Dat mag jij helemaal niet.quote:
Avond, ja idd goed nieuws van sacha.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Goede avond.
Sacha, wat een goed nieuws las ik. Zo blij voor je.
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Avond, ja idd goed nieuws van sacha.
L2B is aan het draaien skeet.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:40 schreef Gooddeal het volgende:
Goede avond.
Sacha, wat een goed nieuws las ik. Zo blij voor je.
Heb je nog toffe foto's gemaakt?quote:
Ik las het. Zo eens even luisteren.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
L2B is aan het draaien skeet.
Is echt jouw stijl.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:45 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik las het. Zo eens even luisteren.
Een aantal wel ja. Flamingo's, grote bonte specht, alleen via facebook wordt de kwaliteit zo slecht.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je nog toffe foto's gemaakt?
Specht.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Een aantal wel ja. Flamingo's, grote bonte specht, alleen via facebook wordt de kwaliteit zo slecht.
Ik moet me eens gaan verdiepen in een andere manier van uploaden.
Google en Microsoft hebben beide aardig wat gratis upload ruimtequote:Op donderdag 25 april 2019 21:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Een aantal wel ja. Flamingo's, grote bonte specht, alleen via facebook wordt de kwaliteit zo slecht.
Wat draait ie ... die ene die opbouwt?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
L2B is aan het draaien skeet.
Via Facebook is inderdaad een beetje zonde van je mooie foto's, waarom gebruik je niet iets als Imgur?quote:Op donderdag 25 april 2019 21:47 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ik heb gratis 1TB onlinequote:Op donderdag 25 april 2019 21:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Google en Microsoft hebben beide aardig wat gratis upload ruimte
Ja, ga ik me eens in verdiepen.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Via Facebook is inderdaad een beetje zonde van je mooie foto's, waarom gebruik je niet iets als Imgur?
quote:Op donderdag 25 april 2019 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat draait ie ... die ene die opbouwt?
Of wat Piet zegt.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:55 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ja, ga ik me eens in verdiepen.![]()
Zo slecht in dat soort dingen.
Woody Woodpecker heb je hem toch wel genoemd.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:53 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die kwam hier drinken, zo'n dorst dat hij mij op de koop toe nam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |