quote:
Fijn dat het goed gaatquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn kleinzoon drinkt goed, hoorde ik net en poept ook flink.![]()
Zal mij vast van mij hebben
Ik ben er al geweest ! Lekker in mijn armen, heerlijk. en vandaag weer videochat gedaanquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:40 schreef TillyB het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaatHopelijk kan je 'm snel offline zien
Hoe is ie possie?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet niet denken aan een zoon, laat staan een klein zoon!![]()
Maar gefeliciteerd Amphorapotje!
Fijn!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben er al geweest ! Lekker in mijn armen, heerlijk. en vandaag weer videochat gedaan
Dat had ik bij de vorige ookquote:
Moet je al een tijdje voor klaar hebben gezeten!quote:
Hoi Possie,alles goed?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Moet je al een tijdje voor klaar hebben gezeten!![]()
Bij de radio werd ik altijd pissig als iemand dat deed. Mja daar is een ongeschreven regel dat de gene die sluit ook opent.
Geen idee hoe dat hier is, maar na de TT van het vorige toipic vroeg men er om!
Das in principe overal zo'n beetje dacht ik op enkeel topic mischien na.. zelfs hier wachten we wel een minuutje of zoquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij de radio werd ik altijd pissig als iemand dat deed. Mja daar is een ongeschreven regel dat de gene die sluit ook opent.
Er waren helaas andere aanleidingen die mij dat deden doen. Zeker na post 302 en daarvoor.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
2 minuten maarquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, gaat wel... Niet 100% maar ik heb inmiddels (eindelijkquote:
Dit was ook mijn eerste kaap in ruim 10 jaar. In het vorige topic dan. Niet goed, maar wel met een reden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Das in principe overal zo'n beetje dacht ik op enkeel topic mischien na.. zelfs hier wachten we wel een minuutje of zo
Oh superquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben er al geweest ! Lekker in mijn armen, heerlijk. en vandaag weer videochat gedaan
Was een topkaap.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:47 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dit was ook mijn eerste kaap in ruim 10 jaar. In het vorige topic dan. Niet goed, maar wel met een reden.
OK, doe het rustig aan zou ik zeggen en laat je niet gek maken ..quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, gaat wel... Niet 100% maar ik heb inmiddels (eindelijk) hulp gekregen van de gemeente en nu komt er elke week iemand langs om me te helpen en dat werkt erg goed!
Hoest met jou Chuf??
Ik begrijp je wel. Ik hoop dat je mij ook kunt begrijpen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 minuten maar![]()
Hier is het ook gebruikelijk dat degene die sluit ook opent, maar gezien de kaap van het vorige topic en het bericht van Amphora kunnen n ik het niet laten.
Ik hoop dat het mij vergeven wordt.
Slechte mensen altijd goed.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, lekker wel! Wie kan er klagen met zulk weer en Pasen?
Hoest met jou?
De jouwe was zeer terecht, een hele mooie!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je wel. Ik hoop dat je mij ook kunt begrijpen.
TR sas maar ffquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wég rosmantische OP.Een week aan gewerkt.
Ok.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:50 schreef chufi het volgende:
Maar laten we er geen gewoonte van maken van dat kapen OK Afgesproken?!
Dank !quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De jouwe was zeer terecht, een hele mooie!
Hey, je bent een vrouw dus uiteraard word het je vergeven.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
2 minuten maar![]()
Hier is het ook gebruikelijk dat degene die sluit ook opent, maar gezien de kaap van het vorige topic en het bericht van Amphora kon ik het niet laten.
Ik hoop dat het mij vergeven wordt.
Volgende week weer een kansquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wég rosmantische OP.Een week aan gewerkt.
Die ligt zo platquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is nog maar de vraag met De Dees in de buurt.
Nee, de timing dient juist te zijn.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Als we nu heel veel baggeren mag je zo nog een pogign wagen ..
Dat !quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, de timing dient juist te zijn.
Ja die is weggekaapt door een anderquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat er een kaper award was.
Das dan wel heel kut .. Wie had je zo rosmanteligs in gedachten ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, de timing dient juist te zijn.
Dat was het probleem nou juist, doordat ik me door niets gek liet maken raakte ik steeds meer geïsoleerd en verwaarloosd....quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:48 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, doe het rustig aan zou ik zeggen en laat je niet gek maken ..
Met mij kan het beter om dat ik zit te wachten tot ik aan mn staar geholpen kan worden.. deze zomer hoop ik nog ..
Jou eigenlijk, nu je nog slecht ziet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Das dan wel heel kut .. Wie had je zo rosmanteligs in gedachten ?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jou eigenlijk, nu je nog slecht ziet.
Ja dank Possie.. Jij ook veel sterkte met herstel in de samenleving...quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was het probleem hou juist, doordat ik me door niets gek liet maken raakte ik steeds meer geisoleerd en verwaarloosd....Tot iemand een hulpverlener van de gemeente op mij afstuurde.... Die zag hoe ik leef en eehm dat schijnt niet normaal te zijn.
Ik leef niet tussen afval, begrijp me niet verkeerd maar zoals ik er nu in sta was de hulp wel nodig ja...
Ik hoop dat je snel geholpen kan worden Chuf! Mijn pa heeft ook zo een behandeling gehad en had een dikke bril nodig (al ver voor zijn staar) maar nu nog maar aan 1 oog.Bij mn pa was het ook een ingreep van niks. Ik snap niet dat ze dat niet doen bij iedereen die een bril nodig heeft, kost 1x genoeg maar daarna scheelt het heel veel aan kosten voor een bril.
Sterkte alvast en ik hoop dat het voor jou net zo goed werkt als voor mijn pa.
jajaquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jou eigenlijk, nu je nog slecht ziet.
Soms is dat steuntje in de rug even nodig.Succes gewenst.quote:
Maak je niet zo druk dat boeit geen kuth verderquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
En als er iemand is die nu GVD nog niet begrijpt waarom ik kaapte, gratis advies :
Hans Anders !
Dank je, ik kijk het wel aan, ik heb al diverse psychs ed gehad en heb al sinds ą de jaren 90 het gevoel dat ik niet in deze samenleving pas en hoor enzo. 1 iemand zal dat niet zomaar veranderen maar het feit dat de gemeente inmiddels mijn problemen inziet opent vele deuren en misschien dat ik zo verder kom....quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank Possie.. Jij ook veel sterkte met herstel in de samenleving...
Ja ik hoor het overal, maar toch het idee dat gedoe aan mn ogen.. maar ja beter wordt het er nu ook niet op .. merk dat het nog steeds erger wordtquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:
@:Chufi Het komt goed, geloof me. Er zijn ergere dingen. Hou je sterk. Dat meen ik.
Geldt ook voor @:Outpost76 !
Hey GBquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk dat boeit geen kuth verder
De TT zegt wat anders.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk dat boeit geen kuth verder
ik begreep je welquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
En als er iemand is die nu GVD nog niet begrijpt waarom ik kaapte, gratis advies :
Hans Anders !
Thx!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soms is dat steuntje in de rug even nodig.Succes gewenst.
Thx! Lief van jullie allemaal maar ik moet het eerst allemaal nog zien. Zie mn andere berichten, weinig zin in herhaling...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:
@:Chufi Het komt goed, geloof me. Er zijn ergere dingen. Hou je sterk. Dat meen ik.
Geldt ook voor @:Outpost76 !
Oh ik zit net naar dat Google ding te schreeuwen voor muziek ik knal hem even aanquote:
Ja je zult het moeten doen met wat er op onze wereld voor handen is .. Ik speel ook nog steeds met de gedachte om toch ooit eens naar Spanje te gaan verhuizen ...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dank je, ik kijk het wel aan, ik heb al diverse psychs ed gehad en heb al sinds ą de jaren 90 het gevoel dat ik niet in deze samenleving pas en hoor enzo. 1 iemand zal dat niet zomaar veranderen maar het feit dat de gemeente inmiddels mijn problemen inziet opent vele deuren en misschien dat ik zo verder kom....
quote:
Ik kan er goed naar luisteren.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja vond ik vroeger al eigenlijk maar wel catchy nummers
Als je het kan financieel, zou ik het als ik jou was zeker doen! Dichter bij je dochter en een beter klimaat!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je zult het moeten doen met wat er op onze wereld voor handen is .. Ik speel ook nog steeds met de gedachte om toch ooit eens naar Spanje te gaan verhuizen ...
Nog ff en ik verhuis naar Reichshof.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je zult het moeten doen met wat er op onze wereld voor handen is .. Ik speel ook nog steeds met de gedachte om toch ooit eens naar Spanje te gaan verhuizen ...
Nou het was daar minder aangenaam dan hierquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je het kan financieel, zou ik het als ik jou was zeker doen! Dichter bij je dochter en een beter klimaat!
Ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Bandnaam is dan wel weer grappig gevonden
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
de hebben de reggae nach europa gebracht
Ze woonden gewoon in de UK hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Final Countdown.quote:
Whehehehe, ja dat is het klimaat wat veranderd. Een jaar of 10 geleden voorspelde ze al dat het in Nederland qua temperaturen de nieuwe Costa kon gaan worden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou het was daar minder aangenaam dan hier
Voorloper was ik.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar het was niet veel reggae in europe zo 1980
Mijn oudste verkoopt de hele boel hier over drie jaar en gaat naar Spanje, leuk voor hun...maar ikquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou het was daar minder aangenaam dan hier
Warm zat? Kom op man!quote:
Je moet ze loslaten .quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste verkoopt de hele boel hier over drie jaar en gaat naar Spanje, leuk voor hun...maar ik
Als ik dit hoor, wil ik altijd rum ipv whiskyquote:
Het ligt aan iets anders.....ze zijn al los hoor.quote:
Zo heeft mn zus een huis gekocht op Curaįao.... Ja leuk voor haar en haar kids maar ik zal mn neefjes en nichtje nooit meer zien....quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste verkoopt de hele boel hier over drie jaar en gaat naar Spanje, leuk voor hun...maar ik
Die heeft dr leven daar .. dus alleen als dr werk het zou vragen om hier gestationeerd te worden zou ze het doenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
Misschien (als het daar om gaat) je dochter hier heen halen.![]()
Ok en hoe oud is die?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je.........quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heeft mn zus een huis gekocht op Curaįao.... Ja leuk voor haar en haar kids maar ik zal mn neefjes en nichtje nooit meer zien....![]()
33quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
HallonNog een goede vrijdag(avond) voor zo lang het nog duurt
Logisch ook... Nouja dan is er maar 1 ding voor jou. Emigreren.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft dr leven daar .. dus alleen als dr werk het zou vragen om hier gestationeerd te worden zou ze het doen
Dan zou ik voorals nog in Spanje blijvenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
Maar als jij er net woont en haar werk vraagt haar om in bv Amerika of Australië te gaan werken....
Nou dit is op het randje alquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Idd wij willen ook nog blijven ademen thankyousomuch
Huis kopen in centraal Spanje en 4 cabina's of hoe heten die dingen, plaatsen met B&B.quote:
Hoi Petzi.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
Wel een hoge zitquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik rij in een Daewoo Matiz, niet echt patzerig
Petzo Patizquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:27 schreef Ghostbuster het volgende:
Mijn buuf kwam vanmiddag thuis en toen zei ze ha lieffie ha lieffie (tegen haar hond) dus ik halloooohet was even stil toen heel kort hallo buurman
Dat is een treurige auto.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
23.5quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja gelukkig is het binnen nog niet zo benauwd
Oh, dan kun je iig regelmatig op bezoek. Maar ik kan me voorstellen dat het niet echt leuk is...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Huis kopen in centraal Spanje en 4 cabina's of hoe heten die dingen, plaatsen met B&B.
Moet ie snel zijn, want veel de meeste plattelands fincas worden al door buitenlanders gekocht om of er zelf te gaan wonen of idd als B&B te verbouwenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Huis kopen in centraal Spanje en 4 cabina's of hoe heten die dingen, plaatsen met B&B.
Als ik jou was zou ik lekker in Nederland blijven, nergens is alles zo goed geregeld als in Nederland! Natuurlijk kunnen er veel dingen beter maar pas al je in het buitenland leeft weet je hoe goed het hier geregeld is.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan zou ik voorals nog in Spanje blijven
Ik heb af en toe de ventilator al aanquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb bijna al de neiging om de verkoel apparatuur al te gaan slepen, maar ja fucking April zeg
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, dan kun je iig regelmatig op bezoek. Maar ik kan me voorstellen dat het niet echt leuk is...
Ik ga dat niet meer meemaken..quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet ie snel zijn, want veel de meeste plattelands fincas worden al door buitenlanders gekocht om of er zelf te gaan wonen of idd als B&B te verbouwen
Hoi Petz.. Das al een tijdje uit de markt toch die Daewo ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Erg warm daar vaak.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:28 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, dan kun je iig regelmatig op bezoek. Maar ik kan me voorstellen dat het niet echt leuk is...
Hallon beidequote:
Ja zie je, maar die heb ik boven in mijn bergkamer, soort cool bleu daar aan fan'squote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb af en toe de ventilator al aan![]()
eventjes
Owwwwquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
[..]
Ik ga dat niet meer meemaken..
Ik zie het binnenkort wel weer hoe de zaken er voor staan mag ik hopenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik lekker in Nederland blijven, nergens is alles zo goed geregeld als in Nederland! Natuurlijk kunnen er veel dingen beter maar pas al je in het buitenland leeft weet je hoe goed het hier geregeld is.
Ventileutor is voor het eerst beneden blijven staan sinds afgelopen zomer. Zo te voelen was dat een verstandig plan. Niet normaal deze temps voor april.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb af en toe de ventilator al aan![]()
eventjes
Lekker dan Chuffquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Petz.. Das al een tijdje uit de markt toch die Daewo ?
Leef jij onder een plat dak ofzo? Het is hier 15 graden....quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:28 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb bijna al de neiging om de verkoel apparatuur al te gaan slepen, maar ja fucking April zeg
Leef jij onder de grond?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leef jij onder een plat dak ofzo? Het is hier 15 graden....
Ik vond dat maar irritant, liever een ventilator, kan je beter richten en schuiven en hoef je niet telkens aan dat gekke touwtje te gaan hangenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef Petzi het volgende:
Zo'n karrewiel aan het plafond schijnt een uitkomst te zijn
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zie je, maar die heb ik boven in mijn bergkamer, soort cool bleu daar aan fan's
Ah nog een hittehater gespotquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ventileutor is voor het eerst beneden blijven staan sinds afgelopen zomer. Zo te voelen was dat een verstandig plan. Niet normaal deze temps voor april.
Die platte dingen zijn echt ideaalquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vond dat maar irritant, liever een ventilator, kan je beter richten en schuiven en hoef je niet telkens aan dat gekke touwtje te gaan hangen
platte dingen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die platte dingen zijn echt ideaal
Ik heb ook een heerlijk koel huis. Alleen soms airco aan in de slaapkamer. In de woonkamer nog nooit nodig geweest in 7 jaar.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leef jij onder een plat dak ofzo? Het is hier 15 graden....
Nou... na amper drie dagen in de tuin beulen zie ik er alweer uit als een negert. Het was op sommige plekken niet te harden bij mijn ouders in de tuin.quote:
Daar ga ik wel van uit ja!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het binnenkort wel weer hoe de zaken er voor staan mag ik hopen
Kan er zó slecht tegen. Je zou gedurende de zomer in je koelkast gaan wonen, dat idee.quote:
Zal wel, het rijdt. En ziet er nog picobello uit, en zuinig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Petz.. Das al een tijdje uit de markt toch die Daewo ?
Echt een top ding super licht, ik hoop dat hij weer in de aanbieding komtquote:
YESSSSSSS TEAM NOORDPOOL GAAT UITBREIDENquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan er zó slecht tegen. Je zou gedurende de zomer in je koelkast gaan wonen, dat idee.
Ondanks haar naam zou vermoeden heb ik een vaag koudbloedig idee bij haar of zou dat komen omdat ze blauw is ?quote:
Dat begrijp ik, en maar scheppen en sjouwen in de zon, zweet overal..Mooi dat je dat doet en kunt doen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou... na amper drie dagen in de tuin beulen zie ik er alweer uit als een negert. Het was op sommige plekken niet te harden bij mijn ouders in de tuin.
Ohquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een top ding super licht, ik hoop dat hij weer in de aanbieding komt
https://i.gyazo.com/25ffc4b30e98dc817546f3a8531cade8.png
Niet schamen daarvoor, als ik zeg wat ik heb, lachen ze harder.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zal wel, het rijdt. En ziet er nog picobello uit, en zuinig.
Da's niet meer met een touwtje johquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vond dat maar irritant, liever een ventilator, kan je beter richten en schuiven en hoef je niet telkens aan dat gekke touwtje te gaan hangen
Ja verschrikkelijke lelijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
OhEn dat is beter dan een gewone? Ik heb wel een vrij stevige die goed hard kan. Hij is wel lelijk hoor die platte, sjezus.
Airco is zo slecht.... Daarbij is niet bewezen dat je er beter door slaapt. Milieu en alles de laatste tijd?? Skip dan als eerste je airco en leer te leven met warmere temperaturen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb ook een heerlijk koel huis. Alleen soms airco aan in de slaapkamer. In de woonkamer nog nooit nodig geweest in 7 jaar.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
YESSSSSSS TEAM NOORDPOOL GAAT UITBREIDEN
Ik gedurende winter in mn oven....quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan er zó slecht tegen. Je zou gedurende de zomer in je koelkast gaan wonen, dat idee.
Uhmm als ik dat zo lees zonder op de link te drukken.....quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
OhEn dat is beter dan een gewone? Ik heb wel een vrij stevige die goed hard kan. Hij is wel lelijk hoor die platte, sjezus.
Buiten het werk om waren er amper plekken waar je lekker kon zitten, zo heet was het er vandaag. Veel wespen en hoornaars ook. Echt debiel voor april.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, en maar scheppen en sjouwen in de zon, zweet overal..Mooi dat je dat doet en kunt doen.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Airco is zo slecht.... Daarbij is niet bewezen dat je er beter door slaapt. Milieu en alles de laatste tijd?? Skip dan als eerste je airco en leer te leven met warmere temperaturen.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gedurende winter in mn oven....
Ik schaam me niet hoor. Ben supertevreden met mijn toetoetquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet schamen daarvoor, als ik zeg wat ik heb, lachen ze harder.
Check de radio link.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Uhmm als ik dat zo lees zonder op de link te drukken.....
Ik slaap wel beter in airco hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Airco is zo slecht.... Daarbij is niet bewezen dat je er beter door slaapt. Milieu en alles de laatste tijd?? Skip dan als eerste je airco en leer te leven met warmere temperaturen.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gast het is nu ongeveer 20 graden in mn huis en ik zit hier achter mn pc met een tshirt, een longsleve, 2 truien en een Fleece vest....Maar als bij de longsleve 1 mouw te hoog zit krijg ik t al koud....quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik slaap wel beter in airco hoorbeste uitvinding ooit, op internet na dan uiteraard
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je anorexia?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gast het is nu ongeveer 20 graden in mn huis en ik zit hier achter mn pc met een tshirt, een longsleve, 2 truien en een Fleece vest....Maar als bij de longsleve 1 mouw te hoog zit krijg ik t al koud....
Hier liggen altijd standaard een paar dekens op de bankquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gedurende winter in mn oven....
omg over dekens beginnen #controversieelquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier liggen altijd standaard een paar dekens op de bank
#teamkoukleum
Ohhhh ja maar ik hoef geen 80 decibel met een slang ding, ik wil z'on unitquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb geen airco helaas maar weleens in geslapen en dat is gewoon.. hemels
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb geen airco helaas maar weleens in geslapen en dat is gewoon.. hemels
Hoe ziet dat eruit een unit?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ohhhh ja maar ik hoef geen 80 decibel met een slang ding, ik wil z'on unit
Alles split hier. Super gaaf. Zonnepaneeltjes doen de restquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ohhhh ja maar ik hoef geen 80 decibel met een slang ding, ik wil z'on unit
Nou nee hoor gewoon de hele nacht doorquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]1 uurtje is genoeg ! Heeeeerlijk.
En dan loop je buiten tegen een muur van warmte op. Snotter snotterquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat ze dat niet meer gaan aanbieden ook in huurwoningen Airco's
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alles split hier. Super gaaf. Zonnepaneeltjes doen de rest
Ik kom niet buiten zomersquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef Petzi het volgende:
[..]
En dan loop je buiten tegen een muur van warmte op. Snotter snotter
Ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou nee hoor gewoon de hele nacht door![]()
Oooh zo ohja ik weet het alweerquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat grote ding komt buiten
https://i.gyazo.com/70117cf75dd53c982c966f722b2b1542.png
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Buitenunit:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou nee hoor gewoon de hele nacht door![]()
weer lekker subtiel gesprek dit
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Buitenunit:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Die !!!!!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Buitenunit:
[ afbeelding ]
Binnen:
[ afbeelding ]
Het is echt oneerlijk verdeeld in de wereldquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Heel pauper Amerika heeft Airco's, en hier moet je rijk zijn
Zolangie het doet wat je toettoet doen moet is het goedquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik schaam me niet hoor. Ben supertevreden met mijn toetoet
Binnen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:44 schreef TillyB het volgende:
[..]who needs buiten wanneer je een airco hebt
Airco kost tegenwoordig niet zoveel meer, is effectief én zuinig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Heel pauper Amerika heeft Airco's, en hier moet je rijk zijn
Iedereen mag! Doe wat je niet laten kan. Dat doe ik ook, weet alleen wel dat je airco heel erg slecht is voor het milieu. Thats my 2 cents.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]Ik leef, dus ik geniet. Zo lang het mag.
Maak het milieu maar warmer en warmer omdat jij zo nodig in een koele kamer wil slapen....quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik slaap wel beter in airco hoorbeste uitvinding ooit, op internet na dan uiteraard
Nopequote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:41 schreef cafca het volgende:
[..]
#teamkoukleum
Ja, maar in Amerika wonen ze in huizen van triplexquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:46 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is echt oneerlijk verdeeld in de wereld
Het valt idd mee jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Airco kost tegenwoordig niet zoveel meer, is effectief én zuinig.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar in Amerika wonen ze in huizen van triplex
Ik betaalde voor een split van12.000 btu bij de gamma 500 euro 7 jaar geleden. Mijn maatje heeft afgeperst e.d. Na zonnepanelen, mijn beste investering.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Airco kost tegenwoordig niet zoveel meer, is effectief én zuinig.
Afgeperst? ala mafia de Gamma bedreigd?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik betaalde voor een split van12.000 btu bij de gamma 500 euro 7 jaar geleden. Mijn maatje heeft afgeperst e.d. Na zonnepanelen, mijn beste investering.![]()
Heb er twee gekocht
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef Petzi het volgende:
Niets mis met wat zweet in je bilnaad hoor. laat de zon maar schijnen.
Het gas, en ontluchten vriendquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Afgeperst? ala mafia de Gamma bedreigd?
Ik wil vooral graag überhaupt een paar uur slapen. En ja milieu dat is een dingetje maar zo'n zomer als afgelopen jaar is echt niet te doen. Dan ga ik ff heel kinderachtig naar alle zonaanbidders wijzen die elk jaar met het vliegtuig op vakantie gaan naar de zon.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:46 schreef Outpost76 het volgende:
Maak het milieu maar warmer en warmer omdat jij zo nodig in een koele kamer wil slapen....
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef Petzi het volgende:
Krijg je hongerquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn koelkast begint herrie te maken.
24u kap ik ermee.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef Petzi het volgende:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
Hoeveel is die Airco Gamma meneerT? 2000 euro
* Ghostbuster revolver trekt
Toen de zonnepanelen hier eindelijk lagen zou ik een offerte krijgen voor 2 stuks split units. Huis- en slaapkamer. Nooit offerte gekregen en nu heeft niemand blijkbaar tijd meer.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik betaalde voor een split van12.000 btu bij de gamma 500 euro 7 jaar geleden. Mijn maatje heeft afgeperst e.d. Na zonnepanelen, mijn beste investering.![]()
Heb er twee gekocht
Ja, en tegeltuintjes.....quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Die klimaat hysterie slaat een beetje door, nu zijn de buurt vijvers weer een probleem qua CO2
Rap weg ermee.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn koelkast begint herrie te maken.
Ja hoor, van mij mag je.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik rij maar 3000 km per jaar met de auto. Dus geen extra CO2, dus mag ik airco![]()
Dan laat je er toch alg in gedijen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Die klimaat hysterie slaat een beetje door, nu zijn de buurt vijvers weer een probleem qua CO2
quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik lig op mijn dak met dit weerquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen de zonnepanelen hier eindelijk lagen zou ik een offerte krijgen voor 2 stuks split units. Huis- en slaapkamer. Nooit offerte gekregen en nu heeft niemand blijkbaar tijd meer.Denk dat ik het via Enexis ga regelen. Geen zin meer in die stink hitte.
Snap ik, dat spoort ook niet, ik ga nergens heen en geniet van de zon op mijn balkon. Maar een airco aanschaffen omdat je niet tegen de hitte kan? Zo fokking slecht voor het milieu!!! Serieus! Al die warmte pomp je naar buiten omdat je huis niet goed genoeg geïsoleerd is.... Zorg daar eerst voor, warmte bescherming ipv een airco aanschaffen in een huis wat wellicht zo lek is als een mandje qua warmte.... Daarbij, hoe meer arco's hoe sneller het nog warmer word en je meer vraagt van je airco enz enz enzquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wil vooral graag überhaupt een paar uur slapen. En ja milieu dat is een dingetje maar zo'n zomer als afgelopen jaar is echt niet te doen. Dan ga ik ff heel kinderachtig naar alle zonaanbidders wijzen die elk jaar met het vliegtuig op vakantie gaan naar de zon.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik lig op mijn dak met dit weer
Jaquote:
Omg, ja.quote:
Nou nee hoor prima geïsoleerd. Het duurt hier ook altijd wel een tijdje voordat de hitte naar binnen komt. Maar als het echt lang heet is dan gebeurt dat sowieso, elke zomer wel. En ik ben een muts die zo lang mogelijk alles dicht houdt en alleen 's avonds af laat koelen etc.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik, dat spoort ook niet, ik ga nergens heen en geniet van de zon op mijn balkon. Maar een airco aanschaffen omdat je niet tegen de hitte kan? Zo fokking slecht voor het milieu!!! Serieus! Al die warmte pomp je naar buiten omdat je huis niet goed genoeg geïsoleerd is.... Zorg daar eerst voor, warmte bescherming ipv een airco aanschaffen in een huis wat wellicht zo lek is als een mandje qua warmte....
Huis niet goed geisoleerd?????? LOL Ik heb 0 op de meter !!!! Nu u weer, omdat ik een uurtje de airco aan heb...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik, dat spoort ook niet, ik ga nergens heen en geniet van de zon op mijn balkon. Maar een airco aanschaffen omdat je niet tegen de hitte kan? Zo fokking slecht voor het milieu!!! Serieus! Al die warmte pomp je naar buiten omdat je huis niet goed genoeg geïsoleerd is.... Zorg daar eerst voor, warmte bescherming ipv een airco aanschaffen in een huis wat wellicht zo lek is als een mandje qua warmte....
De stickers doen het 'm hč.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je gaat toch wat hechten aan zo'n ding.
A++quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:57 schreef sig000 het volgende:
Die arme Outpost is helemaal in verwarring nu.
Je drinkt zeker ook thee.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:41 schreef cafca het volgende:
[..]
#teamkoukleum
Niet pesten, dat is heel vervelendquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:57 schreef sig000 het volgende:
Goed bezig maar dan blijft het feit dat je warmte de atmosfeer in blaast en dus de atmosfeer nog warmer maakt. En ik snap, jij alleen doet niets veranderen aan de temperatuur maar wat denk je van al die honderd duizenden en of wellicht miljoenen mensen die het zelfde doen??quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou nee hoor prima geïsoleerd. Het duurt hier ook altijd wel een tijdje voordat de hitte naar binnen komt. Maar als het echt lang heet is dan gebeurt dat sowieso, elke zomer wel. En ik ben een muts die zo lang mogelijk alles dicht houdt en alleen 's avonds af laat koelen etc.
ja moeten ze en nu was ook "Freeze"quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
Nu snap ik @:Mario390 Ik hoorde Maniac en die Italiener gingen dansen als een gekke
waarom?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:57 schreef sig000 het volgende:
0 op de meter, wat bedoel je daar mee?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Huis niet goed geisoleerd?????? LOL Ik heb 0 op de meter !!!! Nu u weer, omdat ik een uurtje de airco aan heb...
Nou dat is echt wel een probleem door de overdaad aan verharding stroomt al het regenwater naar het riool, waardoor het grondwater te laag komt te staan, er onnodig schoon water verpompt moet worden naar de waterzuivering, die door tr schoon water ook nog eens minder goed werkt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omg, ja.Schuld van burger, insecten sterfte blaat bla.... water loopt niet correct weg, riool probeem, blablablaaaaaaat..
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
Ohja, ter compensatie heb ik dan weer vrij weinig de kachel aan 's winters, dusssssssss
Sjips, gemistquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja pesten op het werk vanavond zitten kijken nog
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
Ohja, ter compensatie heb ik dan weer vrij weinig de kachel aan 's winters, dusssssssss
Ja helemaal mee eens, maar ik functioneer gewoon niet meer als toch al chronisch zieke en dan óók nog eens niet slapen.. En kan moeilijk de hele zomer mezelf ziekmelden of wel?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed bezig maar dan blijft het feit dat je warmte de atmosfeer in blaast en dus de atmosfeer nog warmer maakt. En ik snap, jij alleen doet niets veranderen aan de temperatuur maar wat denk je van al die honderd duizenden en of wellicht miljoenen mensen die het zelfde doen??
Geen zin om alles te lezen .. zal wel ergens een foute denkwijze in zittenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/groe(...)end-auto-s~a3e44c7e/
Dat ik zoveel stroom opwek met panelen, icm hybride-gas-ketel dat ik geen verbruik heb qua gas en stroom. Dat.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
0 op de meter, wat bedoel je daar mee?
Dat is erg lastig.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens, maar ik functioneer gewoon niet meer als toch al chronisch zieke en dan óók nog eens niet slapen.. En kan moeilijk de hele zomer mezelf ziekmelden of wel?
Ah oook dat doens ze.. Hoelang blijft die ouwe nog ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja moeten ze en nu was ook "Freeze"
Ja naja toen ik nog kerngezond was vond ik het ook al hels die zomers eerlijk gezegdquote:
Dat heft een airco gebruik dan toch weer goed op, z'on gelul ook als iedereen gewoon de dingen doet die helpen voor een beter klimaat, in zijn situatie dan is het best zat, dat vingerwijzen schiet ook niet opquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat ik zoveel stroom opwek met panelen, icm hybride-gas-ketel dat ik geen verbruik heb qua gas en stroom. Dat.
Het moet wel heel hard regenen voordat het richting straat loopt. Het zakt prima weg tussen de voegen hier. Als het al regent.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou dat is echt wel een probleem door de overdaad aan verharding stroomt al het regenwater naar het riool, waardoor het grondwater te laag komt te staan, er onnodig schoon water verpompt moet worden naar de waterzuivering, die door tr schoon water ook nog eens minder goed werkt.
Eens en dat wist ik niet. In jouw geval moet je het gewoon blijven gebruiken maar al die andere die het uit gemak gebruiken zouden zich eens moeten beseffen wat ze doen... Helaas is een airco nog steeds een luxe product die iedereen graag wil hebben terwijl ze onze planeet er totaal me verneuken.... Het zijn inmiddels niet eens meer de broeikasgassen.... Maar de miljoenen airco's die hete lucht in de atmosfeer gooien. Tenminste dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens, maar ik functioneer gewoon niet meer als toch al chronisch zieke en dan óók nog eens niet slapen.. En kan moeilijk de hele zomer mezelf ziekmelden of wel?
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:03 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat heft een airco gebruik dan toch weer goed op, z'on gelul ook als iedereen gewoon de dingen doet die helpen voor een beter klimaat, in zijn situatie dan is het best zat, dat vingerwijzen schiet ook niet op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |