Zo heeft mn zus een huis gekocht op Curaçao.... Ja leuk voor haar en haar kids maar ik zal mn neefjes en nichtje nooit meer zien....quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste verkoopt de hele boel hier over drie jaar en gaat naar Spanje, leuk voor hun...maar ik
Die heeft dr leven daar .. dus alleen als dr werk het zou vragen om hier gestationeerd te worden zou ze het doenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:16 schreef Outpost76 het volgende:
Misschien (als het daar om gaat) je dochter hier heen halen.![]()
Ok en hoe oud is die?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Mijn oudste verkoopt de hele boel hier over drie jaar en gaat naar Spanje, leuk voor hun...maar ik
Ik begrijp je.........quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo heeft mn zus een huis gekocht op Curaçao.... Ja leuk voor haar en haar kids maar ik zal mn neefjes en nichtje nooit meer zien....![]()
33quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
HallonNog een goede vrijdag(avond) voor zo lang het nog duurt
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
Logisch ook... Nouja dan is er maar 1 ding voor jou. Emigreren.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heeft dr leven daar .. dus alleen als dr werk het zou vragen om hier gestationeerd te worden zou ze het doen
Dan zou ik voorals nog in Spanje blijvenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:24 schreef Outpost76 het volgende:
Maar als jij er net woont en haar werk vraagt haar om in bv Amerika of Australië te gaan werken....
Nou dit is op het randje alquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Idd wij willen ook nog blijven ademen thankyousomuch
Huis kopen in centraal Spanje en 4 cabina's of hoe heten die dingen, plaatsen met B&B.quote:
Hoi Petzi.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:23 schreef Petzi het volgende:
Wel een hoge zitquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik rij in een Daewoo Matiz, niet echt patzerig
Petzo Patizquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:26 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik rij in een Daewoo Matiz, niet echt patzerig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |