Da's niet meer met een touwtje johquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vond dat maar irritant, liever een ventilator, kan je beter richten en schuiven en hoef je niet telkens aan dat gekke touwtje te gaan hangen
Ja verschrikkelijke lelijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
OhEn dat is beter dan een gewone? Ik heb wel een vrij stevige die goed hard kan. Hij is wel lelijk hoor die platte, sjezus.
Airco is zo slecht.... Daarbij is niet bewezen dat je er beter door slaapt. Milieu en alles de laatste tijd?? Skip dan als eerste je airco en leer te leven met warmere temperaturen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb ook een heerlijk koel huis. Alleen soms airco aan in de slaapkamer. In de woonkamer nog nooit nodig geweest in 7 jaar.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef TillyB het volgende:
[..]
YESSSSSSS TEAM NOORDPOOL GAAT UITBREIDEN
Ik gedurende winter in mn oven....quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan er zó slecht tegen. Je zou gedurende de zomer in je koelkast gaan wonen, dat idee.
Uhmm als ik dat zo lees zonder op de link te drukken.....quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
OhEn dat is beter dan een gewone? Ik heb wel een vrij stevige die goed hard kan. Hij is wel lelijk hoor die platte, sjezus.
Buiten het werk om waren er amper plekken waar je lekker kon zitten, zo heet was het er vandaag. Veel wespen en hoornaars ook. Echt debiel voor april.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, en maar scheppen en sjouwen in de zon, zweet overal..Mooi dat je dat doet en kunt doen.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Airco is zo slecht.... Daarbij is niet bewezen dat je er beter door slaapt. Milieu en alles de laatste tijd?? Skip dan als eerste je airco en leer te leven met warmere temperaturen.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gedurende winter in mn oven....
Ik schaam me niet hoor. Ben supertevreden met mijn toetoetquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Niet schamen daarvoor, als ik zeg wat ik heb, lachen ze harder.
Check de radio link.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Uhmm als ik dat zo lees zonder op de link te drukken.....
Ik slaap wel beter in airco hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:36 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Airco is zo slecht.... Daarbij is niet bewezen dat je er beter door slaapt. Milieu en alles de laatste tijd?? Skip dan als eerste je airco en leer te leven met warmere temperaturen.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gast het is nu ongeveer 20 graden in mn huis en ik zit hier achter mn pc met een tshirt, een longsleve, 2 truien en een Fleece vest....Maar als bij de longsleve 1 mouw te hoog zit krijg ik t al koud....quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik slaap wel beter in airco hoorbeste uitvinding ooit, op internet na dan uiteraard
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heb je anorexia?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Gast het is nu ongeveer 20 graden in mn huis en ik zit hier achter mn pc met een tshirt, een longsleve, 2 truien en een Fleece vest....Maar als bij de longsleve 1 mouw te hoog zit krijg ik t al koud....
Hier liggen altijd standaard een paar dekens op de bankquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik gedurende winter in mn oven....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |