Maak je niet zo druk dat boeit geen kuth verderquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
En als er iemand is die nu GVD nog niet begrijpt waarom ik kaapte, gratis advies :
Hans Anders !
Dank je, ik kijk het wel aan, ik heb al diverse psychs ed gehad en heb al sinds ą de jaren 90 het gevoel dat ik niet in deze samenleving pas en hoor enzo. 1 iemand zal dat niet zomaar veranderen maar het feit dat de gemeente inmiddels mijn problemen inziet opent vele deuren en misschien dat ik zo verder kom....quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dank Possie.. Jij ook veel sterkte met herstel in de samenleving...
Ja ik hoor het overal, maar toch het idee dat gedoe aan mn ogen.. maar ja beter wordt het er nu ook niet op .. merk dat het nog steeds erger wordtquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:
@:Chufi Het komt goed, geloof me. Er zijn ergere dingen. Hou je sterk. Dat meen ik.
Geldt ook voor @:Outpost76 !
Hey GBquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk dat boeit geen kuth verder
De TT zegt wat anders.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:06 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Maak je niet zo druk dat boeit geen kuth verder
ik begreep je welquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:05 schreef Amphorapotje het volgende:
En als er iemand is die nu GVD nog niet begrijpt waarom ik kaapte, gratis advies :
Hans Anders !
Thx!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:04 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Soms is dat steuntje in de rug even nodig.Succes gewenst.
Thx! Lief van jullie allemaal maar ik moet het eerst allemaal nog zien. Zie mn andere berichten, weinig zin in herhaling...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:02 schreef Amphorapotje het volgende:
@:Chufi Het komt goed, geloof me. Er zijn ergere dingen. Hou je sterk. Dat meen ik.
Geldt ook voor @:Outpost76 !
Oh ik zit net naar dat Google ding te schreeuwen voor muziek ik knal hem even aanquote:
Ja je zult het moeten doen met wat er op onze wereld voor handen is .. Ik speel ook nog steeds met de gedachte om toch ooit eens naar Spanje te gaan verhuizen ...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:06 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dank je, ik kijk het wel aan, ik heb al diverse psychs ed gehad en heb al sinds ą de jaren 90 het gevoel dat ik niet in deze samenleving pas en hoor enzo. 1 iemand zal dat niet zomaar veranderen maar het feit dat de gemeente inmiddels mijn problemen inziet opent vele deuren en misschien dat ik zo verder kom....
quote:
Ik kan er goed naar luisteren.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ja vond ik vroeger al eigenlijk maar wel catchy nummers
Als je het kan financieel, zou ik het als ik jou was zeker doen! Dichter bij je dochter en een beter klimaat!quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je zult het moeten doen met wat er op onze wereld voor handen is .. Ik speel ook nog steeds met de gedachte om toch ooit eens naar Spanje te gaan verhuizen ...
Nog ff en ik verhuis naar Reichshof.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja je zult het moeten doen met wat er op onze wereld voor handen is .. Ik speel ook nog steeds met de gedachte om toch ooit eens naar Spanje te gaan verhuizen ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |