Thx! Lief van jullie allemaal maar ik moet het eerst allemaal nog zien. Zie mn andere berichten, weinig zin in herhaling...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:
@:Chufi Het komt goed, geloof me. Er zijn ergere dingen. Hou je sterk. Dat meen ik.
Geldt ook voor @:Outpost76 !
Oh ik zit net naar dat Google ding te schreeuwen voor muziek ik knal hem even aanquote:
Ja je zult het moeten doen met wat er op onze wereld voor handen is .. Ik speel ook nog steeds met de gedachte om toch ooit eens naar Spanje te gaan verhuizen ...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dank je, ik kijk het wel aan, ik heb al diverse psychs ed gehad en heb al sinds ą de jaren 90 het gevoel dat ik niet in deze samenleving pas en hoor enzo. 1 iemand zal dat niet zomaar veranderen maar het feit dat de gemeente inmiddels mijn problemen inziet opent vele deuren en misschien dat ik zo verder kom....
quote:
Ik kan er goed naar luisteren.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja vond ik vroeger al eigenlijk maar wel catchy nummers
Als je het kan financieel, zou ik het als ik jou was zeker doen! Dichter bij je dochter en een beter klimaat!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je zult het moeten doen met wat er op onze wereld voor handen is .. Ik speel ook nog steeds met de gedachte om toch ooit eens naar Spanje te gaan verhuizen ...
Nog ff en ik verhuis naar Reichshof.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je zult het moeten doen met wat er op onze wereld voor handen is .. Ik speel ook nog steeds met de gedachte om toch ooit eens naar Spanje te gaan verhuizen ...
Nou het was daar minder aangenaam dan hierquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Als je het kan financieel, zou ik het als ik jou was zeker doen! Dichter bij je dochter en een beter klimaat!
Ja.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Bandnaam is dan wel weer grappig gevonden
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
de hebben de reggae nach europa gebracht
Ze woonden gewoon in de UK hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
Final Countdown.quote:
Whehehehe, ja dat is het klimaat wat veranderd. Een jaar of 10 geleden voorspelde ze al dat het in Nederland qua temperaturen de nieuwe Costa kon gaan worden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou het was daar minder aangenaam dan hier
Voorloper was ik.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar het was niet veel reggae in europe zo 1980
Mijn oudste verkoopt de hele boel hier over drie jaar en gaat naar Spanje, leuk voor hun...maar ikquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou het was daar minder aangenaam dan hier
Warm zat? Kom op man!quote:
Je moet ze loslaten .quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste verkoopt de hele boel hier over drie jaar en gaat naar Spanje, leuk voor hun...maar ik
Als ik dit hoor, wil ik altijd rum ipv whiskyquote:
Het ligt aan iets anders.....ze zijn al los hoor.quote:
Zo heeft mn zus een huis gekocht op Curaįao.... Ja leuk voor haar en haar kids maar ik zal mn neefjes en nichtje nooit meer zien....quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste verkoopt de hele boel hier over drie jaar en gaat naar Spanje, leuk voor hun...maar ik
Die heeft dr leven daar .. dus alleen als dr werk het zou vragen om hier gestationeerd te worden zou ze het doenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
Misschien (als het daar om gaat) je dochter hier heen halen.![]()
Ok en hoe oud is die?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik begrijp je.........quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heeft mn zus een huis gekocht op Curaįao.... Ja leuk voor haar en haar kids maar ik zal mn neefjes en nichtje nooit meer zien....![]()
33quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
HallonNog een goede vrijdag(avond) voor zo lang het nog duurt
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
Logisch ook... Nouja dan is er maar 1 ding voor jou. Emigreren.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft dr leven daar .. dus alleen als dr werk het zou vragen om hier gestationeerd te worden zou ze het doen
Dan zou ik voorals nog in Spanje blijvenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
Maar als jij er net woont en haar werk vraagt haar om in bv Amerika of Australië te gaan werken....
Nou dit is op het randje alquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Idd wij willen ook nog blijven ademen thankyousomuch
Huis kopen in centraal Spanje en 4 cabina's of hoe heten die dingen, plaatsen met B&B.quote:
Hoi Petzi.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |