Goed bezig maar dan blijft het feit dat je warmte de atmosfeer in blaast en dus de atmosfeer nog warmer maakt. En ik snap, jij alleen doet niets veranderen aan de temperatuur maar wat denk je van al die honderd duizenden en of wellicht miljoenen mensen die het zelfde doen??quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou nee hoor prima geïsoleerd. Het duurt hier ook altijd wel een tijdje voordat de hitte naar binnen komt. Maar als het echt lang heet is dan gebeurt dat sowieso, elke zomer wel. En ik ben een muts die zo lang mogelijk alles dicht houdt en alleen 's avonds af laat koelen etc.
ja moeten ze en nu was ook "Freeze"quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:55 schreef chufi het volgende:
Nu snap ik @:Mario390 Ik hoorde Maniac en die Italiener gingen dansen als een gekke
waarom?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:57 schreef sig000 het volgende:
Die arme Outpost is helemaal in verwarring nu.
0 op de meter, wat bedoel je daar mee?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:56 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Huis niet goed geisoleerd?????? LOL Ik heb 0 op de meter !!!! Nu u weer, omdat ik een uurtje de airco aan heb...
Nou dat is echt wel een probleem door de overdaad aan verharding stroomt al het regenwater naar het riool, waardoor het grondwater te laag komt te staan, er onnodig schoon water verpompt moet worden naar de waterzuivering, die door tr schoon water ook nog eens minder goed werkt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Omg, ja.Schuld van burger, insecten sterfte blaat bla.... water loopt niet correct weg, riool probeem, blablablaaaaaaat..
Daar gaat het niet om.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
Ohja, ter compensatie heb ik dan weer vrij weinig de kachel aan 's winters, dusssssssss
Sjips, gemistquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:58 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja pesten op het werk vanavond zitten kijken nog
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef TillyB het volgende:
Ohja, ter compensatie heb ik dan weer vrij weinig de kachel aan 's winters, dusssssssss
Ja helemaal mee eens, maar ik functioneer gewoon niet meer als toch al chronisch zieke en dan óók nog eens niet slapen.. En kan moeilijk de hele zomer mezelf ziekmelden of wel?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Goed bezig maar dan blijft het feit dat je warmte de atmosfeer in blaast en dus de atmosfeer nog warmer maakt. En ik snap, jij alleen doet niets veranderen aan de temperatuur maar wat denk je van al die honderd duizenden en of wellicht miljoenen mensen die het zelfde doen??
Geen zin om alles te lezen .. zal wel ergens een foute denkwijze in zittenquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/groe(...)end-auto-s~a3e44c7e/
Dat ik zoveel stroom opwek met panelen, icm hybride-gas-ketel dat ik geen verbruik heb qua gas en stroom. Dat.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
0 op de meter, wat bedoel je daar mee?
Dat is erg lastig.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens, maar ik functioneer gewoon niet meer als toch al chronisch zieke en dan óók nog eens niet slapen.. En kan moeilijk de hele zomer mezelf ziekmelden of wel?
Ah oook dat doens ze.. Hoelang blijft die ouwe nog ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja moeten ze en nu was ook "Freeze"
Ja naja toen ik nog kerngezond was vond ik het ook al hels die zomers eerlijk gezegdquote:
Dat heft een airco gebruik dan toch weer goed op, z'on gelul ook als iedereen gewoon de dingen doet die helpen voor een beter klimaat, in zijn situatie dan is het best zat, dat vingerwijzen schiet ook niet opquote:Op zaterdag 20 april 2019 00:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat ik zoveel stroom opwek met panelen, icm hybride-gas-ketel dat ik geen verbruik heb qua gas en stroom. Dat.
Het moet wel heel hard regenen voordat het richting straat loopt. Het zakt prima weg tussen de voegen hier. Als het al regent.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:59 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou dat is echt wel een probleem door de overdaad aan verharding stroomt al het regenwater naar het riool, waardoor het grondwater te laag komt te staan, er onnodig schoon water verpompt moet worden naar de waterzuivering, die door tr schoon water ook nog eens minder goed werkt.
Eens en dat wist ik niet. In jouw geval moet je het gewoon blijven gebruiken maar al die andere die het uit gemak gebruiken zouden zich eens moeten beseffen wat ze doen... Helaas is een airco nog steeds een luxe product die iedereen graag wil hebben terwijl ze onze planeet er totaal me verneuken.... Het zijn inmiddels niet eens meer de broeikasgassen.... Maar de miljoenen airco's die hete lucht in de atmosfeer gooien. Tenminste dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja helemaal mee eens, maar ik functioneer gewoon niet meer als toch al chronisch zieke en dan óók nog eens niet slapen.. En kan moeilijk de hele zomer mezelf ziekmelden of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |