Ik zal eens kijken wat ik ga doen .. de mijn eis inmiddels al bijna 4 jaar of zoquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ik ben in mijn leven zoveel dure telefoons kwijt geraakt dat ik niet meer een smartphone begin.
Het is aan mij niet besteed.
Ah kijkquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een tablet en trein en bus hebben wifi waar ik op inlog.
Id kaarten soms 3 keer per jaar.Op een gegeven moment wilden ze daar moeilijk over doen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe dan? Raak je je portemonnee ook zomaar kwijt
Mijn mobiel hangt met plakband aan elkaar.quote:
EMA is de afkortingquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik ga doen .. de mijn eis inmiddels al bijna 4 jaar of zo
dat nieuwe mtv kijk ik ook niet echt daar is weinig oude musikquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ik kijk nooit MTV.. en ik ben al oud ..
Heb ik nog nooit gehaald,de kortste was 3 dagen.Heb ik nog steeds spijt van.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken wat ik ga doen .. de mijn eis inmiddels al bijna 4 jaar of zo
Dacht, zal eens in de la kijken wat er ligt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:47 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]Ik ben in mijn leven zoveel dure telefoons kwijt geraakt dat ik niet meer een smartphone begin.
Het is aan mij niet besteed.
Daarom kijk ik het ook nooit meer. De oude MTV was leuk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 20:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat nieuwe mtv kijk ik ook niet echt daar is weinig oude musik
Nokiaquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht, zal eens in de la kijken wat er ligt.
[ afbeelding ]
Best wel watquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dacht, zal eens in de la kijken wat er ligt.
[ afbeelding ]
De accu duur doet het hem voor mij.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is het model met die goeie accu. Was een fijne telefoon.
Als het goed is doen ze het allemaal nog. Niet dat je er nog iets aan hebt verder.quote:
Ik denk dat jij net als ik ook een verzameling had. Maar weer inleveren bij de baasquote:
Die rode Samsung deed het ruim een week. Maar daar kon je ook alleen mee bellen en SMS versturen. Tegenwoordig met al die apps duurt het geen 2 dagen meer en dan is het kreng al leeg.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De accu duur doet het hem voor mij.
ja klopt,maar de duitse mtv hadde tot January nog en goede zendung "MTV Classics" en de engelse MTV Classic UK was ook goed nur kann ik dat niet meer kijken om dat de Streamsite FirstoneTV vor altijd down is de gevt het niet meerquote:Op vrijdag 19 april 2019 20:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom kijk ik het ook nooit meer. De oude MTV was leuk.
Je kan er mee bellen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als het goed is doen ze het allemaal nog. Niet dat je er nog iets aan hebt verder.
Qua hedendaagse techniek lopen ze verder ietwat achter, maar inderdaad, die telefoons waren er om mee te bellen en lag de nadruk niet op al die kut apps die accuprik vreten.quote:
Het is jammer, mtv had best wel een paar leuke dingen toen waar ik graag naar keek.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja klopt,maar de duitse mtv hadde tot January nog en goede zendung "MTV Classics" en de engelse MTV Classic UK was ook goed nur kann ik dat niet meer kijken om dat de Streamsite FirstoneTV vor altijd down is de gevt het niet meer
Nou valt tegen ... Misschien in de beginne 2 Nokias,quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat jij net als ik ook een verzameling had. Maar weer inleveren bij de baas
Hossende wijven in bikini bij The Grind zeker.quote:Op vrijdag 19 april 2019 21:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is jammer, mtv had best wel een paar leuke dingen toen waar ik graag naar keek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |