Altijd.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad, omdat het je meestal op onverwachte momenteel overvalt.
Dat is mooi. Een herinnering is fijner dan de pijn.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb een hele jonge nicht verloren, en ik ben super fan van The Police en Sting ik heb dat echt jaren niet meer kunnen luisteren, maar na een jaar of 10 werd het luisteren weer een herinnering aan haar of zo
Dat is inderdaad mooi!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik heb een hele jonge nicht verloren, en ik ben super fan van The Police en Sting ik heb dat echt jaren niet meer kunnen luisteren, maar na een jaar of 10 werd het luisteren weer een herinnering aan haar of zo
Ik probeer altijd de pijn te vergeten en alleen aan de goede tijden te denken.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mooi. Een herinnering is fijner dan de pijn.
Ik ga ook richting bed, morgen weer werken en dan weekend.quote:
Overvalt het je nooit?quote:Op donderdag 25 april 2019 22:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik probeer altijd de pijn te vergeten en alleen aan de goede tijden te denken.
Vond ik ook!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Welterusten Dees. Het was plezierig zo even van gedachten te wisselen.
Dat wel maar het veranderen kan ik toch niet.quote:
Dat is ook zo. Slaap lekker, ik ga ook naar bed.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wel maar het veranderen kan ik toch niet.
Slaap lekker Disana.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Slaap lekker, ik ga ook naar bed.
Fake.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:55 schreef chufi het volgende:
Krijg ik op LinkedIn een bericht van Mohammed Ali ....
Trap er maar niet in.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:55 schreef chufi het volgende:
Krijg ik op LinkedIn een bericht van Mohammed Ali ....
Ja ik zag hem ook weer langs komen, maar 1 keer maarquote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
Die seksfilmpjes mail gaat ook nog rond, en ook een mail over verkeersovertredingen, echt elke dag verzinnen ze wat anders.
Heb 5 mailboxen maar krijg die mails niet?quote:Op donderdag 25 april 2019 23:04 schreef Gooddeal het volgende:
Die seksfilmpjes mail gaat ook nog rond, en ook een mail over verkeersovertredingen, echt elke dag verzinnen ze wat anders.
Jij staat toch op Ziggos blacklistquote:Op donderdag 25 april 2019 23:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
Heb 5 mailboxen maar krijg die mails niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |