vertelquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ja hallootjes zeg![]()
ik heb mijn eigen verhaal
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:52 schreef TillyB het volgende:
dan komen wij als een kolonne evil paashazen met puntmutsen achter je aan gehopt om tezamen Soury's eieren op het paasvuur te gooien
Heerlijk om ze lezen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hallo het verhaal moet wel kloppen.En dan komen wij als een kolonne evil paashazen met puntmutsen achter je aan gehopt om tezamen Soury's eieren op het paasvuur te gooien en iedereen leefde nog lang en gelukkig
Tante T ten voeten uit.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heerlijk om ze lezen.![]()
Hoe kom je erop. (Retorisch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op vrijdag werd het showballet na 3 uur uit de visagie geplukt om Jezus aan het kruis te nagelen
TEAM BAKSTEEN
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:07 schreef TillyB het volgende:
Strakke groene broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op vrijdag werd het showballet na 3 uur uit de visagie geplukt om Jezus aan het kruis te nagelen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Geloof er niets van. Volgens mij hadden wij net zo goed met z'n tweeën aan dat brok kreupelhout kunnen lopen zeulen.quote:
Echt geen zin in .. Dat jij een schutting voor je ouders fixed is jouw ding ..quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Volgens mij hadden wij net zo goed met z'n tweeën aan dat brok kreupelhout kunnen lopen zeulen.
Zwenkwieltjes?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Volgens mij hadden wij net zo goed met z'n tweeën aan dat brok kreupelhout kunnen lopen zeulen.
Kutmuziek.quote:
Nou zeg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt geen zin in .. Dat jij een schutting voor je ouders fixed is jouw ding ..
En volgend jaar komen de buren klagen dat je 5 cm over de erfgrens bent gegaan.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou zeg.Oh ja! Die teringpalen staan nu allemaal keurig op het klote pad in die schijttuin.
Kunnen de druiven lekker groeien zonder voorover te lazeren.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En volgend jaar komen de buren klagen dat je 5 cm over de erfgrens bent gegaan.
En dan noemen ze mij "ouwe"quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:25 schreef sig000 het volgende:
De schutting van mijn schoonzoon dreigt om te vallen in de richting van de buren.
Lol en hij doet er niets aan om dat te verhelpen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:25 schreef sig000 het volgende:
De schutting van mijn schoonzoon dreigt om te vallen in de richting van de buren.
Misschien is het juist wel de bedoelingquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol en hij doet er niets aan om dat te verhelpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel de bedoeling
Aartje naar Opaatje.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn kleinzoon drinkt goed, hoorde ik net en poept ook flink.![]()
Zal mij vast van mij hebben
Hoop het welquote:
Goed teken, Amph.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Tnx ! Btw ik open nu niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet niet denken aan een zoon, laat staan een klein zoon!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Tnx !quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet niet denken aan een zoon, laat staan een klein zoon!![]()
Maar gefeliciteerd Amphorapotje!
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:36 schreef chufi het volgende:
@:gooddeal
nog een plaatje van een Valencia balkonnetjesLogia'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |