Rap weg ermee.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn koelkast begint herrie te maken.
Ja hoor, van mij mag je.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:51 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik rij maar 3000 km per jaar met de auto. Dus geen extra CO2, dus mag ik airco![]()
Dan laat je er toch alg in gedijen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Die klimaat hysterie slaat een beetje door, nu zijn de buurt vijvers weer een probleem qua CO2
quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Die klimaat hysterie slaat een beetje door, nu zijn de buurt vijvers weer een probleem qua CO2
Ik lig op mijn dak met dit weerquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Toen de zonnepanelen hier eindelijk lagen zou ik een offerte krijgen voor 2 stuks split units. Huis- en slaapkamer. Nooit offerte gekregen en nu heeft niemand blijkbaar tijd meer.Denk dat ik het via Enexis ga regelen. Geen zin meer in die stink hitte.
Snap ik, dat spoort ook niet, ik ga nergens heen en geniet van de zon op mijn balkon. Maar een airco aanschaffen omdat je niet tegen de hitte kan? Zo fokking slecht voor het milieu!!! Serieus! Al die warmte pomp je naar buiten omdat je huis niet goed genoeg geīsoleerd is.... Zorg daar eerst voor, warmte bescherming ipv een airco aanschaffen in een huis wat wellicht zo lek is als een mandje qua warmte.... Daarbij, hoe meer arco's hoe sneller het nog warmer word en je meer vraagt van je airco enz enz enzquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik wil vooral graag überhaupt een paar uur slapen. En ja milieu dat is een dingetje maar zo'n zomer als afgelopen jaar is echt niet te doen. Dan ga ik ff heel kinderachtig naar alle zonaanbidders wijzen die elk jaar met het vliegtuig op vakantie gaan naar de zon.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik lig op mijn dak met dit weer
Jaquote:
Omg, ja.quote:
Nou nee hoor prima geīsoleerd. Het duurt hier ook altijd wel een tijdje voordat de hitte naar binnen komt. Maar als het echt lang heet is dan gebeurt dat sowieso, elke zomer wel. En ik ben een muts die zo lang mogelijk alles dicht houdt en alleen 's avonds af laat koelen etc.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik, dat spoort ook niet, ik ga nergens heen en geniet van de zon op mijn balkon. Maar een airco aanschaffen omdat je niet tegen de hitte kan? Zo fokking slecht voor het milieu!!! Serieus! Al die warmte pomp je naar buiten omdat je huis niet goed genoeg geīsoleerd is.... Zorg daar eerst voor, warmte bescherming ipv een airco aanschaffen in een huis wat wellicht zo lek is als een mandje qua warmte....
Huis niet goed geisoleerd?????? LOL Ik heb 0 op de meter !!!! Nu u weer, omdat ik een uurtje de airco aan heb...quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Snap ik, dat spoort ook niet, ik ga nergens heen en geniet van de zon op mijn balkon. Maar een airco aanschaffen omdat je niet tegen de hitte kan? Zo fokking slecht voor het milieu!!! Serieus! Al die warmte pomp je naar buiten omdat je huis niet goed genoeg geīsoleerd is.... Zorg daar eerst voor, warmte bescherming ipv een airco aanschaffen in een huis wat wellicht zo lek is als een mandje qua warmte....
De stickers doen het 'm hč.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Je gaat toch wat hechten aan zo'n ding.
A++quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:57 schreef sig000 het volgende:
Die arme Outpost is helemaal in verwarring nu.
Je drinkt zeker ook thee.quote:Op vrijdag 19 april 2019 23:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Hier liggen altijd standaard een paar dekens op de bank
#teamkoukleum
Niet pesten, dat is heel vervelendquote:Op vrijdag 19 april 2019 23:57 schreef sig000 het volgende:
Die arme Outpost is helemaal in verwarring nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |