Komt goed, is de volgende stap.quote:Op donderdag 25 april 2019 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of wat Piet zegt.
Het is zonde van je mooie foto's.
Laten we ook al een soortgelijk topic hebben draaien hier bij ons ..quote:
Zulke liedjes kunnen mij in een flits terugbrengen naar die nare gebeurtenissen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
Liedjes met nare herinneringen zijn wel vaak degenen die je het meeste bijblijven.
Ja ook! Ik had dat laatst in de auto en wat kwam dat aan!quote:Op donderdag 25 april 2019 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
Liedjes met nare herinneringen zijn wel vaak degenen die je het meeste bijblijven.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:04 schreef Gooddeal het volgende:
Ja hè, dat is dan niet tegen te houden.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zulke liedjes kunnen mij in een flits terugbrengen naar die nare gebeurtenissen.
Nee, ineens zijn al die gevoelens terug.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, dat is dan niet tegen te houden.
Niemand denkt er graag aan terug maar het is toch wel weer een deel van je leven.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja hè, dat is dan niet tegen te houden.
Door deze tt durfde ik het aan om voor het eerst na mijn broers overlijden een nummer te luisteren van Ben Howard. The fear. Was een nummer die hij persé op zijn crematie wilde. Is 6 jaar geleden.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Zulke liedjes kunnen mij in een flits terugbrengen naar die nare gebeurtenissen.
Koop een geweer en start met kleiduivenschieten...quote:Op donderdag 25 april 2019 22:13 schreef sig000 het volgende:
Ik moet 3000 LP's meesjouwen wanneer ik ga verhuizen.
Natuurlijk komt dat keihard aan. Muziek doet dat met je. Er is een heleboel muziek die ik niet kan horen zonder weer in verdriet te verzinken. Zes jaar is trouwens nog niet erg lang geleden, je verdriet is nog vers.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Door deze tt durfde ik het aan om voor het eerst na mijn broers overlijden een nummer te luisteren van Ben Howard. The fear. Was een nummer die hij persé op zijn crematie wilde. Is 6 jaar geleden.
Toch komt dat binnen als een mokerslag.
Dat kleiduiven schieten zag ik al op jonge leeftijd niet zitten, was meer van de motorcross op hetzelfde terrein.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koop een geweer en start met kleiduivenschieten...![]()
Dat is waar. Muziek kan veel verwoorden.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk komt dat keihard aan. Muziek doet dat met je. Er is een heleboel muziek die ik niet kan horen zonder weer in verdriet te verzinken. Zes jaar is trouwens nog niet erg lang geleden, je verdriet is nog vers.
Muziek trekt dat echt allemaal naar boven en ik denk dat dat nooit meer over gaat. Ik durf de muziek van de crematie van mijn zus niet te gaan luisteren, maar heel af en toe hoor ik het toch ergens en dat komt dan zo binnen.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:11 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Door deze tt durfde ik het aan om voor het eerst na mijn broers overlijden een nummer te luisteren van Ben Howard. The fear. Was een nummer die hij persé op zijn crematie wilde. Is 6 jaar geleden.
Toch komt dat binnen als een mokerslag.
Mo probeert dat ook steeds.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Dat is waar. Muziek kan veel verwoorden.
Ja dit. Ik vermijd sommige muziek. Soms kom je er niet onderuit als het in de supermarkt wordt gedraaid en dan loop je met een zwaar hart langs de kassa.quote:Op donderdag 25 april 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muziek trekt dat echt allemaal naar boven en ik denk dat dat nooit meer over gaat. Ik durf de muziek van de crematie van mijn zus niet te gaan luisteren, maar heel af en toe hoor ik het toch ergens en dat komt dan zo binnen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Muziek trekt dat echt allemaal naar boven en ik denk dat dat nooit meer over gaat. Ik durf de muziek van de crematie van mijn zus niet te gaan luisteren, maar heel af en toe hoor ik het toch ergens en dat komt dan zo binnen.
quote:Op donderdag 25 april 2019 22:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk komt dat keihard aan. Muziek doet dat met je. Er is een heleboel muziek die ik niet kan horen zonder weer in verdriet te verzinken. Zes jaar is trouwens nog niet erg lang geleden, je verdriet is nog vers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |