quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zie je, maar die heb ik boven in mijn bergkamer, soort cool bleu daar aan fan's
Ah nog een hittehater gespotquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:31 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ventileutor is voor het eerst beneden blijven staan sinds afgelopen zomer. Zo te voelen was dat een verstandig plan. Niet normaal deze temps voor april.
Die platte dingen zijn echt ideaalquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik vond dat maar irritant, liever een ventilator, kan je beter richten en schuiven en hoef je niet telkens aan dat gekke touwtje te gaan hangen
platte dingen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Die platte dingen zijn echt ideaal
Ik heb ook een heerlijk koel huis. Alleen soms airco aan in de slaapkamer. In de woonkamer nog nooit nodig geweest in 7 jaar.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Leef jij onder een plat dak ofzo? Het is hier 15 graden....
Nou... na amper drie dagen in de tuin beulen zie ik er alweer uit als een negert. Het was op sommige plekken niet te harden bij mijn ouders in de tuin.quote:
Daar ga ik wel van uit ja!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie het binnenkort wel weer hoe de zaken er voor staan mag ik hopen
Kan er zó slecht tegen. Je zou gedurende de zomer in je koelkast gaan wonen, dat idee.quote:
Zal wel, het rijdt. En ziet er nog picobello uit, en zuinig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoi Petz.. Das al een tijdje uit de markt toch die Daewo ?
Echt een top ding super licht, ik hoop dat hij weer in de aanbieding komtquote:
YESSSSSSS TEAM NOORDPOOL GAAT UITBREIDENquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Kan er zó slecht tegen. Je zou gedurende de zomer in je koelkast gaan wonen, dat idee.
Ondanks haar naam zou vermoeden heb ik een vaag koudbloedig idee bij haar of zou dat komen omdat ze blauw is ?quote:
Dat begrijp ik, en maar scheppen en sjouwen in de zon, zweet overal..Mooi dat je dat doet en kunt doen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou... na amper drie dagen in de tuin beulen zie ik er alweer uit als een negert. Het was op sommige plekken niet te harden bij mijn ouders in de tuin.
Ohquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt een top ding super licht, ik hoop dat hij weer in de aanbieding komt
https://i.gyazo.com/25ffc4b30e98dc817546f3a8531cade8.png
Niet schamen daarvoor, als ik zeg wat ik heb, lachen ze harder.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zal wel, het rijdt. En ziet er nog picobello uit, en zuinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |