uitstel voor oplevering huurhuis. Wat willen ze veel van mij en wat zijn de prijzen hoog. Wandje sausen is 240 euro.
En de volgende bewoner schildert het weer in een andere kleur.. slaat nergens op.. Gelukkig zelf nooit meegemaaktquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:17 schreef Marsani het volgende:
[..]
Heerlijk toch.
Heb een week uitstel voor oplevering huurhuis. Wat willen ze veel van mij en wat zijn de prijzen hoog. Wandje sausen is 240 euro.
Als ik het niet doe dan ben ik 3205 euro kwijt. Moet twee wandjes sausen want de ene was blauw en de andere paars en moet wit. Voor en achtertuin onkruidvrij. Containers schoon. Kattenluikje eruit en glas er weer in. Gaatjes dicht en op kleur en structuur afwerken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geen moeite met rust.![]()
Een week uitstel is mooi meegenomen, maar is ook zo voorbij. Prijzen voor werkzaamheden in en rond het huis zijn absurd hoog. Zeg je nee, dan gaan ze naar een ander. Soms ontkom je er niet aan.
Chufgod, Ado toch gewonnenquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En de volgende bewoner schildert het weer in een andere kleur.. slaat nergens op.. Gelukkig zelf nooit meegemaakt
Erger, had al een bouwbedrijf aan de deur die vroeg wanneer ze de douche konden renoveren. Eentje die de asbest moest verwijderen en eentje voor nieuwe verwarmingen. Maar ach, ook geen zin in een rechtszaak.quote:Op vrijdag 26 april 2019 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
En de volgende bewoner schildert het weer in een andere kleur.. slaat nergens op.. Gelukkig zelf nooit meegemaakt
Nee Real, maar niet echt want andere dingenquote:Op vrijdag 26 april 2019 00:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Chufgod, Ado toch gewonnen
Jij zeker Sevilla gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |