Ik ben die bal wel een beetje zatquote:
Zeg het hem!quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
He eikel!! deze was voor mij
Spookberichten met puntmutsen ipv bal
[ afbeelding ]
Nee prima aktiequote:
Spam, gewoon niet lezen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:46 schreef mario390 het volgende:
oke het was nur de vraag om dat ik hem niet kenn,oke goed
Tegen ons zei hij dat hij je beste vriend was.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:46 schreef mario390 het volgende:
oke het was nur de vraag om dat ik hem niet kenn,oke goed
Ik heb je foto erin gezet @chufiquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
[quote]Op vrijdag 19 april 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga slapen ouwe
En je mag mijn vader een eikel noemen, ok?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:45 schreef chufi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het gemak dient de mens.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
Valt me wel op dat die kerkclubs het wel steeds minder serieus nemen .. nu duwen ze die dingen ipv dat ze tillen
Ik hoor voor het eerst weer een kerkklok luiden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
Valt me wel op dat die kerkclubs het wel steeds minder serieus nemen .. nu duwen ze die dingen ipv dat ze tillen
je dromt toch van heisse eislutscher hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tegen ons zei hij dat hij je beste vriend was.
OK , maar dankquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:48 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
En je mag mijn vader een eikel noemen, ok?
Hangen die in west niet meer?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor voor het eerst weer een kerkklok luiden.
Arbowet, hč? Jezus zou tegenwoordig op een vorkheftruck Golgotha oprijden en veiligheidsschoenen, een bouwhelm en een klimtuigje dragen aan het kruis.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:48 schreef chufi het volgende:
Bal is weg, foetsiequote:
Vond ik ook, ik zag iets loeren......quote:
Ik zie het voor me,compleet met hoogwerkers.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Arbowet, hč? Jezus zou tegenwoordig op een vorkheftruck Golgotha oprijden en veiligheidsschoenen, een bouwhelm en een klimtuigje dragen aan het kruis.
Ik dacht iets andersquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik hoor voor het eerst weer een kerkklok luiden.
Vergeet er niet bij te zeggen dat de heftruck door een vrouw bestuurd moet worden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Arbowet, hč? Jezus zou tegenwoordig op een vorkheftruck Golgotha oprijden en veiligheidsschoenen, een bouwhelm en een klimtuigje dragen aan het kruis.
Je mag de TT ook laten aanpassen, no problemoquote:
De spoeling is dun voor lange vrouwen.quote:
Want lange vrouwen moeten een langere man?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:53 schreef sig000 het volgende:
[..]
De spoeling is dun voor lange vrouwen.
Sas is druk, dus laat maarquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:52 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Je mag de TT ook laten aanpassen, no problemoals je wilt.
Deze stond er nog toen ik daar pas woonde, is gesloopt.quote:
Eén vd eerste singels die ik kocht.quote:
Soury wel.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Want lange vrouwen moeten een langere man?
Ik heb Boutje moertje schroefje nippeltjequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eén vd eerste singels die ik kocht.
Kocht je die shit !!! Ik vond het lachen maar kopenquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe 'st met je voet?quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Neequote:Op vrijdag 19 april 2019 19:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Boutje moertje schroefje nippeltje
Het is ook wel een lelijke.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Deze stond er nog toen ik daar pas woonde, is gesloopt. [ afbeelding ]
Echt niet,mijn vriendinnen waren meestal groter dan ik.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Want lange vrouwen moeten een langere man?
Ik kijk ook graag tegen een vrouw op.quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt niet,mijn vriendinnen waren meestal groter dan ik.
Mijn herstel gaat prima.quote:
Wie dan?quote:
Mijn meestal kleiner, maar ik discrimineer nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 19:56 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Echt niet,mijn vriendinnen waren meestal groter dan ik.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn meestal kleiner, maar ik discrimineer niet
quote:Op vrijdag 19 april 2019 19:57 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn meestal kleiner, maar ik discrimineer niet
Dat dacht de buurt ook denk ik.quote:
Geld stinkt niet.quote:
Ja eens.quote:
Later Scrut.quote:
Echt niet, je riskeert je leven als je denkt als dat zo is.quote:
Ohhh Ben Liebrandquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nog de Ben Liebrand MJ megamix geluisterd
zegt me niets ...quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week nog de Ben Liebrand MJ megamix geluisterd
Ben Liebrand niet ?quote:
Was?quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dit was de reden dat ik opende @:Chufi.
[ afbeelding ]
Post 302.
Ik ben je dankbaarquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dit was de reden dat ik opende @:Chufi.
[ afbeelding ]
Post 302.
Ja is goed ..quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dit was de reden dat ik opende @:Chufi
[ afbeelding ]
Post 302.
dat is en lied hoor van mjquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Echt niet, je riskeert je leven als je denkt als dat zo is.
Zand erover.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dit was de reden dat ik opende @:Chufi
[ afbeelding ]
Post 302.
Dat begreep ik wel van je.quote:
Helemaal eens.quote:
29 duitsers op Ronaldo island vande weekquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:08 schreef mario390 het volgende:
3 bekente oostenrijkse bergganer in canada waarschijnlijk afgestürzt
Dan is dat eiland zo weg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
29 duitsers op Ronaldo island vande week
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:08 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zand erover.
Ik kreeg al DM over al mijn TR's
Ik heb geen idee welk lied je bedoeld.quote:
ja maar de 3 zijn bergsteigerquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:10 schreef chufi het volgende:
[..]
29 duitsers op Ronaldo island vande week
dat lied met de badquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee welk lied je bedoeld.
quote:
Zeg dat dan.quote:
Lijkt mij ongeloofwaardig, in een lege ruimte kan geen kortsluiting ontstaan.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Niet heel vreemd, geloof dat er kortsluiting is daarboven
dat was maar en bus hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Madeira is ook een hoge berg, maar het grootste gedeelte ligt onder water
Paar losse kabeltjes, en waterquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij ongeloofwaardig, in een lege ruimte kan geen kortsluiting ontstaan.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lijkt mij ongeloofwaardig, in een lege ruimte kan geen kortsluiting ontstaan.
Kortsluiting dus.quote:
Ik moet beter opletten.quote:
Die inzittenden zijn toch echt dood.quote:
Maar geen Ostereichers dus booeienquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:23 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die inzittenden zijn toch echt dood.
Ik? Nooit.quote:
Met een gebroken telefoon.quote:
Ik heb een oude nokia.quote:
Met snake?quote:
Weet ik veel, ik kan er mee bellen.quote:
hoe fok je dan onderweg?quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kan er mee bellen.
Daar ligt mijn reserve.quote:
Dat doet mijn killerparkiet voor mij.quote:
Ah K dan ..quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat doet mijn killerparkiet voor mij.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Check. Steengoede accu dat ding.
Ik kan niet zonderquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ik ben in mijn leven zoveel dure telefoons kwijt geraakt dat ik niet meer een smartphone begin.
Het is aan mij niet besteed.
Ik heb een tablet en trein en bus hebben wifi waar ik op inlog.quote:
Hoe dan? Raak je je portemonnee ook zomaar kwijtquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ik ben in mijn leven zoveel dure telefoons kwijt geraakt dat ik niet meer een smartphone begin.
Ik zal eens kijken wat ik ga doen .. de mijn eis inmiddels al bijna 4 jaar of zoquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Ah kijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een tablet en trein en bus hebben wifi waar ik op inlog.
Id kaarten soms 3 keer per jaar.Op een gegeven moment wilden ze daar moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan? Raak je je portemonnee ook zomaar kwijt
Mijn mobiel hangt met plakband aan elkaar.quote:
EMA is de afkortingquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik ga doen .. de mijn eis inmiddels al bijna 4 jaar of zo
dat nieuwe mtv kijk ik ook niet echt daar is weinig oude musikquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk nooit MTV.. en ik ben al oud ..
Heb ik nog nooit gehaald,de kortste was 3 dagen.Heb ik nog steeds spijt van.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik ga doen .. de mijn eis inmiddels al bijna 4 jaar of zo
Dacht, zal eens in de la kijken wat er ligt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
Daarom kijk ik het ook nooit meer. De oude MTV was leuk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat nieuwe mtv kijk ik ook niet echt daar is weinig oude musik
Nokiaquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht, zal eens in de la kijken wat er ligt.
[ afbeelding ]
Best wel watquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht, zal eens in de la kijken wat er ligt.
[ afbeelding ]
De accu duur doet het hem voor mij.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is het model met die goeie accu. Was een fijne telefoon.
Als het goed is doen ze het allemaal nog. Niet dat je er nog iets aan hebt verder.quote:
Ik denk dat jij net als ik ook een verzameling had. Maar weer inleveren bij de baasquote:
Die rode Samsung deed het ruim een week. Maar daar kon je ook alleen mee bellen en SMS versturen. Tegenwoordig met al die apps duurt het geen 2 dagen meer en dan is het kreng al leeg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De accu duur doet het hem voor mij.
ja klopt,maar de duitse mtv hadde tot January nog en goede zendung "MTV Classics" en de engelse MTV Classic UK was ook goed nur kann ik dat niet meer kijken om dat de Streamsite FirstoneTV vor altijd down is de gevt het niet meerquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom kijk ik het ook nooit meer. De oude MTV was leuk.
Je kan er mee bellen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het goed is doen ze het allemaal nog. Niet dat je er nog iets aan hebt verder.
Qua hedendaagse techniek lopen ze verder ietwat achter, maar inderdaad, die telefoons waren er om mee te bellen en lag de nadruk niet op al die kut apps die accuprik vreten.quote:
Het is jammer, mtv had best wel een paar leuke dingen toen waar ik graag naar keek.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja klopt,maar de duitse mtv hadde tot January nog en goede zendung "MTV Classics" en de engelse MTV Classic UK was ook goed nur kann ik dat niet meer kijken om dat de Streamsite FirstoneTV vor altijd down is de gevt het niet meer
Nou valt tegen ... Misschien in de beginne 2 Nokias,quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat jij net als ik ook een verzameling had. Maar weer inleveren bij de baas
Hossende wijven in bikini bij The Grind zeker.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is jammer, mtv had best wel een paar leuke dingen toen waar ik graag naar keek.
Met zo'n klepje.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ericson T28 was mijn eerste mobieltje
Jahaa we weten wel dat jij het met je scooter doet.quote:
Ik had een blauwe.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ericson T28 was mijn eerste mobieltje
Draaischijf telefoonsquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:11 schreef D. het volgende:
Ik heb ook bijna al mijn telefoons nog, op 2 na, die ik verkocht heb
Van mijn allereerste kwam ik afgelopen week het aankoopsbewijs nog tegen.
Dat was nog va voor het GSM-tijdperk
Stond ie onder de douche, of zat hij op toilet?quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:12 schreef mario390 het volgende:
vandaag heb ik mijn kat in de wohnung gezoekt![]()
Lag al 2 weken dood in een hoekje.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Stond ie onder de douche, of zat hij op toilet?
Een een Motorla, met zo'n klepje, klote ding.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lag al 2 weken dood in een hoekje.
Die klepjes van diverse telefoons braken al af als je er naar keek.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een een Motorla, met zo'n klepje, klote ding.
nee heeft zich in de andere kamer verstopt om dat de deur open wasquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn broertje had die Matrix Nokia.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een een Motorla, met zo'n klepje, klote ding.
hij is en zijquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
nee nee nee nee hoorquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:14 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lag al 2 weken dood in een hoekje.
Gender wissel?quote:
Een beetje als de hoorn erop donderenquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:16 schreef TillyB het volgende:
Het was wel lekker dat je zo’n telefoon lekker agressief dicht kon klappen als je klaar was
Telefooncellen op straat waren ook leukquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een beetje als de hoorn erop donderen
Zolang ze heel bleven wel.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Telefooncellen op straat waren ook leuk
Al die boeken met bladen eruit gescheurd......quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:20 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Telefooncellen op straat waren ook leuk
Ja bam klaarquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Een beetje als de hoorn erop donderen
Ik kan mij nog herinneren dat ze voorzien waren van telefoonboeken.quote:
Uitgeluldquote:
Maar dat ben je toch ook.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:24 schreef sig000 het volgende:
Mijn prepaid staat op naam van een vaag figuur.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Al die boeken met bladen eruit gescheurd......
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan mij nog herinneren dat ze voorzien waren van telefoonboeken.
quote:
En ikke kapenquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hebben we daarvoor al die tijd zitten posten
Is toch mooi?quote:
Ik ook, ik heb weer een baan en er zijn kleinkinderen geboren en er is ook iemand die tante is.quote:
Kan ik me niet herinnerenquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Je hoorde altijd een ping als je de hoorn erop gooide
Je vergeet de gehaktbalquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb weer een baan en er zijn kleinkinderen geboren en er is ook iemand die tante is.
Zo, je bent weer bijgepraat.
jaquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hebben we daarvoor al die tijd zitten posten
Jij vrat hem op, zo te horen was hij ook lekker.quote:
Oh ja, daarover moet ik nog een TR maken.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Oh ja, daarover moet ik nog een TR maken.
Geen bier meer hier, ik liep net naar de super en die is gvd al dicht.quote:
Hij was heerlijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jij vrat hem op, zo te horen was hij ook lekker.![]()
Het is hier een bende ongeregeld soms, maar best gezellig.quote:
Ja, het leukste stelletje ongeregelde hier.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:35 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het is hier een bende ongeregeld soms, maar best gezellig.I like.
Denk er aan dat ze zondag en maandag ook zijn gesloten.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen bier meer hier, ik liep net naar de super en die is gvd al dicht.
Cheers dan !quote:
Like the sunquote:
Ja hallo het verhaal moet wel kloppen.quote:
Opatijdquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Op zondag ga ik altijd kleinzoon vervelen.
ja hallootjes zegquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hallo het verhaal moet wel kloppen.En dan komen wij als een kolonne evil paashazen met puntmutsen achter je aan gehopt om tezamen Soury's eieren op het paasvuur te gooien en iedereen leefde nog lang en gelukkig
vertelquote:Op vrijdag 19 april 2019 21:54 schreef sacha het volgende:
[..]
ja hallootjes zeg![]()
ik heb mijn eigen verhaal
quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:52 schreef TillyB het volgende:
dan komen wij als een kolonne evil paashazen met puntmutsen achter je aan gehopt om tezamen Soury's eieren op het paasvuur te gooien
Heerlijk om ze lezen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja hallo het verhaal moet wel kloppen.En dan komen wij als een kolonne evil paashazen met puntmutsen achter je aan gehopt om tezamen Soury's eieren op het paasvuur te gooien en iedereen leefde nog lang en gelukkig
Tante T ten voeten uit.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:00 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Heerlijk om ze lezen.![]()
Hoe kom je erop. (Retorisch)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op vrijdag werd het showballet na 3 uur uit de visagie geplukt om Jezus aan het kruis te nagelen
TEAM BAKSTEEN
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:07 schreef TillyB het volgende:
Strakke groene broek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En op vrijdag werd het showballet na 3 uur uit de visagie geplukt om Jezus aan het kruis te nagelen
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:
Geloof er niets van. Volgens mij hadden wij net zo goed met z'n tweeën aan dat brok kreupelhout kunnen lopen zeulen.quote:
Echt geen zin in .. Dat jij een schutting voor je ouders fixed is jouw ding ..quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Volgens mij hadden wij net zo goed met z'n tweeën aan dat brok kreupelhout kunnen lopen zeulen.
Zwenkwieltjes?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Geloof er niets van. Volgens mij hadden wij net zo goed met z'n tweeën aan dat brok kreupelhout kunnen lopen zeulen.
Kutmuziek.quote:
Nou zeg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Echt geen zin in .. Dat jij een schutting voor je ouders fixed is jouw ding ..
En volgend jaar komen de buren klagen dat je 5 cm over de erfgrens bent gegaan.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:23 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou zeg.Oh ja! Die teringpalen staan nu allemaal keurig op het klote pad in die schijttuin.
Kunnen de druiven lekker groeien zonder voorover te lazeren.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:24 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En volgend jaar komen de buren klagen dat je 5 cm over de erfgrens bent gegaan.
En dan noemen ze mij "ouwe"quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:25 schreef sig000 het volgende:
De schutting van mijn schoonzoon dreigt om te vallen in de richting van de buren.
Lol en hij doet er niets aan om dat te verhelpen?quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:25 schreef sig000 het volgende:
De schutting van mijn schoonzoon dreigt om te vallen in de richting van de buren.
Misschien is het juist wel de bedoelingquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Lol en hij doet er niets aan om dat te verhelpen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Misschien is het juist wel de bedoeling
Aartje naar Opaatje.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Mijn kleinzoon drinkt goed, hoorde ik net en poept ook flink.![]()
Zal mij vast van mij hebben
Hoop het welquote:
Goed teken, Amph.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Tnx ! Btw ik open nu niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet niet denken aan een zoon, laat staan een klein zoon!quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:31 schreef Amphorapotje het volgende:
Tnx !quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik moet niet denken aan een zoon, laat staan een klein zoon!![]()
Maar gefeliciteerd Amphorapotje!
quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:36 schreef chufi het volgende:
@:gooddeal
nog een plaatje van een Valencia balkonnetjesLogia'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |